24

Unknown

преди 1 година

Да обаче пеленачето ако се е наакало не е много чисто ..... :)

23

Анонимен

преди 1 година

Техническото състояние може да не отговара на деиствителноста защото и ако таме са корумпирани,тука говориме за цяла мрежа корумпирани поточна линия.

22

Анонимен

преди 1 година

Държава в българия има и закони но някои хора стремглаво и с цел не ги спазват.

21

Анонимен

преди 1 година

Това няма нищо общо с катастрофата,освен ако няма актове за техническото състояние навъпросният автобус,тогава вече може да се търси отговорност кой е подписал пътния лист

20

Анонимен

преди 1 година

Държавата трябва да се намеси,компетентните органи такива фирми да се затварят да не оперират на пазара,когато не са ти изрядни документите и не отговаряш на изискванията на пътна безопасност,явно и там корупцията е зардираща и като тука няма държава,съвсем скоро и тука в българия,ако не се прегледат фирмите и тука следващия по следващия месец ще започнат да се обръщат по таван.

19

Анонимен

преди 1 година

Аз несъм човека къде ще съда хората не го познавам лично човека може да има семеиство,може да е възникнала грешка да не е виновен човека,неискам да въдворявам хората нека те да си го съдат хората в сърбия,но трябва да се започне от някъде държавата да работи като например да преглеждат и да проверяват такива фирми за документи и дали са изрядни и да ги затварят ако не отговарят на изискванията,трябва да започне от някъде да се бори тази корупция иначе ще ни затисне тежеста.

18

Анонимен

преди 1 година

Народен съд.

17

Анонимен

преди 1 година

Кои ще понесе отговорност всъщност ако започне да се раследва собственика,шофьора,компетентните органи,накрая хората го отнасат така когато институциите не работят и са корумпирани всеки чака на другия да свърши мръсната работа и си мие ръцете с тебе,затова трябва да има колективна отговорност народен съд,затова ти плащат да заемаш определена длъжност хората са те наели за да ти имат доверие и да носиш отговорност,съдиите прокурорите няма да поемат кои ще поеме отговорност.

16

анонимен

преди 1 година

вселенска неграмотност в образуването на множествено число обхваща новинарко-драскачите. 5 динара или 5 динери ? 5 дюнера или 5 дюнери ?

15

Анонимен

преди 1 година

Балканска работа. Корупция и мошеничества.

14

Анонимен

преди 1 година

Сериозни нарушения ама какви са?

13

Анонимен

преди 1 година

Тази фирма отдавна е трябвало да бъде затворена от компетентните органи и институции но не е.

12

Бай 100ян

преди 1 година

Какво значение колко акта/фишове има издадени даден шофьор. То и моите ако седна да ги броя са поне 50. Но никога не съм участвал в ПТП или да карам пил.

11

Анонимен

преди 1 година

Трябва и собствениците да носат отговорност как може да пускаш машина да оперира на пътя в неизправно състояние и неизрядни документи,хората трябва да съдят фирмата и собственика и да си търсят правата,тази машина на няколко километра минава технически прегледи е тука в българия не минават,това се казва експлоатация на работниците и корупция на институциите,кал може да пуснеш автобус с 30 нарушения да се движи по пътищата на българия,собствениците заедно с шофьора в затвора да си правят компания

10

Анонимен

преди 1 година

Всяка машина трябва да има дадчици и да се следи всяка машина с колко километра се движи и джипиес за проследяване и да знаеш къде се движи този човек и с каква скорост е карал,еми ако се спука гумата лявата направо поднаса автобуса и се обръща по таван или ако се скъса жилото на спирачката или даде на късо някоя жика или се скъса маркуч и стане пожар,със скорост 120 е почти невъзможно да отцелееш с сто е много малка вероятноста.

9

Анонимен

преди 1 година

Това може да изглежда фрапиращо, но не забравяйте, че човекът е професионален шофьор и постоянно на път. Ако е карал така поне 15 години, то не е толкова много. За сравнение - онзи който хванаха да кара дрогиран в двора на КАТ Пловдив имаше повече,

8

Мандра ракитово

преди 1 година

Трябва да се инвестира в нови електробуси и камери за видеонаблюдение,плюс това всяка фирма трябва да си има своя собствена политика и да обучава служителите,да има грамоти до шофьора какви са му задълженията и ограничение на скороста до 70\максимом 80километра в час,защото ако поднесе нема одържане тази машина 30 тона на деветдесет години на дизел или бензин,плюс това шофьорите трябва да знаят техническите характеристики на машината,така с една дума трябва да си мазохис или камикадзе да пътуваш

7

Анонимен

преди 1 година

Еваларка, щом държите на простотията на номер едно, а триете другите.

6

Анонимен

преди 1 година

Човечецът да се свърже с оня на юнион ивони да го научат как стават нещата,как се пълнят чекмеджета и как при проверка си чист като пеленаче.

5

Мандра ихтиман

преди 1 година

Значи мои приятели боси,за да встъпиш на пазара и да оперираш трябва да инвестираш,да отговаряш на стандарти за качество и безопастност на пътниците,все пак превозваш хора не картофи,трябва да си технически изряден и документи включително,автобуса минава технически преглед,всяка машина се износва и има време частите имат давност и гаранция,трябва ти сервиз и автомонтьори системи за сигорност ,това са машини по стари от деда ми на 85годин,ака се скъса жилото на спирачките или се спука гума.