Техническото състояние може да не отговара на деиствителноста защото и ако таме са корумпирани,тука говориме за цяла мрежа корумпирани поточна линия.
Това няма нищо общо с катастрофата,освен ако няма актове за техническото състояние навъпросният автобус,тогава вече може да се търси отговорност кой е подписал пътния лист
Държавата трябва да се намеси,компетентните органи такива фирми да се затварят да не оперират на пазара,когато не са ти изрядни документите и не отговаряш на изискванията на пътна безопасност,явно и там корупцията е зардираща и като тука няма държава,съвсем скоро и тука в българия,ако не се прегледат фирмите и тука следващия по следващия месец ще започнат да се обръщат по таван.
Аз несъм човека къде ще съда хората не го познавам лично човека може да има семеиство,може да е възникнала грешка да не е виновен човека,неискам да въдворявам хората нека те да си го съдат хората в сърбия,но трябва да се започне от някъде държавата да работи като например да преглеждат и да проверяват такива фирми за документи и дали са изрядни и да ги затварят ако не отговарят на изискванията,трябва да започне от някъде да се бори тази корупция иначе ще ни затисне тежеста.
Кои ще понесе отговорност всъщност ако започне да се раследва собственика,шофьора,компетентните органи,накрая хората го отнасат така когато институциите не работят и са корумпирани всеки чака на другия да свърши мръсната работа и си мие ръцете с тебе,затова трябва да има колективна отговорност народен съд,затова ти плащат да заемаш определена длъжност хората са те наели за да ти имат доверие и да носиш отговорност,съдиите прокурорите няма да поемат кои ще поеме отговорност.
вселенска неграмотност в образуването на множествено число обхваща новинарко-драскачите. 5 динара или 5 динери ? 5 дюнера или 5 дюнери ?
Тази фирма отдавна е трябвало да бъде затворена от компетентните органи и институции но не е.
Какво значение колко акта/фишове има издадени даден шофьор. То и моите ако седна да ги броя са поне 50. Но никога не съм участвал в ПТП или да карам пил.
Трябва и собствениците да носат отговорност как може да пускаш машина да оперира на пътя в неизправно състояние и неизрядни документи,хората трябва да съдят фирмата и собственика и да си търсят правата,тази машина на няколко километра минава технически прегледи е тука в българия не минават,това се казва експлоатация на работниците и корупция на институциите,кал може да пуснеш автобус с 30 нарушения да се движи по пътищата на българия,собствениците заедно с шофьора в затвора да си правят компания
Всяка машина трябва да има дадчици и да се следи всяка машина с колко километра се движи и джипиес за проследяване и да знаеш къде се движи този човек и с каква скорост е карал,еми ако се спука гумата лявата направо поднаса автобуса и се обръща по таван или ако се скъса жилото на спирачката или даде на късо някоя жика или се скъса маркуч и стане пожар,със скорост 120 е почти невъзможно да отцелееш с сто е много малка вероятноста.
Това може да изглежда фрапиращо, но не забравяйте, че човекът е професионален шофьор и постоянно на път. Ако е карал така поне 15 години, то не е толкова много. За сравнение - онзи който хванаха да кара дрогиран в двора на КАТ Пловдив имаше повече,
Трябва да се инвестира в нови електробуси и камери за видеонаблюдение,плюс това всяка фирма трябва да си има своя собствена политика и да обучава служителите,да има грамоти до шофьора какви са му задълженията и ограничение на скороста до 70\максимом 80километра в час,защото ако поднесе нема одържане тази машина 30 тона на деветдесет години на дизел или бензин,плюс това шофьорите трябва да знаят техническите характеристики на машината,така с една дума трябва да си мазохис или камикадзе да пътуваш
Човечецът да се свърже с оня на юнион ивони да го научат как стават нещата,как се пълнят чекмеджета и как при проверка си чист като пеленаче.
Значи мои приятели боси,за да встъпиш на пазара и да оперираш трябва да инвестираш,да отговаряш на стандарти за качество и безопастност на пътниците,все пак превозваш хора не картофи,трябва да си технически изряден и документи включително,автобуса минава технически преглед,всяка машина се износва и има време частите имат давност и гаранция,трябва ти сервиз и автомонтьори системи за сигорност ,това са машини по стари от деда ми на 85годин,ака се скъса жилото на спирачките или се спука гума.
99 акта има собственикът на сръбския автобус, катастрофирал на "Тракия"