Байрактарите също са крадена технология.Но в света на пазарната икономика, това си е обичайно -----///------ И кое им е краденото на Байрактарите?
Нема лошо,в Сърбия едно момче направи най мощните и бързи Ел мобилни -----///------ Само дето беше в Хърватскаа, а не в Сърбия.
Много са назад средновековните турци очевидно. Трябва да се отбележи, че първия автомобил с вътрешно горене е прозиведен в Турция през 1961 г. в Ескишехир с име на МПС-то Деврим (Революция). Този явно ще е на батерия.
Дано цената на "фесовете" е достъпна за нас . . .бедните българи.Тъй като скоро може да се окажем вилает към Високата порта в Стамбули летоброенето ни да започне отново от 1396 година !Този път подобно развитие на нещата, може да е добро за бъдещите поколения,след като на практика се доказахме че от 1878 година до този момент, не сме ималиникакви политици, които да са достойни българи и честни люде . . .
Путин дали не ходи при Ердо за чертежите на електричката,да не би руснаците да почнат електрическа лада с батерии в малко ремъркенце отзад.
Нема лошо,в Сърбия едно момче направи най мощните и бързи Ел мобилни,турците си правят тяхна кола,Ел колите са лесни за направа,с малко елементи.Тук обаче няма кой,защото всеки прохождащ бизнес се задушава от местните феодали,администрацията и политиците.
Иха, що хейт изяде коментарът ми за Теслата. Нищо, мразете, няма проблеми. Докато мразите, някои се развиваме кариерно и си печелим парите, а други си лаят и си въобразяват, че сме кой знае какво. А и нищо странно не виждам човек кариерист в София да си купи кола за 80-100-200к.. Ама както долу е написал един човек- няма как да работиш в склада за 3к и да можеш да си го позволиш.
Ердоган да отиде в Блатная, там са истинските автомобили. Ако се качи на руския Москвич и ще забрави за турските автомобили.
Жена му на човека надали ще хвърли око на някой бедняк с 3-4к заплата в склада. Не виждам кое е странното- някой с Тесла да се изкаже под тема за електромобили. Аз нямам електрическа кола, но половината ми колеги в ИТ сектора са с Тесла. Относно темата- супер изглежда колата.
Като гледам автобусите в градския транспорт в Пловдив, които са 99.9% турски таратайки си представям какво качество ще бъдат тези е-коли. Със здраве да си ги продават.....и карат.
В интерес на истината от работа ни покриват вноска на кола по избор. За по-"бедните" служители- BMW, а за по-висшия мениджмънт може и Порше. Аз имам 540 бензин на 2 години. Не бих си го купил, ако не ми осребряваха вноската. За същите пари Тесла го прави смешно- факт е. А тази мазда е разкош. Иначе в електричките е бъдещето, ние имаме но втора употреба за джиткане из града. Мъник с малък пробег, ама 0 разходи.
Би било добре и ние да се похвалим с нещо подобно.Турция уверено върви по пътя на Китай.Открадна колкото технологии успя и сега ще ги продава от свое име. Байрактарите също са крадена технология.Но в света на пазарната икономика, това си е обичайно.Резултатът ще е по-силна икономика, с нов и търсен продукт. А пазар ще се намери.Жалко за нас, че икономиката ни зависи от поръчки за чужди фирми. Не от наше собствено производство.
Каро знам с какво високо качество са турските стоки - очаквам скоро да има много пожари из Анадола. Хахахах. Те една камара коли под лиценз и с надзор не успяваха да сглобят качествено и хората ги избягваха, та електричка ще направят. Хахахах.
Турция стартира производството на първия си електромобил