Преди 1989 бяха необходими 4000 лева, за да светне тунел като Железница след такава кражба. Сега 100000 лева или 25 пъти повече. С толкова се повишиха цените по номинал за 32 години, а заплатите около 5 пъти, т.е. обедняхма над 6 пъти.
Защо АПИ не сложи дизелов генератор за осветлението - лампите са лед и харчат малко ток - може да монтират и генератор за каравана , ще върши работа .
Кирчо и Кокорчо окрадоха парите за ремонти и поддръжка на пътища. Докато ни баламосваха с чекмеджета с кюлчета и пачки на Бойко,те яко си пълнеха офшорните сметки. Камък върху камък не остана в България. Сега ще мизеруваме заради т.н. "промяна",върнала червените скакалци отново във властта.
Да ползват от 9 млрд. дето ги изтеглиха или вече са ги разграбили? Абе теглете още 9, какво се чудите? Пара бол, кат вестници...
Да бяха сложили и едни безжични камери за охрана. Все правят сметки без кръчмар, ама крадене да има. Магистралата няма бензиностанции, места за почивка, тоалетни, осветление, озеленяване и т.н.
Трансформатор 20KV/400V 630KVA се намира и за 10 000 лева, до 100 000 си е доста крадене. Не ми казвайте, че държавата няма 10К за един траф.
Ами да им съберем десетина тона капачки та белким го оправят. Милярди окрадоха, а нямат сто хиляди сме.ници.
Нужни са 100 000 лева, за да светне тунела "Железница"