12

Анонимен

преди 1 година

"бакъра" какво е това? Като гледам автора на статията може да е крадеца.

11

Анонимен

преди 1 година

Преди 1989 бяха необходими 4000 лева, за да светне тунел като Железница след такава кражба. Сега 100000 лева или 25 пъти повече. С толкова се повишиха цените по номинал за 32 години, а заплатите около 5 пъти, т.е. обедняхма над 6 пъти.

10

ВЪПРОС

преди 1 година

Защо АПИ не сложи дизелов генератор за осветлението - лампите са лед и харчат малко ток - може да монтират и генератор за каравана , ще върши работа .

9

Комуновирус

преди 1 година

Кирчо и Кокорчо окрадоха парите за ремонти и поддръжка на пътища. Докато ни баламосваха с чекмеджета с кюлчета и пачки на Бойко,те яко си пълнеха офшорните сметки. Камък върху камък не остана в България. Сега ще мизеруваме заради т.н. "промяна",върнала червените скакалци отново във властта.

8

евроСиганин

преди 1 година

Ааааа правилно, трафопоста е оБРАН, а всички знаят кои си берат у нашата мила Родина!

7

евророма

преди 1 година

ся да не обвините ромите !

6

Алооо

преди 1 година

Да ползват от 9 млрд. дето ги изтеглиха или вече са ги разграбили? Абе теглете още 9, какво се чудите? Пара бол, кат вестници...

5

Анонимен

преди 1 година

"Бакъра"???? Българските журналисти деградират с бясна сила!

4

Анонимен

преди 1 година

Да бяха сложили и едни безжични камери за охрана. Все правят сметки без кръчмар, ама крадене да има. Магистралата няма бензиностанции, места за почивка, тоалетни, осветление, озеленяване и т.н.

3

АнонимеН

преди 1 година

трафопостове не се правят където си искаш и се заключват зад дебели железни врати!

2

Зевс

преди 1 година

Трансформатор 20KV/400V 630KVA се намира и за 10 000 лева, до 100 000 си е доста крадене. Не ми казвайте, че държавата няма 10К за един траф.

1

Анонимен

преди 1 година

Ами да им съберем десетина тона капачки та белким го оправят. Милярди окрадоха, а нямат сто хиляди сме.ници.