До АнонименНе знам от къде ги вадите тези факти за 2-3 или 5 години. С мобилният си телефон ли сравнявате батерия на ел.автомобил? Видях снимка на запалилата се кола и даже не знам какво е това нещо, но повечето нормални автомобили имат течно охлаждане на тези батерии. Тесла модел S се прави от достатъчно време за да има някаква реална статистика, която показва, че за 8 години средно батериите им губят 5%. В момента има доста Model S на стотици хиляди километри с читави батерии.
До коментар 51: Какви 10 години те гонят. Няма литиевойонна батерия която да изкара 10 години. Максимума е 5 години в повечето случаи 2-3 години.
Литиевите батерии са опасни и могат да се самозапалят ако не се охлаждат.На практика замъсяват в случая повече околната среда и изопщо.Каква е марката на колата?
Това се случва доста често при катастрофа на електромобилите имаше доста случаи с електромобили Тесла. Мисля че в повечето случаи водачите не са успяли да излязат защото огъня предизвикан от батерията се разгаря много бурно и бързо а тя се намира в пода под водача и пасажерите. За щастие в този случаи не е имало хора вътре. Тези неща са пълни ***.
До: Влади (номер 67) Електрически коли, за най-голямо изумление и шок на пpocтoлюдиeтo има още от началото на 20-ти век.Не ми се влиза в детайли, а и нямам време, но тази мода беше поизчезнала. Имало е период с коли на сгъстен газ.Сега пак опитват на ток.Лошо няма. Не съм против.Обаче научно-техническият прогрес не е праволинеен.
Аз вярвам че са беезопасни тези електроколи. Това че е изгоряла една, нищо не значи. Може бушон да се е запалил, или мигач?
Тази ел. технология е глух клон в развитието на автотранспорта. Нещо като плазмените телевизори, които просъществуваха 20-тина години и умряха. Или като парните автомобили от края на 19-ти и началото на 20- век. Няма ги и няма да се върнат. Сега тариката Мъск проби с Теслите си и всички му се вързаха, но технологията е замърсяваща , а и пак трябват елцентрали, на горива или атом. Другото е зелена талибанщина. Нещо като джендъризма.
60, 'Първо. Не викай. Трето - не ни дръж такъв тонc --- ЩО БЕ ГАH4E?? ДА НЕ ТЕ ЗАСЕГНАХ ЧЕ КАРАШ ГАЗИФИЦИРАНА ТРОШКА НА 5+ Г ??
Да караат Оовенните танкове на батерии и двама пехотинци да бягат от зад с катюшшкките да дават ток от ген щаба!
Да напишем колективно писмо-протест до Фандъкова да остави на мира старите ни дизели! Те нито се палят, нито се взривяват! Всъщност, дизеловият двигател е най-безопасният и надежден, защото пали само от високо налягане и температура! Армиите на всички държави използват машини с дизелови двигатели! Да сте виждали електрически танк?!
Пробвайте да прочетете малко как са направени нещата, за да не се чудите защо. Различните коли имат различен брой елементи(като малките батерии за дистанционното), групирани и обединени в пакет, затворен в стоманен корпус. Тези пакети се слагат на пода. Има безброй контролери на всяко ниво-за регулиране на тока, напрежението, байпаси при повредени елементи и т.н.Всичко това са електронни платки, модулатори и какво ли не. Примерно в Теслата има към 8000елемента колкото батерия АА! Прочетете
Аз като си паркирам колата гледам около мен на поне десет метра да няма електрички,жендаре, пендаре и жени. Тези групи винаги оставят следи по околните предмети. Колкото и да не им обръща внимание човек все ще му направят някоя поразия.
Електромобил във Варна се самозапали