7

Дедо Еконтий

преди 1 година

Останаа ли влакове в таз евроклоака???

6

БДЖ

преди 1 година

От тъпотия сами си унищожавате готова построена инфраструктура. От тъпотия и от нищо друго. В Дубай в пустинята направиха рай, в България от градина направихте пустиня.

5

Анонимен

преди 1 година

До 5Погрешно разбираш "капитализма".Работим с НКЖИ.А там още е комунизъм! Куче влачи рейс! Безстопанственост!Участваме в търгове, но при тазу корупция...А корупцията е продукт на комунизма пич! Капитализмът още не е намерил почва у нас, от мен да го знаеш!!!

4

мехмед

преди 1 година

машаллах, аллах ви е опазил

3

Анонимен

преди 1 година

Причините поне за мен са ясни. Работил съм в подръжката на локомотиви и вагони 35 години. Дераилирането може да се случи само при неподържани тарги на вагоните. Шефовете на БДЖ разбират ли от тарги. Те знаят ли какво е това. По времето на соца на всеки 10 000 км на вагоните им правехме профилактика. Тези от вагоните които имаха нужда им се правеше основен ремонт. Никога не сее случвало вагон да излезе от колковозите. Но сега е капитализъм правят пачки вместо ремонти.

2

Анонимен

преди 1 година

Екомтев да отклони движрнието през Етрополе.

1

Железният кон

преди 1 година

Нападение на местни индианци?