23

Анонимен

преди 1 година

Разбира се че ще е така. След гнусна фалшива пропаганда и демонизиране на дизела за либерастично спасение на планетата и сума ти антиконституционни забрани на дизелови коли навсякъде по западн(ал)ия свят, тези стъкмистики не са учудващи. Иначе в дизела е истинското бъдеще, а не в тостерчетата. Само че наратива на сатанистките изверги които управляват Земята не пасва на дизела.

22

Анонимен

преди 1 година

Скоро европа ще остане без ток, така че тези коли ще увехнат.

21

Анонимен

преди 1 година

Електрокарите да си ги карат краварите. Аз на електрокар не се качвам. Не ми ли бръмчи мотор и да свирят гуми това нее кола а каруца.

20

Анонимен

преди 1 година

дизела никога няма да Омре

19

Анонимен

преди 1 година

Не са лоши зааа града, но иначе не стават за нищо друго.

18

g.venov

преди 1 година

До ВЪПРОС аве тъпан забранени са старите дизелии каква зелена енергия глу..ако,с втоя дето духа щр се отопляваш,знайш кога,точно никога,малоу...к

17

Анонимен

преди 1 година

Ами самолетите какво ще ги правим? И тях ли на батерии? Или с по една жица за опашката?

16

Пропаганда е всичко

преди 1 година

Няма никакво търсене за тия измишльотини. Хората си карат нормални коли и продължат да купуват бензин и дизел. За камионите и другата тежка техника пък да не говорим. Абсурд е да минат на батерии.

15

Анонимен

преди 1 година

Отдавна живея и работя в държавата която диктува на практика абсьолютно всички тенденции в автомобилостроенето. Мога да Ви кажа, че не поне за Германия не е вярно. Статистиките които публикуват са лъжа. Имам четирима колеги, които си купиха електромобили, и четиримата много съжаляват. Единият даже се запали. Все още не са добре направени.

14

ВЪПРОС

преди 1 година

В ЕС са Забранени Дизеловите Автомобили , защо в България е пълно с тези коли ?Защо България не приеме плана за Възстановяването на ЕК и Зелената Сделка .Пример - в Италия едно Ауди 2009 година се издава за Скрап и Държавата дава 10 000 евро на Собственика 1948 набор , после БГ Джамбазите взимат през нощта колата и я Продават в Мобиле за 10 000 лева - това е Престъпление срещу Децата ни .

13

Дзивко

преди 1 година

То вече повечето модели изобщо не се предлагат с дизел, как да се търсят кат не се предлагат

12

механик

преди 1 година

Само се чудя как 50 тонен ТИР ще върви на ток , и за колко време !!!!ДВГ ще се произвеждат поне още 100 години !!!

11

Пежото

преди 1 година

Имам 2.7 хди, а да видим кой ще стигне до морето по-бързо, аз или някоя електричка. И да, в пъти по евтино ще ми излезе, имайки впредвид че електричката е в пъти по скъпа от 607-та. А и тока по магистралата се плаща :)

10

Караток

преди 1 година

Кое, кое щяло да фалира от раз? В 21 век, сега господстват ST40 Tokamak реактори за ядрен синтез, HTS свръхпроводящи магнити, мегаватови джиротрони, неограничена енергия и безплатен транспорт на ток. Скрийте се с тея дизелови и бензинови фъшкuu и се покрийте с шума!

9

Анонимен

преди 1 година

Имаше статия в някакъв сайт, че да караш електричка и да зареждаш излиза по скъпо от дизелов автомобил. Понеже в Германия основните производители на зарядни са две фирми. И ако до сега е било безплатно сега вече се плаща.

8

Никола Стефанов

преди 1 година

При тая нагласена игра срещу дизела в полза на електричките - нищо чудно. Ако трябва да се конкурират на чисто пазарен принцип, електричките ще фалират от раз.

7

Анонимен

преди 1 година

И все пак бензиновия двигател е по-рационален.

6

Хахаха

преди 1 година

И къде е екологията???? Горим вече масово въглища за ел.енергия, а отричаме дизела??? Да не говорим за замърсяването при производството на батерии , и евентуално при тяхната утилизация

5

за свят без цензура

преди 1 година

нормално дизеловата технология е скапана

4

Анонимен

преди 1 година

Нормално диьеловата технология е ***