8

Куркапански

преди 1 година

В миналото въздушната линия София Скопие просъществува за кратко и беше закрита през 2010 г. поради финансова нерентабилност, прпипомня БГНЕС. Такааа ,сега Кирето по същата причина нерентабилност закрива държавата!Дипломната работа на Асенчо е как от богати държави да направим бедни!

7

Анонимен

преди 1 година

Приходите от един полет били средно 384 лева, а разходите 6 хиляди лева. Истински харвард гений.

6

Реалист

преди 1 година

КАЗВАХМЕ ВИ, ама кой да слуша. Елементарни сметки показваха, че са нерентабилни. Но Киро да се хвали, нали? Всичката му работа е такава - пълен провал.

5

Анонимен

преди 1 година

Кирчо е истински меринджей. Открива самолетни линии за по 6 пътници и купува газ на тройни цени от съседна Сърбия.

4

Прокурора на Пелишат

преди 1 година

До момента на борда на полет за Скопие бяхме ***,Пульо,Атанас и аз! Тва харвардците наред с другото и като авио менаджери са разбирачи...

3

До 1

преди 1 година

Очевидно идеята е била ние, данъкоплатците да я плащаме. Като всички "идеи" на про100 Кирето.

2

Анонимен

преди 1 година

Поредното доказателство колко са зле киретата. Кирчо толкова се гордееше , че откривал и СУБСИДИРАЛ тази линия, че средно на полет са се возили по 6 човека. Кирето си мисли, че щом може той да води ленчето на вечери със самолет в други страни, значи не е проблем да пътуват и по 6 човека със самолет до Скопие и загубите да се покриват от бюджета ни.

1

Анонимен

преди 1 година

Що бе Кире и Картечарката Льоня могат да си Фъркат ежедневно и до Скопие и до Тирана,въпросът е кой ще плаща тая малоумщина?