8

Анонимен

преди 1 година

До 8, ако беше се запознал с тезата на Тео щеше да знаеш, че той смята, че всеки човек трябва да реализира тавана на възможности и че не ни трябва общество от академици и професори само. Но той казва, че поне не трябва да се самозаблуждават децата, а да разберат къде им е мястото в обществото. Защото тази лъжа не е отсега. А от комунизма, който не доживяхме. Твърде много хора работят не затова за което са родени. Тази лъжа трябва да приключи.

7

Анонимен

преди 1 година

До Програмист: Колко деца печелят олипиади 2,3,4 а колко са хилядите които МОН принуждава да се конкурират с тях чрез безмислените НВО по математика и БЕЛ стоящи на входа на всяко училище? А какво става с останалите предмети? Не всяко дете е роден олимпиец и не всяко дете отпадъчен материал както твърди ТЕО кумир на МОН. Липсва каквато и да била грижа за изоставащите деца които са най-голямата група. Училищата репродуцират демотивация и са вредни ако цената на успеха е психическото здраве ..

6

Анонимен

преди 1 година

Защо ми се струва, че МОН иска да ликвидира и малкото читаво от обазованието останало у нас - математиката! Дразнят се, че децата още пишат "образование", а не "убразувание"!

5

Анонимен

преди 1 година

Материалът е долу горе добре, но учителите са тотал щета.

4

Анонимен

преди 1 година

матекатиката я оцених като минах 30 щото тогава започнах да задавам съществени въпроси. преди това беше просто безполезна алабаланица. за какво му е на дете математика? то по цял ден живее във въображението си.

3

Анонимен

преди 1 година

В гимназиален етап математиката е безумна. Още в 8ми клас се учи висша математика, а децата на тая възраст изобщо не схващат логиката й. Темите са много и не могат да се упражнят. Географията е пълна със сухи цифри и изреждане на имена на градове. Това на изуст да учиш, пак няма да го научиш, за разбиране и осмисляне изобщо не говорим. Количеството в момента е за сметка на качеството. Трябва да се намери баланс.

2

Анонимен

преди 1 година

НВО-тата освен оценка на частните учители не представляват оценка на самите училища. Принудиха всички родители да ръсят хиляди левове за да не пропаднат децата им заради розовите сънища на МОН. МОН се заблуждава в дори в задоволителната си оценката си за средното образование като съвкупност от програми, методика на преподаване, квалификация на учителите. Обществена тайна е че то е ФАЛИРАЛО, освен в шепа училища смятани за елитни! НВО е на гърба на децата и не е нещо повече от психически тоемоз!

1

Анонимен

преди 1 година

учих 17 г, с вишу магистър съм и от мен пак нищо не стана. кой виновен?