Уважаеми сънародници,Тук едва ли някой ще ви обърне внимание.Има обществено обсъждане,в което може да изпратите становището си.Аз го направихЕто ви линка.https://sofia.bg/web/guest/amend-suppl-ordinance-public-transport-2022Бъдете здрави !
Ало о о о, СОС, точно сега не се заигравайте с цената на билета за градския транспорт, защото нещата могат да излезат извън контрол. С този ход няма да покриете дефицитът. Общественият транспот не е печалбарска фирма, а социална услуга. Нейното дотиране ( в целия свят) е по-вече от нормално. Това, че Това, че КирливКир'О и неговата *** ви рекетират е темата на деня ! Не се оставайте в ръцете на едни селски тарикатчета, които бързо се оядоха за чужда сметка
от 30 мин. 20 си чакаш на спирката,рейса може и да дойде...това си е най-нагло кожодерство....такъв билет трябва да важи поне два часа,като си знаем грАдския транспорт...от фандъка сега се очаква да пълни чекмедженцата....
Билетът в София преди 1989 година беше 6 стотинки, при средна заплата от 274,33 лева през 1989 година, т.е. с една брутна заплата си купуваш 4572 билета. Сега при билет от 1,60 за 4572 билета брутната заплата трябва да е 7315 лева. Напредваме бързо към мизерията.
Цената на билета е едната страна на монетата. Другата е управлението на всичките тия дейности. Докато правим промени само в едната страна, а за другата си затваряме очите и ни вопъл, ни стон, файдата от келепира в начинанието ще е около нулата. Дори цената на билета да стане 10 лв. И както добре знаем, по тия географски ширини административните промени са най-тегави. Затова и ще продължим с традицията: Кметът на 24 милионен Ню Йорк да поздравява 24-те кмета на едномилионна София...
елате да пътувате в ТЪРГОВИЩЕ ГРАДСКО ЗА 30 СТОТИНКИ ИЗВЪН ГРАДСКО ДО БЛИЗКО СЕЛО Е 00.4 СТОТИНКИ ТОВА Е СХЕМА ЗА ИЗТОЧВАНЕ НА СУБСИДИИ ОТ ОБЩИНАТА
Работническа класа са всички наемни работници. Част от работническата класа е така наречената работническа аристокрация, която е с доста голяма заплата и обикновено на ръководни позиции. Примерно за България някой с 200 хиляди лева заплащане месечно също е работническа класа.
По определение средната класа работи за себе си - нито използва наемен труд, нито са наемни работници. Това са базисни понятия. Не ги бъркайте със средни по доходи. И разбира се избивайте си комплексите на тема заплата под по-подходяща тема.
Напротив, точно средната класа е на заплата и дребния бизнес, виш вишия ръководен състав на някоя фирма са богати, там бонусите даже са акции от компанията, абе цифрата е важна
Де е ва и крадливата кметица. Все нови и нови схеми за по-големи рушвети, все нещо не й достига да сбъдне хилядите изприказвани лъжи, все гледа тъжно и все работи, *** несполучливо. По-бързо да идват изборите догодина, да се оттървем от тази уж учителка.
АМИ ЩЕ ИМА РЕГИСТРАТОРИ / АПАРАТИ/ В АВТОБУСА. НЕ ЗТАМ КАКЪВ БОЙ ЩЕ НАСТАВА ДА СЕ РЕГИСТРИРАШ НАВРЕМЕ, АКО РЕГИСТРАТОРЪТ Е 1БР.
Ако имаш билет за 1.60 и се качиш на 1 автобус - возиш се ДОРИ ПОВЕЧЕ ОТ З0 МИНУТИ. АКО СМЕНИШ АВТОБУСА НА 29ТА МИНУТА - ВОЗИШ СЕ ОЩЕ КОЛКОТО ИСКАШ. АЗ ТАКА ГО РАЗБРАХ. Ако прецениш, че трябва да сменяш след 29та минута - си купуваш билет от 2.20лв! Така ли е???
Избиващите комплекси на тема хиляди лева заплата, даже не знаят какво е средна класа. Щом си на заплата не си средна класа
Пътуваме в София с е-билет за 1.60 лв., но само 30 минути?