29

Картофена принцеса

преди 1 година

Колата е управлявана от съселянин на Кмета на Град София, крадливата учителка по Руски език.....Сега Ватмана е виновен.

28

ира

преди 1 година

На Пиротска винаги караш по релсите.

27

Анонимен

преди 1 година

Дивите селяни са засекли трамваят и са утрепали хората.Не е лесно никак не е.

26

до фитипалди

преди 1 година

В една лента се движат трамвай и лека кола. Леката кола е пред трамвая. Пред леката кола има пешеходци, да речем на пешеходна. Трябва ли леката кола да спре и да пропусне пешеходците и трамваят да е на достатъчна дистанция зад леката кола, за да може и той да спре? Как предлагаш колата да остъпи предимство на трамвая, след като в дясно има паркирани коли, а в ляво е лентата за насрещното, което се използва само от трамваи?

25

ццц

преди 1 година

катастрофата е станала точно на спирката, тоя ватмана къде ли е гледал, не е ли искал да спира на спирката , странна работа.

24

фитипалди

преди 1 година

тук явно повечето коментиращи въобще нямат представа даже къде се намират описаните улици и какво е движението по тях... отделно катастрофата няма как да е станала поради висока скорост на трамвая, ако въобще е станала на описаното кръстовище понеже има спирки на трамваите от двете страни...отделно от това трамвая винаги е с предимство дори и на пешеходна пътека но *** откъде да знае ...

23

Анонимен

преди 1 година

21,светофарите в София се засичат на жълто, за разлика от тези предимно на запад, където има 1-2" когато всички са червено. Тогава ако стане птп е ясно, че ако поне един е минал на червено. Иначе да, камери в ГТ, защото и те трябва да се борят със спрели на спирки, маршрутки и всякви други мислещи се за важни

22

Анонимен

преди 1 година

Решението се нарича dashcam и както в Русия се ползува пред съда за желязно доказателство. Друг начин няма пред продажната прокуратура! Как върви делото с оня журналист?

21

Анонимен

преди 1 година

Шофьорите на градски транспорт карат, без преувеличение, като на живот и смърт в София! Буквално днес пред мен, след като за мен светна зелен светофар, в кръстовището навлезе тролейбус с пълна скорост! За да светне за мен зелено, сещай се колко преди това е светнало за него червено! И това ми се случва по няколко пъти седмично. Директно си минават не на жълто, не в момента в който светне червено, ами след като е светнало вече червено. Безумно е. Явно като види в далечината зелен светофар, газ!

20

Иво

преди 1 година

До Анонимен 2Май са виновни пешеходците. Къде пресичат като идва трамвай, не знаят ли че има 100 м. спирачен път?! Шофьорът си е спрял по правила пред пешеходната пътека. Там е зона и има спрели автомобили. Освен ако не си с рикша, няма как да не застъпиш релсите. Ако беше ги блъснал трамвая не знам дали щеше да е по-добре за пешеходците.

19

1914

преди 1 година

До Лекар не знам какъв си лекар, но звучиш като мухлясала номенклатура

18

до 18

преди 1 година

Често пред пешеходните пътеки и по кръстовищата има паркирани коли и бусове, които ограничават видимостта. Дори да ти изскочат пешеходци на такъв участък и ти шофираш с не повече от 30 км/ч, често трябва да спреш за разстояние от метър. Ако зад теб някой ти се е залепил и не гледа какво се случва, ще се блъсне в теб, без значение лека кола ли е, трамвай ли е, тир ли е, влак ли е или е танк. Вината е или е пешеходците, ако няма пътека, или във ватмана заради дистанцията.

17

Анонимен

преди 1 година

Доста слаби шофьори които доста от тях нямат реална представа за уменията си и се затриват, лошото обаче е дето покрай себе си прибират и невинни хора за които роднините трябва да плащат доживот!

16

Анонимен

преди 1 година

Пиротска от Одрин то Ботев е еднопосочна, посока от Одрин към Ботев. Има три ленти - най- дясна е зона, там не може да караш. Втората е за коли и трамваи и третата е за насрещно-движещи се трамваи. Друга подобна смотана улица е Баучер, където също има зона и няма как да не караш по трамвайните релси. Разликата между Пиротска и Баучер е, че Баучер в двупосочен булевард в по- лошо състояние от неасфалтиран селски път към бостаня.

15

до 11

преди 1 година

Отиди сега да покараш малко по Пиротска и ми кажи как точно няма да караш по релсите? В дясно има спрени коли, регламентирана зона с регламентирани паркоместа.

14

две,

преди 1 година

за вината и невиността не споря, има си органи, те да си решават и да се произнасят. Но съм любопитен как така на прима виста, че спирачният път е 100 метра. Като всеки лаик и малко ползвател на наученото по физика, се сещам, че спирачният път на кое и да релсово превозно средство се смята с едни нелинейни сложни функции и е в зависимост от вида на подвижния състав, ***, маса, скорост и ред разни други чуми. Така че, 100 мтра ще важат само за една единствена комбинация от горните фактори

13

Анонимен

преди 1 година

Някой от вас наистина, карал ли е по Пиротска? Не става въпрос за Мария Луиза или Ботев, където колите не трябва да са на трамвайните релси, а за Пиротска, където колите няма как да не са върху трамвайните релси. Не става ясно пешеходците на пешеходна пътека ли са пресичали или не. Може вината да е в пешеходците, че не са пресичали, където може, а може и да е във ватмана, който не е спазвал дистанция, а може и да е защото не трябва да има паркирани коли по пиротска или да се забрани за коли.

12

Анонимен

преди 1 година

А бе по Пиротска щеш не щеш караш по трамвая. Винаги е било тъй! Друг е въпроса, че новината едва ли е тая. Медиите дават 20% истина и 80% измишльотини.

11

Анонимен

преди 1 година

Дори и на пешеходна пътека и при пешеходци, релсовите превозни средства са винаги с предимство!

10

do 9

преди 1 година

Ти май не си минавал по тази софийска улица с кола? Там не може да не караш по релсите.