15

Анонимен

преди 1 година

Защо тази уличка я наричат магистрала

14

Анонимен

преди 1 година

Дюдове, не сте разбрали! Това е така, защото по пътищата ни са пълни с коли Тесла, от моделите с автопилоти, но по някаква причина последните са в отпуска и затова се карат от собствениците...

13

До анонимен 8

преди 1 година

На военния клуб е така, защото от 40 коли в посока БНБ, 2 са за наляво, по Раковска, 2 са за надясно по Раковска, а останалите 36 са за направо. Когато от дясно пресичат пешеходци, и светне червено за наляво, 30 коли остават да чакат за следващото зелено! Трябва да забранят десния завой на жълтите павета и Раковска в посока БНБ, а колите за там да минават през Ал. Невски. Така ще се подобри малко трафика в този участък.

12

до не могат

преди 1 година

Взели са си листовките навремето и когато някой с правото си ги натисне бързо си припомнят правилата, но понеже не са бАлAцu да се минат, те са тарикати, не може така. После искат да живеят в нормална държава... good luck!

11

Анонимен

преди 1 година

Кръговото на Левски, Сливница и Николаев (сточна гара), сряда привечер. Вали силен дъжд, светофарната уредба изгасва. Има знак при влизане в кръговото от Левски, че влизащите в кръговото са без предимство - следователно тези в кръговото са с предимство. 50% не знаят какво означава обърнат бял триъгълник с червен контур. Има знак в кръговото, че влизащите от Николаев посока Сливница са с предимство, следователно тези в кръговото са без - никой не го спазва. Гледайте ги тези знаци!

10

Анонимен

преди 1 година

Всеки ден в задръстванията по софийските булеварди има такива, които не си правят преценка, че влизайки в кръстовище, няма да успеят да излезнат от него, заради трафика. Те са още в кръстовището, светофарът им е вече червен. Следват клаксони и поздрави. Жени от път без предимство вдигат ръка и влизат на път с предимство. Вдигането на ръка им предоставя предимство. Всеки ден в София.

9

Анонимен

преди 1 година

Тези катастрофи са даже много малко! С мислене "тя колата като вдига 260 защо да не карам с 260" се очакват повече произшествия в това дъждовно време. Късметлии...

8

Анонимен

преди 1 година

Кръстовище, лента за направо и десен завой и втора лента за ляв завой. Редовно някой от лентата за ляв кара направо. Даже леко дава газ към пешеходната, да се знае, че ще кара направо. Лентите след кръстовището са леко изместени, лява лента кара направо в дясна лента, вместо да иде в следващата лява лента, дясна лента висят в кръстовището. Коли спрени точно в края на кръстовището, до пешеходни пътеки. Колоездачи карат колела на пешеходни ленти, пешеходци пресичат на червено. Всеки ден в София!

7

MaйMyнaтa

преди 1 година

Думата акнапланивг е равносилна на думата иэвънземно, затова да не оправдават слабите шофери, със словосъчетания от чужди езици

6

Траян

преди 1 година

Вакарел-отбивката за Костенец е най-опасният участък при дъжд от всички съществуващи магистрали в България. И в двете посоки. Там вали най-много и се събира и задържа най-много вода! Първо, заради самата местност, второ, заради лошо изградена от към отводняване магистрала. Откакто е построен участъка е така!

5

За Пловдив ->

преди 1 година

Така е, като пътуват за Пловдив. Виж към София няма катастрофи. Шегувам се. Знам, че не от посоката. От цените на горивата е. Или от ваксините.

4

аа,не могат

преди 1 година

Могат,и още как!Само трябва едно по-яко дърво да им виси над главата

3

Светнат

преди 1 година

И вчера беше така. Имам чувството, че 90% от шофьорите не могат да карат на дъжд. Или пък колите им са само за слънчеви уикенди.

2

Хоясан

преди 1 година

Защото огромен % от шофьорите в нашта дърважа са тотални аборигени с липса на елемнтарни познания по физика и чувство за самосъхранение.

1

Е

преди 1 година

как няма да има локви? Магистрала - силно казано. Всеки, който и карал на запад от Ниш знае какво имам предвид.