Лъжат.Когато излитат самолети , които евентуално минават през областите на борба с градушки в момента, ги питат предварително дали могат да достигнат определена височина над тази област преди навлизането в нея и ако не могат, им се дават вектори за заобикаляне. Не спират да излитат самолети, това е поредната тъпотия, на която вярваме...от незнание
как е възможно при такава продоволствена криза да се допусне градушка да опропасти храната на народа?... да не би идеята да е да се купуват вносни зеленчуци и пшеница... то и без това българското земеделие не е приоритет на никой от управляващите
И това благодарение на нашите американски събратя и НАТО окупирали летище Чешнегирово, Граф Игнатиево и Пловдив. Жална ни майка с тия градушки. Ама на Киро не му пука, той може да си купи и домати от 60лв/кг и да си смени колата, когато пожелае.
Да обаче ако трябва да каца след 100км почва да снижава, да не правим изводи за тва как трябва да лети самолет, там правилата са писани с много кръв
Що се правите, на големи разбирачи?Всеки ден стрелят, нали има ракетна площадка близо до нас.
Не беше президентския, а самолет на НАТО, и да пак стана същото, всъщност полетите винаги са с предимство, въпроса трябва да се уреди на експертно ниво плюс застраховки, винаги може да има форсмажорни обстоятелства и полета да не може да бъде отклоненн
дайте сега да свалим пътнически самолет заради на някого краставиците. Над Садово е единият заход за кацане на летище Крумово!!! Преди години АБСОЛЮТНО по наша вина България сваля израелски пътнически самолет, и обезщетението което изплаща за времето си е било огромно. А сега, ако пази Боже стане, ще бъде катастрофално. Ама си мисли за доматите!
Миналата година президентския самолет "направи" голяма беля и градушка помля Пловдив. Сега отново същата ситуация. В момента на летище Пловдив кацат няколко самолета седмично. Какво ще стане когато започнат да кацат през час?! Как се процедира по света?Едва ли сме първите с такъв проблем. И какво стана със самолета който щеше да "трепе" градушките наместо ракети?
РВД цялата им администрация е калинки, но редовите бяха читави, макар че взимат наистина от 10к+ нето заплати от най-долния там, та ако в случая не са взели предвид време и условия трябва да падат глави задължително!
Ако животът на пътниците беше важен, нямаше да летят през падащи буци лед.. Луда работа, луда държава.
Само да вметна, че градушка може да свали и самолета при заход за кацане. Не знаете какво е да се блъска в лед с 800 км/ч. Вместо да отклонят полета, те си правят експерименти. Всички са за оставки. И транспортния министър, и земеделския, и контрол полети на летището.
Градушката е бедствие! Всички знаем, че от него спасение няма, ама се надяваме да не с случи на нас. Така, както се надяваме да не катастрофираме, но застраховка ГО правим ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! Това е начинът! И така няма да се укриват добиви и продажби.
Не толкова просто, първо полетите минават през определени коридори, второ тия коридори не са 200 метра, примерно самолета захожда за кацане километри преди летището. Примерно в София бул. Т. Александров е бил за небостъргачи, но РВД не дават толкова високо строителство, защото съвпада с захожда на самолетите, ако някой е в авария ще мине по ниско
Опустошената от град реколта - заради забрана за стрелба