14

Коце Тарамбуката

преди 1 година

И Да и Не . Зависи от неугледната точка( не радио)

13

Бозар

преди 1 година

Не обобщавай, защото грешиш. Аз живея в панелен блок в панелен квартал и мога веднага да си купя електромобил за 100К. Само липсата на градска зарядна инфраструктура ме спира.

12

Демон

преди 1 година

Зелената сделка ще се провали !!!

11

Анонимен

преди 1 година

Асаните още от сега да готвят щепсълите.

10

Алекс

преди 1 година

Хората,които живеят в панелни квартали,не могат да си позволят електромобил.Безмислено е да се изграждат зарядни станции в тези квартали.

9

Анонимен

преди 1 година

+6 до 8 часа за пълно зареждане. Защото производителите препоръчват на едно частично зареждане, да има две пълни, за по-дълъг живот на батерията. Като добавим високата цена на електромобила и късия пробег, кварталната инфраструктура става последна грижа.

8

Анонимен

преди 1 година

А от къде ток, скоро ще стане интересно. С перки и панели няма да стане, а Козлодуй не се знае до кога ще може да работи.

7

Йосарян

преди 1 година

Пълни щуротии.

6

.

преди 1 година

Тия са толкова не-остри, че няма накъде повече - трафопостовете в кварталите са оразмерени за битовите абонати и по никакъв начин не могат да понсат товара на масова електромобилизация, подземните кабели средно напрежение - също, предполагам подстанциите също, а череката на тортата е, че вече Русия няма как да ни доставя "горивни" пръти за АЕЦ -а, от къде ще се вземе толкова електроенергия?? Тепърва предстои да стане интересно дори без електромобили =D

5

Анонимен

преди 1 година

Не знам как го смятате, но дори 30кВ на 100км при дневна енергия от 0.23лв/кВч излиза под 7лв,а на нощна е около 3лв.Това е 2.5л/100км или 1л/100км - успех с ДВГ.Реалистично е около 20кВ и на платена станция е около 20лв или 6л/100км, което е по-реалистично с ДВГ. Въпроса е че има доста безплатни станции все още!Хора, дето не са карали кола без ДВГ, ги плют.Само ще припомня, че преди сто и... години и ДВГ са били ненавиждани.

4

Анонимен

преди 1 година

Около жилищни блокове на трябва да има зарядни станции за коли. Ко става ако им гръмнат батериите?

3

Анонимен

преди 1 година

Петреъс шефа на ЦРУ и собственик на НоваТВ преди 3 дни стана собственик и на Марица Изток 3. Само 70 часа по-късно на "българското правителство" му хрумна да преустройва с общински пари да му е евтинко на американецо докато ни точат с оня Албанеца дето пласира дрога - Дестани и искал да ни строи завод за ел. мобили, ама и той с наши пари... Трагедия пълна. Да не говорим какъв смях са литово йонните батерии. Качиш се в Спарк на таблото пише 10часа, а на четвъртия са ти останали 15% батерия.

2

Анонимен

преди 1 година

С тези цени на тока 22 лв. на 100 километра са постижими особено зимата на магистралата с включено парно и 140 км/ч., единствено ел.мобилите имат смисъл ако държавата яко спонсорира и след това предлага масово безплатно зареждане, иначе успех на ентусиастите.

1

Анонимен

преди 1 година

Първо трябва да отговорим на въпроса "могат ли електромобилите да заменят истинските автомобили". Засега отговорът е 100% НЕ