22

Анонимен

преди 1 година

Какъв е тоя руски шампион!?! Да си ходи в тях там да поправя.

21

Анонимен

преди 1 година

Съгласен съм с човека.

20

Да допълня...

преди 1 година

До Алекс 19 От всеки човек шофьор не става колкото и качествено да е обучението. Познавам доста жени с книжки , които се отказаха да шофират. Това е добре.

19

Алекс

преди 1 година

Обучението на младите шофьори е крайно некачествено.Инструкторите ги интересува единствено да приберат парите.

18

Анонимен

преди 1 година

и тоя иска да ни оправи доде стане депутат и после ще ни оправи

17

До сс

преди 1 година

Има в Ютуб клипове негови клипове по безопасно шофиране. И си личи, че този човек е много запознат с материята.

16

Анонимен

преди 1 година

За наказанията. Очевидно в България наказанията са свръхвисоки и следва да се намалят. Също така очевидно е, че наказанията не се прилагат, т е. КАТ не работи. По груби сметки КАТ налагат едно наказание на всеки 100 хиляди нарушения, което обезмисля напълно повишаването на размера на наказанията.

15

сс

преди 1 година

Хубаво че е рали шампион, но това не го прави вещ по въпросите по безопасност на движението. Общи приказки всеки може да говори, а това са общи приказки и пожелания. Нищо от тези неща няма да накара *** да карат нормално. Трябват сурови наказания за нарушаване на най-често водещите до катастрофи правила. Навлизане в насрещното при непрекъсната линия или неправилно изпреварване - 6 месеца без книжка. Причиняване на катастрофа поради такова нарушение - минимум 2 години без книжка.

14

сс

преди 1 година

Хубаво че е рали шампион, но това не го прави вещ по въпросите по безопасност на движението. Общи приказки всеки може да говори, а това са общи приказки и пожелания. Нищо от тези неща няма да накара *** да карат нормално. Трябват сурови наказания за нарушаване на най-често водещите до катастрофи правила. Навлизане в насрещното при непрекъсната линия или неправилно изпреварване - 6 месеца без книжка. Причиняване на катастрофа поради такова нарушение - минимум 2 години без книжка.

13

Анонимен

преди 1 година

На всички неграмотни и не завършили средно образование книжка да не се дава , а на тези в момента, които са я взели така да им се отнеме. Пенсионери над 75 също не е нормално да шофират. Тия дето се друсат и карат трябва веднага в затвора да влизат а колата да се конфискува в полза на държавата. Да се продаде на търг и парите да се дават за благотворителност. Е тогава ще е малко по-нормално положението.

12

.

преди 1 година

Допълнение - просто наказанията трябва да станат неизбежни!

11

.

преди 1 година

До Анонимен 7 - абсолютно! Не случайно е казано, че книжка не се взима а се дава. А какво ще се случи по-натам зависи от първите 7 години и това, което има между ушите!

10

Възмутен

преди 1 година

Първо спрете покупко-продажбата на дипломи за 8и клас и после покупко-продажбата на книжки на брачедите дето не могат да говорят на български,камо ли да четата и пишат а да разсъждават като хората е абсурд!

9

Анонимен

преди 1 година

Мисля че много се преувеличава проблема. Пътувал съм доста из Европа с кола и не виждам особена разлика в поведението на шофьорите. Разликата е по скоро в пътната инфраструктура която на запад е доста по добра. Но шофьорите навсякъде са си едни и същи. Повечето си спазват правилника и са внимателни. Навсякъде има % отделни индивиди които се мислят за състезатели или карат пияни и надрусани. В Германия особено е много опасно. По аутобаните има разни ненормалници които карат с над 300км/ч.

8

Хахаха

преди 1 година

Това са простотии. Дай да направим и курсовете по 2 години? Има държави, където няма такива измислици и просто отиваш и си взимаш книжка, както ти се полага лична карта след определена възраст. Катастрофи стават от висока скорост, пияни водачи и самонадеяни с малки моливчета. Ако това не се реши, провинция си курса ако искаш 20 години.

7

Анонимен

преди 1 година

Това няма връзка с действителността. Никой не е станал готов шофьор само от шофьорския курс. Взимаш книжка, качваш се на колата и се донаучаваш. Колкото до ограничението на мощността на колата за новите шофьори, това е бeзумие отвсякъде. Оикновено става дума за семейната кола, която е една, а не тати му купува мощна кола на детето. С каква мощност е семейната кола е въпрос на избор според необходимостта. С по-мощна кола шофирането по е по-безопасно стига да не се злоупотребяеа с мощноста.

6

Анонимен

преди 1 година

До питане от селянин: //Думата със *** е па-т-ла-джа-н

5

питане от селянин

преди 1 година

Ако някой ми снима и покаже *** в учебна кола, ще му преведа 100 кинта по сметка. Натам какво друго да говорим и предлагаме. Тоя не го знам къв рейсър е, ама да вземе този въпрос да засегне ???

4

Манталитетът

преди 1 година

До АнонименИ пак опираме до манталитета на българите - кой нормален човек ще купи мощна кола на своят сополанко, за да се утрепе на първият завой!

3

Анонимен

преди 1 година

Трябва да се учат да поднасят, да влизат в завоите с вратите напред.