Байко е преброил 3 хиляди дупки. Лъже, той не може да брои до толкова. Преброил е 3 дупки и е излъгал пак с 3 нули. Голем шмекер е Байко. Добре, че сега е само Вожд на калинките от ГЕРБ.
Ечемишка все едно трудоваци от КЕЧа на БНА са го строили по времето на соца!!Без хидроизолация, без арматура на много места,между облицовката и твърдата скала пространствата са запълвани с амбалаж чували празни кутии и кофи и ***.Цяло чудо е че не са станали по големи бели !Колоните на виадуктите също са правени с компромис с кофраж и бетон!Заради.измишльотината,,Петилетката в съкратени срокове в чест на.....!?! сега носим последствията!..А щурмът на Витиня по време на соца беше епопея!!!
Може би е добре да се създаде министерство на дупките, основно ще се занимава с преброяване и касифициране на дупките по пътищата.
Нашите пътищарски фирми са много НЕкадърни! Не им плащайте! Оставете ги да фалират нещастниците, едни шахти не могат да изравнят с асфалта. Колкото и пари да им давате те просто НЕ познават що е то качество! Затова сме нонстоп в ремонт на ремонта. Извикайте западни фирми да ни направят хубави магистрали. Ще спестим пари от ремонти. Вижте Португалия какви пътища има. Извикайте португалски фирми!
Кога ще започнете да говорите за истинските проблеми на пътната безопастност?Хемус от Ябланица до София в голямата си част е в трагично положение.Бабуни,неравности,мантинелите са потънали под 2см кир и нощно време не светлоотразяват,маркировката на много места липсва.Тунелите са черни вътре и никой не чисти.Табелите,където ги има са пред разпад и в ръжда.Източната тангента на София-никаква маркировка и светлоотразяване.Защо зимно време хвърляте чакъл по първокласните пътища вместо препарати???
Трябват по-сериозни глоби за системните нарушители! При 3 повтарящи се провинения за година да има 10 пъти завишение на глобите и го. И конфискация на дръгела при особено тежки нарушения. Както е в нормалните страни. Защото в чужбина *** става по-нисък от тревата, а тук се изживява като рали пилот. Явно действат тези неща.. Остава някой да има воля да ги приложи и тук!
И нито дума за Хемус, Ечемишка или Витиня, дето все едно руската армия се е изнесла през тях... :(
Аз да питам Митко, а той да пита #ПростоКиро защо "Безопасност на движението" изпадна от учебния план или е съвсем слабо застъпен(сравнявам с последните години на лошия комунизъм)? И колко време трябва да мине, тези мерки които той толкова активно предлага да дадат резултат?
от цялата статия да се чете - Започваме засилен контрол за предпазни колани, обезопасителни столчета - сиреч стадото трябва да се стриже - друго нма да направят
Димитър Илиев настоява за спешен ремонт на най-опасните пътни точки у нас