13

Анонимен

преди 2 години

Байко е преброил 3 хиляди дупки. Лъже, той не може да брои до толкова. Преброил е 3 дупки и е излъгал пак с 3 нули. Голем шмекер е Байко. Добре, че сега е само Вожд на калинките от ГЕРБ.

12

Gogo ???

преди 2 години

80% от пътищарите са тъмнокожи,белите са зад клавиатурата и ....критикуват !

11

До Таню

преди 2 години

Ечемишка все едно трудоваци от КЕЧа на БНА са го строили по времето на соца!!Без хидроизолация, без арматура на много места,между облицовката и твърдата скала пространствата са запълвани с амбалаж чували празни кутии и кофи и ***.Цяло чудо е че не са станали по големи бели !Колоните на виадуктите също са правени с компромис с кофраж и бетон!Заради.измишльотината,,Петилетката в съкратени срокове в чест на.....!?! сега носим последствията!..А щурмът на Витиня по време на соца беше епопея!!!

10

Анонимен

преди 2 години

Може би е добре да се създаде министерство на дупките, основно ще се занимава с преброяване и касифициране на дупките по пътищата.

9

Gogo

преди 2 години

Нашите пътищарски фирми са много НЕкадърни! Не им плащайте! Оставете ги да фалират нещастниците, едни шахти не могат да изравнят с асфалта. Колкото и пари да им давате те просто НЕ познават що е то качество! Затова сме нонстоп в ремонт на ремонта. Извикайте западни фирми да ни направят хубави магистрали. Ще спестим пари от ремонти. Вижте Португалия какви пътища има. Извикайте португалски фирми!

8

Анонимен

преди 2 години

Кога ще започнете да говорите за истинските проблеми на пътната безопастност?Хемус от Ябланица до София в голямата си част е в трагично положение.Бабуни,неравности,мантинелите са потънали под 2см кир и нощно време не светлоотразяват,маркировката на много места липсва.Тунелите са черни вътре и никой не чисти.Табелите,където ги има са пред разпад и в ръжда.Източната тангента на София-никаква маркировка и светлоотразяване.Защо зимно време хвърляте чакъл по първокласните пътища вместо препарати???

7

Контрольора

преди 2 години

Трябват по-сериозни глоби за системните нарушители! При 3 повтарящи се провинения за година да има 10 пъти завишение на глобите и го. И конфискация на дръгела при особено тежки нарушения. Както е в нормалните страни. Защото в чужбина *** става по-нисък от тревата, а тук се изживява като рали пилот. Явно действат тези неща.. Остава някой да има воля да ги приложи и тук!

6

Taню

преди 2 години

И нито дума за Хемус, Ечемишка или Витиня, дето все едно руската армия се е изнесла през тях... :(

5

Док

преди 2 години

Аз да питам Митко, а той да пита #ПростоКиро защо "Безопасност на движението" изпадна от учебния план или е съвсем слабо застъпен(сравнявам с последните години на лошия комунизъм)? И колко време трябва да мине, тези мерки които той толкова активно предлага да дадат резултат?

4

коко

преди 2 години

от цялата статия да се чете - Започваме засилен контрол за предпазни колани, обезопасителни столчета - сиреч стадото трябва да се стриже - друго нма да направят

3

Анонимен

преди 2 години

а 100 дни що мълчахте?

2

koko

преди 2 години

този рали шампион ми се струва много надъхан - честно това ме тревожи

1

Асан

преди 2 години

Добре дошли в сайта Асан. бг:)))