21

Пробег

преди 2 години

Пак да питам, кое е по важно: от колко години имам свидетелство за управление на МПС или какъв пробег имам като водач на МПС? По ниската скорост и безумните ограничения на скоростта води до повечето ПТП-та извън населените места. По високите скорости във населеното място водят до повече такива. Няма как да сравните мотор с мощност от 5000 кубика с 1.2 к.с. но скоростта 140 км/ч и на двата автомобила е еднаква, спирачния път е различен. Автобус и камион 90 км/ч за лека кола също?!

20

Joko

преди 2 години

Напълно съм съгласен с изложеното от Иванов. Е, експерти унас има, но както обикновено тях не ги канят. Всякакви наредби итям подобни се правят от някакви "куци" чиновници назначени по силата на партийните квоти.

19

E. BRIGADIRA

преди 2 години

"Ново куатро, хвърча по боковата магистрала. Много клати е брат и не натискам ***"

18

E. BRIGADIRA

преди 2 години

Прав е за възпитанието и културата, за морално остарелите пътища и за корупцията. Скоростта е редно или да се върне на 130 км/ч. или да е само в определени участъци 140, след експертизи. На тия поломени магистрали от Бай Тошо, в настоящото им състояние не е добре да се кара мн. бързо. И бойковите участъци, за които така силно се биеше в гърдите, заради рекет и кражби по негово време, в момента са доста зле. Справка - отсечката на АМ Хемус при София, м/у м-н Джъмбо и с. Яна и в двете посоки

17

Анонимен

преди 2 години

Според експертите, а експерти в България няма, катастрофите се увеличават когато максимално разрешената скорост е под безопасната скорост за пътя. Решението е различна разрешена скорост на различните участъци на един и същи път и това не е само за магистралите. Намаляването от 140 на 130 км/час неминуемо ще доведе до повече катастрофи на равните прави участъци на магистралите, където безопасната скорост е много по-висока.

16

Анонимен

преди 2 години

До добро утро. В нета пише, че в Канада е различно за различните магистрали - има до 120 км/ч, до 110 км/ч и до 100 км/ч.

15

2022

преди 2 години

То имаме ли пътища изобщо.Направят един ремонт и правят банкети все едно са построили втори АЕЦ.Ама се,чудя на българина защо си купуват толкова бързи коли за тези морално остарели пътни артерии.Каквито артериите такава и държавата.Важното е да имаме Фантоми,Корвети и Миномети...

14

Пак ще давам кинти..

преди 2 години

Пред всеки един нормален човек със още по голяма сила ще стои дилемата когато сгафи за нещо дребно и го спрат да даде на държавата едни 5--6 стотин лева и да кара цял месец на вода и хляб или да почерпи примерно 50--100 и да си върви без разправии ! Тоя където мисли тези ненормални глоби да мисли и за това което го пиша ,а броя на жертвите ще намалява когато започне да намалява движението ,за сега то се увеличава всяка година ,другото е неграмотното изостанало развитие на пътната мрежа !

13

Гражданин

преди 2 години

Държавната администрация няма грам акъл! От 20 и повече години се дъвчат едни и същи глупости. Има сума статистики, че глоби и ограничения нищо не помагат.

12

Поклон Милене!

преди 2 години

Като намалите скоростта, сигурно такива наркоси, като убиеца на Милен Цветков ще намалят от 140 на 50, нали? Оня ден бяха качили един наркоман, прави 20 нарушения на едно кръстовище с Ламборджини, кво ли си вика "Тоя месец глоби 5000 лв - пари за семки"

11

Тринога в Бучимиш

преди 2 години

Още може. Най-добре направете ограниченията 30 навсякъде, ние ще съблюдаваме за реда, умеем го.

10

Добро утро

преди 2 години

До Що за въпрос!!!....... В Канада максималната разрешена скорост е 100. Всички карат с около 110-120. Ние по-умни ли сме от канадците. Киро нали е канадец. В случая канадския му опит ще е доста полезен. Да не говорим, че там колите са много по-нови и надеждни.......

9

Алекс

преди 2 години

Аз очаквам инструкторите да си вършат качествено работата и от автошколите да излизат подготвени водачи.В момента качеството на обучение е ниско.

8

Анонимен

преди 2 години

Съвсем разумно ще продължавам да саботирам държавата по всички възможни начини! Колкото повече се опитва да ме натиска тая мафиотска структура, толкова повече ще се съпротивлявам и отмъщавам!

7

Това са

преди 2 години

Големи глупости ! Техническият преглед е за колата, не за шофьора !

6

До 7

преди 2 години

Къде са тия магистрали?

5

Анонимен

преди 2 години

Чухте ли причината каква, е пълнене на хазната близо милиард за миналата година от глоби щом бай Иван от първия етаж на, 70 години дето кара едвам едвам го глобиха смятай за какво става дума

4

Хайде, хайде

преди 2 години

Няма как от иидиоти да очакваме нещо разумно. Те си баят мантрата, че "българина най го боляло като му бръкнеш в джоба". И иидиотите не си дават сметка, че на българина изобщо не му дреме за бъркане в джоба. Чакам да минат 3 години и посочвам ясна комбинация от три пръста. И да, актовете ми са основно за невключени светлини в ярък слънчев ден или паркиране без да съм опасан с колан. Актове са, защото аз фишове не подписвам!

3

Анонимен

преди 2 години

Щавене, щавене и още щавене! Евакуация за всеки бял българин е необходима!

2

Анонимен

преди 2 години

Нищо разумно няма в предлаганите промени след като ги предлага МВР, които трябва да изпълняват закона, а не да го пишат.