Над 100 всеки 10 допълнителни кm/h увеличават разхода нелинейно заради въздушното съпротивление. Да, газ-спирачка също.
И каква е тази глупост: при 10 км/ч по-ниска скорост вредните емисии били по-малко? Нали при по-ниска скорост се движиш повече време за да изминеш един и същи път. Всичко е до стил на шофиране и вид гориво! Ако караш по системата газ-спирачки, неминуемо ще изхабиш повече гориво и ще генерираш повече вредни емисии от този, който ускорява плавно и ползва спирачката само за спиране, па дори и да не стигаш 130 км/ч.
До 42Не ся ли влажни магистралите във Великобритания че един в ютуб ми каза че нашите били по добри понеже в Англия били влажни пък нашите като са сухи сме вързали и цъфнали ;д
Направо да ги намалят на 80км.и да се качваме на лади,москвичи,Волги и т.н., хем "икономични" и евтини за подръжка.
Лично мое мнение, че максималната скорост по така наречените магистрали у нас, трябва да е 120 клм/ч, а за товарните автомобили и автобусите - 80 клм/ч, без право на изпреварване, освен ако няма някакво препятствие или аварирал автомобил! При тези скорости, двигателите на леките МПС ще работят на икономичен режим 2500-3000 об/мин, а тежките -до 2500 об/мин!
Във Великобритания увеличиха максимално разрешената скорост от 70 на 80 мили в час, което е от 113 на 129 км/ч.
В част от Европа намаляват скоростта по магистралите заради електрическите коли, които не стават за високи скорости на дълъг път.
СТИГА ГЛУПОСТИ ВЕЧЕ! Трябва да я увеличим! 160-180км/ч е нормална скорост с добра кола. Който иска да кара в дясна лента с 90км/ч, който иска. 5 дена с камили ли да кара човек от София до Варна? Само трябва да се въведе изискване в лява нелта единствено коли, които стабилно развиват тази скорост. Не някоя леля с Пежо 306 което едвам вдига 120км/ч тресе се цялото и като го задмине камион литва в мантинелата. В лява лента само с коли над 1500кг и двигатели 1.8 и нагоре.
В 90% от страните от ЕС заплатите са по над 2 хиляди евро, докога в България ще получаваме по 600 евро заплати
Кирчо оня ден за да се снима с моряците вдигна във въздуха два самолета да го закарат до Варна, той може и без пътища, само самолети ще ползва
Този тулупп да погледна качеството на пътищата там и тук. За какво вземат пари, кото от една година не са направили един ремонт и не плащат за стари. При Пълен Провал и с 80 км ще е опасно да се кара по магистралите, но събират по 1 лев акзиц на всеки литър гориво и вместо за поддръжката на пътищата пълнят чекмеджета и плащат почивките на бежанците.
Да намаля, ама Кирилчо Петков той с кортежа на НСО ще кара с 200, нали, той е по различен от останалите?Оставка!
Ахааа, ето къде било вързано кучето и защо нашите искали да ги намаляват. Директива от фашистите било...
50% от пътя е с ограничения до 30 и 40 км в час. 220 км от София до Белоградчик например се покриват за 4 ч. и 10 мин, ако спазваш стриктно знаците. Да не говорим за стреса от тирове, които те натискат да те изпреварят на забранени места. Както е казал великият поет, пътят към ада е покрит с пътни знаци.
В Европа масово намаляват скоростта по магистралите