Аз съм за 140-150 км по магистали ,но както каза колегата да има контролирани участъци ,с ограничения при нужда . На година правя около 10000 хил.км .София -Бургас си е страшно ,караш ли бавно са те утрепали...
Що не я направите 90км ,в 90% от катастрофите не е виновна скороста ,а джигитите и заспалите с отворени очи.Проблема е ,че някои карата с 200 и като я намалите на 120 ще има голяма разлика и никакво време за реакция.
Бойко да коментира! От как вече не е на власт започна да забелязва дупките по неговите 500 мил. км. магистрали
Миналата есен пътувах от Барселона до София.По магистралите във Франция и Италия карах със 130км/ч,колкото е ограничението и масово местните автомобили ме изпреварваха с около 150-160км/ч.Ниско летящи самолети като на магистралата за Бургас не видях.
Различните участъци са различно-безопасни и трябва да има електронна система с табели и камери за средна скорост и подобна на германската система за радиооповестяване, сега почти всички имат и телефони и там може да има приложение, но нищо от това няма да го бъде... Вечер между Варна и Шумен има 5-6 коли и 10на камиона и малко повече на връщане,а в същото време между Пловдив и София едната лента е пълна постоянно и е 100пъти по опасно. Затова трябва да са различни ограниченията, според трафика
Отдавна трябваше да се намали максималната скорост!Това беше една фикс идея на Б.Б. 140км>150 реално!
като разбрали, че бързият влак София-варна пътува 8 часа, китайците се зачудили на големината на България. Като разберат за колко се пътува София-Бургас - ПАК ЩЕ СЕ УЧУДЯТ КОЛКО ГОЛЕМА Е БГ-то
Цялата неразбория в държавата я дължим на Радев. А той се покри някъде. Като че ли изпитва силен срам от неговите прехвалени харвардски некадърни недоносчета. Срам! Провали държавата Радев. Тъкмо бяхме живнали малко. За Великден пътувахме по Европа, а сега агнешко не можем да си купим.
я да вземат пример от главния път до гр.Килифарево -В.Търновско - там ограничението е 10 км/ч - няма катастрофи, само "олекване " на джоба и гоуема хранилка за някои ! Кво е туй 120 км/ч - опассссно е, я да си караме с 10 км/ч - Софея -Бургас 20-25 часа - ЕКСТРААААААА
" ...каза председателят на Българската асоциация на пострадали при катастрофи Владимир Тодоров..." От този Тодоров, досега не съм чул нито едно смислено предложение.
Интересно ми беше преди три години в САЩ, как шофьорите караха с по 10, 20 и 30 мили в час над разрешената скорост и никой не ги санкционираше. Това са 16, 32 и 48 км/час над разрешената скорост.
Намаляването на разрешената скорост води до по-дълго време в пътуване, което повече уморява водача и увеличава вероятността от катастрофа. Виждал съм заспали зад волана шофьори заради суперниско ограничение на скоростта, на път, на който може да се шофира безопасно и с 150 км/час
Където съм пътувал в САЩ, ограничението на скоростта непрекъснато се сменяше според пътя, което според мен е разумно. Има равни и прави участъци на магистралите в България, където и 200 км/час е безопасна скорост, но има други, където и 100 км/час е много. Катастрофите на магистралите според мен стават най-вече заради някой бавнодвижеш се тежкотоварен камион, който неочаквано изкача пред нормално движеща се кола.
Аз съм от село,живея, повече от 65 години,улицата ни е с чакъл и кал,при дъжд ,сняг е обсурт да изляза.плащам си редовно данъците,и това ли съм заслужила за моя земен път по магистралата не се движа а в кал.плащам си данък смет ,елате да видите къде е кофата за смет ,на 150 метра от жилището ми,аз на тая възраст метнала сметта на гъба си трябва да я занеса до контейнера.това е в община Тервел,обл.добрич.
Вместо да намаляват маскимално разрешената скорост по магистралите за леките коли от 140 на 130 км/час, направо да я намалят на до 20 км/час.
Разумното решение е да се забрани движението на автомобили в България. Тогава катастрофите ще са само между каруци и ще се много малко. Нали това е целта на тези светила дето ни лъжат по въпроса.
Магистралите ни опасни, предлагат максималната скорост да е 130 км/ч