Автомобилните производители станаха много алчни.Доскоро базова "Дачия" беше ок. 14 000лв.Днес е ок.20 000лв. за трицилиндров ,еднолитров,атмосферен мотор.Предпочитам да си поддържам старата кола,вместо да дам 20 000 лв. за еднолитрова прахосмукачка.
Няма по-добри автомобили от Руските. Те са вечни. И го казвам като човек,който мрази ,по принцип,автомобилите.Чуйте моторите на модерните западни автомобили,отлепването на гумите от асфалта...самият западен асфалт вижте.Ад от гнусни звуци.
в швейцария ги гледам по дилършипите стоят, нема опашки, даже дилърчетата ходят от време на време с мокрия *** ги забърсват. верно че за една пластмасова таратайка с емблемка на бмв искат от 30 хилки на горе и няма място вътре да се обърнеш ама статус символче е все пак тря сме пичове и да плащаме сума ти пара за ръждясваща кофа. има достатъчно таралясници в европа за да може всяко семейство да има по две. ако спрат да ги режат за скрап и почнат да ги оправят нови коли няма да се купуват. а
Новото поколение икономисти надмиха и Берни Мадоф а всички политици им пляскат, създават умишлено дефицит и после всичко в пъти нагоре, то се почна от виедокартите прди години, сега вече е коли и какво ли, а скоро като влезеш в магазина и млякото ще е лимитед едишън само 100 бройки по 10 лева и само с връзки.
Аз живеят в ЗЕ от 12 години и най-отговорно мога да заявя, че това са пълни измислици, всеки три години в ЗЕ хората си сменят колите. Тук в ЗЕ каъдето аз живеят много по изгодно е да караш нова кола отколкото стара.
Не само в ЦИЕ, и в ЗЕ старите коли са по-скъпи. За нова кола се чака 2-3 години и не се знае каква ще я доставят защото няма материали. Обикновено ги доставят с орязано обуридвана. Друг проблем е, че новата кола я купуваш днес, а като я доставят след 2 години цената и вече е 40% по висока - това е чиста загуба за производителите. БМВ вече уволони 700 работници, много дилъри на БМВ в Европа затвориха, БМВ не е единичен случай. Затова запазена кола на 3-5 години е по скъпа от нова.
До АнонименКакто всяка една кола... това е машина и се поддържа, има ресурс, който варира според задкормилното устройство. В статията се говори за коли до 5-6 години макс, такива каквито масата българи не могат да си купят без да се обатачат с дългосрочен заем...
В тази статия няма едно смислено обяснение,защо трябва да са по -скъпи старите автомобили.Само локуми и общи приказки.Тия от горубляне търкат доволно ръчички.
Представям си как си натоварил колелото с 4 сака багаж и го бутаж, бутаж примерно 40 километра. Браво.
Сега за нова кола се чака много. Говорих с дилър на една от най-популярните марки в света и в България, и той си каза - правиш си заявка и чакаш, а заявките покриват доставките за повече от година напред. Преди 1989 се чакаше до първа доставка, които бяха няколко пъти в годината, с изключение на Жигулата(Лада), за която се чакаше повече
Аз лично миналата година си купих buy back Тойота. Има си сервизна история. Има си остатъчна гаранция няколко години. На малко километри е. И като е запазена и в добро състояние колата (а не някоя служебна убита от каране) си заслужава, защото така се избягва първоначалното обезценяване 20-25% на новата кола. А сега ако искам мога да я продам за малко повече пари отколкото я купих. Така се вдигнаха цените.
В момента за фолксваген ид3 се чака 20 месеца. Новите модели немски коли нямат стандартно лте. Защото ес стана по-зле от ссср.
Колата втора употреба в България винаги излиза по-скъпа в дългосрочен план понеже се поврежда и си води на майстори и се плаща и за части.
Всеки "бизнесмен" обяснява като всичко трябва да пскъпне колкото се може повече за да може той да има достатъчно пари за коли, жени и екскурзии и нарича това бизнес.
Защо употребяваните автомобили вече са по-скъпи от новите в ЦИЕ?