48

Алекс

преди 2 години

Автомобилните производители станаха много алчни.Доскоро базова "Дачия" беше ок. 14 000лв.Днес е ок.20 000лв. за трицилиндров ,еднолитров,атмосферен мотор.Предпочитам да си поддържам старата кола,вместо да дам 20 000 лв. за еднолитрова прахосмукачка.

47

Веселинъ 7112136860

преди 2 години

Няма по-добри автомобили от Руските. Те са вечни. И го казвам като човек,който мрази ,по принцип,автомобилите.Чуйте моторите на модерните западни автомобили,отлепването на гумите от асфалта...самият западен асфалт вижте.Ад от гнусни звуци.

46

Анонимен

преди 2 години

в швейцария ги гледам по дилършипите стоят, нема опашки, даже дилърчетата ходят от време на време с мокрия *** ги забърсват. верно че за една пластмасова таратайка с емблемка на бмв искат от 30 хилки на горе и няма място вътре да се обърнеш ама статус символче е все пак тря сме пичове и да плащаме сума ти пара за ръждясваща кофа. има достатъчно таралясници в европа за да може всяко семейство да има по две. ако спрат да ги режат за скрап и почнат да ги оправят нови коли няма да се купуват. а

45

Анонимен

преди 2 години

Новото поколение икономисти надмиха и Берни Мадоф а всички политици им пляскат, създават умишлено дефицит и после всичко в пъти нагоре, то се почна от виедокартите прди години, сега вече е коли и какво ли, а скоро като влезеш в магазина и млякото ще е лимитед едишън само 100 бройки по 10 лева и само с връзки.

44

володя

преди 2 години

Продавам БМВ 340 хидрайв, 2014-та за 140 000!

43

Анонимен

преди 2 години

Аз живеят в ЗЕ от 12 години и най-отговорно мога да заявя, че това са пълни измислици, всеки три години в ЗЕ хората си сменят колите. Тук в ЗЕ каъдето аз живеят много по изгодно е да караш нова кола отколкото стара.

42

Анонимен

преди 2 години

Не само в ЦИЕ, и в ЗЕ старите коли са по-скъпи. За нова кола се чака 2-3 години и не се знае каква ще я доставят защото няма материали. Обикновено ги доставят с орязано обуридвана. Друг проблем е, че новата кола я купуваш днес, а като я доставят след 2 години цената и вече е 40% по висока - това е чиста загуба за производителите. БМВ вече уволони 700 работници, много дилъри на БМВ в Европа затвориха, БМВ не е единичен случай. Затова запазена кола на 3-5 години е по скъпа от нова.

41

Hoqsan

преди 2 години

До АнонименКакто всяка една кола... това е машина и се поддържа, има ресурс, който варира според задкормилното устройство. В статията се говори за коли до 5-6 години макс, такива каквито масата българи не могат да си купят без да се обатачат с дългосрочен заем...

40

123

преди 2 години

В тази статия няма едно смислено обяснение,защо трябва да са по -скъпи старите автомобили.Само локуми и общи приказки.Тия от горубляне търкат доволно ръчички.

39

До 40

преди 2 години

Представям си как си натоварил колелото с 4 сака багаж и го бутаж, бутаж примерно 40 километра. Браво.

38

Анонимен

преди 2 години

Сега за нова кола се чака много. Говорих с дилър на една от най-популярните марки в света и в България, и той си каза - правиш си заявка и чакаш, а заявките покриват доставките за повече от година напред. Преди 1989 се чакаше до първа доставка, които бяха няколко пъти в годината, с изключение на Жигулата(Лада), за която се чакаше повече

37

Анонимен

преди 2 години

Имам си колело *** на по 500000км не ми трябват.

36

Анонимен

преди 2 години

Аз лично миналата година си купих buy back Тойота. Има си сервизна история. Има си остатъчна гаранция няколко години. На малко километри е. И като е запазена и в добро състояние колата (а не някоя служебна убита от каране) си заслужава, защото така се избягва първоначалното обезценяване 20-25% на новата кола. А сега ако искам мога да я продам за малко повече пари отколкото я купих. Така се вдигнаха цените.

35

Анонимен

преди 2 години

Инвестирайте в зелено превозно средство...купете си Магаре...

34

Анонимен

преди 2 години

В момента за фолксваген ид3 се чака 20 месеца. Новите модели немски коли нямат стандартно лте. Защото ес стана по-зле от ссср.

33

Анонимен

преди 2 години

Защото ес стана ссср.

32

Защото в България

преди 2 години

всичко работи на принципа :"Ден година храни"

31

Мераци

преди 2 години

джамбазки

30

Анонимен

преди 2 години

Колата втора употреба в България винаги излиза по-скъпа в дългосрочен план понеже се поврежда и си води на майстори и се плаща и за части.

29

Петров

преди 2 години

Всеки "бизнесмен" обяснява като всичко трябва да пскъпне колкото се може повече за да може той да има достатъчно пари за коли, жени и екскурзии и нарича това бизнес.