Професоре, тази оценяваща система може да е превъзходна, но не забравяй, че вече 30 г., т.е. почти толковс випуски прогимназиални и гимназиални преподаватели завършиха и обучават ученици, от които 80% хич нехаят да учат. И че т.нар студенти в общежитията на провинциалните ВУЗ-ове не учеха, а до 22:00 часа играеха танци, а след този час - кючек! До 2002 г. студентите като разберяха, че няма да им се размине, се хващаха да учат, но след тая година по 6 пъти се явяваха на изпит без познания.
Всичко под 50%+1 за тройка е гротеска. Да не говорим, че след 7 клас след такова оценяване 80% по математика ще имат 2, която до сега беше средно 3 за страната, прикрита зад тези 23т. за 3...
В държавата академиците и професорите станаха повече от асистентите. Дано не станат повече от студентите.
Още по-опростени са новите матури, че да няма двойки. Нищо че вдигат прага за тройка от 23 на 30%, това се компенсира с нивото на задачите.
Като гледам и слушам родните журнаГлисти,бъдещите им колеги ще бъдат на също толкова ниско ниво
То хубаво да покажат, че могат да се изразяват и да мислят, ама тия дето ще ги оценяват могат ли да мислят, че да ги оценят?
За голям срам в България е създадена пословицата и свещената мантра "Учи Маме, за да не работиш" тоест училите после да не работят. Държавата има нужда от работници обществото се състои от касти йерархия хората не са равни много "училите" обикновено са висшата класа хора с много пари и роби които им работят за почти без пари. За да има елит, който да живее добре трябва да има достатъчно много бедни хора, които да работят и не е нужно много да учат защото са обречени на безпаричие и мизерия.
Внедряване в съзнанието на децана на всички Евро-либерастки и атлантически ценности, сексуална неопределеност и разюзданост роби вярващи че живеят свободно във феодален капитализъм.
Иам дете в трети клас и по Човек и общество учи по учебника на Р. Пенин и Г. Якимов. Тектовете се много четивни особено по история.Смятам,че метериалът е съобразен с възрастта на децата.Ако се пипне малко дизайнът ще е още по-привекателен за децата.Радвам се,че нашата учителка е избрала този учебник. Родителите не трябва да забравяме,че в училище не може всичко да е лесно.Да научим децата,че като полагат усилия,имат желание да се трудят препатствията не изглеждат толкова трудни.
Еха! Прецизна система за оценяване, казваш? Айде да видим колко грешки ще има в заданията и задачите за матурите, пък тогава прецизното оценяване
Денков за новите матури: Има прецизна система за оценяване