В България се очаква смъртоносна криза не виждана до сега.. олио 9лв.. гориво 3лв ток и вода ужас.. а те говорят за скъпи коли и на ток че ще плаща повече ток.. Аман от тия новини.. хората едва свързват двата края те за лукса си говорят..
Ще станат само ако имаш собствен гараж. Помислете какъв процент от хората имат. Това е отговорът на въпроса.
До Анонимен 74 - Ем супер, ама C класата ми от 2019 гори 5 градско и по 4.3-4.5 градско, ако не карам като ***. Работата е, че еквивалента кола, която да е електрическа, струва 2 пъти повече. Има и по-евтини, ама не съм на 19, че да карам рено zoe.
Тези хора ЛУУДИИ ЛИ СА? Закриват електроцентрали цените скачат ЩЕ има Икономическа и Енерегийна криза. Тока / Електричеството ще е лукс както и топлофикацията. Явно Евро-либерастите ще накарат хората да ходят пеша или с велосипеди, тротинетки, кънки, скейт бордове.
Ще са само за богатите. Или накратко за 5% от населението. Другите ще са в най-добрия случай с коне и магарета. И малкото ток които ще бъде ще е само за богатите.
Електро ама само и единствено градско. Ако имаш гараж да го зареждаш на евтиния ток. И само пролет и есен. Забрави за климатик или отопление.
Какво означава "по-достъпни"? На практика пропана ми излиза по евтино гориво на км/пробег пред електричеството. И то преди електричеството да постъпне драстично от юни. И то без да вкарвам в сметките климатик или отопление. И то без да смятам смяна на батериите на две години. Електричките на този етап са едни доста скъпи за експлоатация прищевки.
Това не ме интересува. Нямам причини да си купя електромобил към този момент - нито е удобно, нито защитава околната среда /производството му замърсява неимоверно, особено на батериите/, нито има къде да зареждам редовно. За сега това е просто една глезотия за хора, които не си изкарват парите с работа.
Аз за момента и от хибрида съм си доволен. И то не плъг-ин. Разход градско около 4-4,5 л/100 км.
Преминаването от автомобил с ДВГ към електромобил е все едно да преминеш от алкохол към твърди наркотици.Добива на електроенергията не е екологичен ппоцес.Тя може да се добива по много разрушаващи околната среда начини.Един измамен и много по токсичен процес.Само батериите които са десетки под седалките изхвърлят коктейл от токсични газове за намиращите се в кабината и наоколо.А да не говорим за добива на слънчевите панели на силно токсичния селенид.А батериите къде ще се загробват.Не е ясно.
Ако направят така че електроавтомобилите да се зареждат от слъчева енергия и вятърни генератори за 20мин за поне 300км пробег и през зимата- ще повярвам че са екологични и че са бъдещето. Така няма и да се вдигне с 20 пъти цената на електричеството ако всички минат на тях. И да има недостиг на елекртичество. Само се притеснявам - откъде токова батерии?
Нищо екологично няма в тези електрокари, затова се опитват да заобиколят пазара. Само свободната конкуренция води до истински напредък, а не разни измислени ,,стратегии" и ,,зелени сделки". Един приятел още навремето, когато се появиха ,,зелените", ги описа много точно и цветисто: били като дините -- отвън зелени, а като ги разрежеш -- червени... То затова по тениските на Тунбергите цъфти ликът на другаря Че. Неомаоисти, последователи на Маркузе и пр. полезни ***!
Животът е кръговрат. От кон на кола, а идва време от кола на кон. Аз се замислям. Тревата няма да я спират
който оживее след 2030-2035 може да навлязат електричките в България. ама тогава пък няма да имаме ток.
Ако тока продължава да поскъпва никога няма да стане в бг. Без бензин или газ тока ще скочи, АЕЦ гориво и газ се държи от Русия, а и петрола свършва и скача на 600 $. Нямаш ли петрол остава само тока, но бг ще остане и без ток.
Е как кога?Винаги в България първо идва старото и след доста време моооже и от новото.Така беше с телефоните навремето.Вече имаше GSM технология,но тук се продаваше старата технология Мобифон-радиостанция.Ето за самолетите за армията вече има Ф-35,но пак поръчваме от старите модели.Така ще е и с електическите коли.Първо ще ни дадат от старите модели,после от новите.
Кога електромобилите ще станат по-достъпни у нас?