10

Някога имахме добро

преди 2 години

Образование. Но нали трябваше да има промени.

9

Новият модел

преди 2 години

Е да се промирят мозъците още от ранна възраст и да се лишат от възможност за критично анализиране на пропагандата

8

Deutsches Maedel

преди 2 години

Не съм учител, но имам близък, който е. Ще ви кажа едно нещо. Всички тези глупости се правят само с една цел - да се съсипва образованието. Децата не учат, учителите са натоварени като магарета да попълват разни абсолютно безмозъчни електронни дневници, анкети и какво ли не след работа. Прави се нарочно това, не е случайност.

7

Анонимен

преди 2 години

Ученикът ще стане активен участник в обучението когато учебните програми 1. бъдат съобразени с възрастта на децата 2. бъдат изчистени от академизма.

6

Анонимен

преди 2 години

И накрая имаме неграмотници с дипломи.

5

Пепи

преди 2 години

Само платформи . и никакви успехи .

4

44

преди 2 години

До АнонименНо за това трябва много добре да се познава научната теория/и/ за учебния процес ,обучението и възпитанието и ролята на ученика като субект в тях,а не сервиране на "сдъвкана храна",която създава условия за леност на мозъка.Педагогически и психологически неграмотни хора се втурнаха да въвеждат компютъра в учебния процес без да знаят , че всяко ещо между учителя и ученика е само средство,колкото и съвършенно да е то!Да се чуди човек какво се преподава в нашите "ониверситети"!?

3

Граматика

преди 2 години

Прави кого? - Прави ученикА!!!!Научете го този български език най-после!

2

Анонимен

преди 2 години

Образователната система преди 30 години беше на Световно ниво !!!! Сега девиза е чалга и ракиджок И резултатите са налице !

1

Анонимен

преди 2 години

Хората, работещи над компютърни програми за училищата, би трябвапо да са наясно, че големият проблем НЕ е образното, а АБСТРАКТНОТО мислене. Всички тези компютърни дейности ПРЕЧАТ на обучението с понятия, пречат на формирането на абстрактно мислене. Децата от малки свикват с картинки, с текст с еднообразен шрифт, с готови отговори и т. н. първобитно реакции. Това, че за да се изготви компютърна програма, се оскат специфични знания, далеч не значи, че ползването е развиващо.