40

Анонимен

преди 2 години

По същото време са праеили Mercedes-Benz W201 в западна Германия а в източна този к е н е ф.

39

Анонимен

преди 2 години

Вартбургът ми беше най-ефективната кола, която съм имал. Огромен багажник, какъвто сега няма. Товарех го с толкова тежък багаж, колкото сега ще ми трябват три курса с много по-голямата кола, която имам.

38

Бай Гроздан

преди 2 години

Този модел на БВМ на колко години е?Или е модел на мерцедес?Все тази,явно отпреди 50-те на миналият век.

37

Анонимен

преди 2 години

Първата ми кола беше Вартбург. Купих я от Мототехника през 1986 година само 11 дни след като си направих вноската за Вартбург. Желязна машина. Единственият проблем бяха маркучите за бензина, които се пропукваха от време на време. Без проблем минаваше по разбити пътища, където сега и с джипа минавам трудно. Изключително маневрена. Случвало ми се е да паркирам между две коли на място по-малко от дължината на Вартбурга, побутвайки леко предната и задната кола

36

Анонимен

преди 2 години

Ако беше ретролюбител щеше да я поддържа повече. Това каква кола би била по-изгодна на стар човек е без значение. Човек с минимална пенсия която дава за храна, ток, дърва и лекарства няма как да си позволи да си продаде 40 годишната си кола и да си купи 15-20 годишна западна, понеже в "дългосрочен" план би било изгодно. На тази възраст дългосрочни планове няма

35

Анонимен

преди 2 години

Интересно! Беше най бързата кола на времето с двутактов двигател, три цилиндъра, 1000 кубика и водно охлаждане. Също така беше и много здрава откъм двигател и не раждясваше.

34

Анонимен

преди 2 години

По скоро ретролюбител. За хората с по скромни възможности отдавна са достъпни 20-30 годишни сравнително здрави коли произведени на запад или на изток.

33

От Айзенах !

преди 2 години

Двутактов не е хич рентабилно днес ,като туриш и прибавянето на масло 1: 33 и горивото става 5лева литъра!!

32

32

преди 2 години

годишна кола в най-добрия случай. Сегашните издържат по 15. С много ремонти едва до 20

31

Има

преди 2 години

и от тия с газови уредби.

30

до 10

преди 2 години

Кириле в кой клас си бе чедо,сменяш ли зъбките и растат ли ти косми вече? А пъпките как са??

29

Чичо

преди 2 години

Този е с четритактовият двигател и долни скорости ! Последният писък в автомобилостроенето на ГДР. Аз карах пповече от 10 години двутактов до 91ва ! В неговия кош нямаше кой знае какво за запалване!

28

До 26-ти

преди 2 години

И ние не сме длъжни да дишаме твоите но ти пак се вреш. Една 40-годишна кола, която върти 100-200 километра на година замърсява далеч по малко от всеки модерен двг автомобил дето изминава 10-20 хиляди километра на година. Така че дядката замърсява много по-малко от теб

27

До 16

преди 2 години

Който се срамува от миналото, няма бъдеще!!!

26

do 25 от полицай

преди 2 години

Не сме длъжни да му дишаме помиите

25

Zzz

преди 2 години

Човекът е карал тази кола не защото го кефи повече от GLE мерцедеса в гаража му, а просто защото това е което може да си позволи с тази пенсия. Такива коли още ги има. Ползват ги старите хора по селата да отидат 3 пъти в годината до доктора в града. Няма причина да му се смеете. И вие ще остареете

24

Анонимен

преди 2 години

Брантия къв ти вартбург кви 5 лв

23

Алекс

преди 2 години

Изглежда в добро състояние и май е от тези с двигател от Фолксваген.Интересно защо се е запалил?

22

Анонимен

преди 2 години

Новите ги проектират, така че да изгаснат напълно на 10-тата година.

21

Ямболски цървул

преди 2 години

Бях свидетел на запалване на Ауди 80 ,произведено 1989 г.Карбуратор.Окабеляването е причината. Така,че не само Вартбург и другите соц.возила се палят от "нищото"