Никога няма да има доволен шофьор! Преди време един българин шофьор се беше се присламчил на пристанището в Гент, като видя че има българи. Почна да се храни на кораба, почна да дава оценки кой моряк как работи, почна да иска цигари, ама от безмитните...Този беше към някаква пловдивска фирма и чакаше там обратен товар. Добре, че капитанът беше наш и не го изпъди, прошляшка работа
Дори и да е така както описвате, не е пламнал от това. От мръсни чаршафи кораб се не пали. Да не е имало някоя електрическа кола на борда, която да се е запалила. Пак късмет че е пламнал близо до бряг. Ако беше пламнал на средата на Адриатика, тогава щяхте да видите жертви.
Пътувах с тази компания и този или подобен фери преди няколко години от Игуменица до Бари. Каютата беше пълна скръб, мръсно навсякъде, запушени мръсни канали.
Имам 1000 пътувания по тоя маршрут,условията не са такива каквито ги показват по телевизията.Може би има една две стай да са ги забравили да изчистят понякога.Екипажа са много приятни хора.И нов да беше ферибота,като тръгне огъня как можеш да го спреш?
Пътувах с този ферибот. Не е толщова зле, колкото се опитват да изкарат. Според мен причината е диверсия.
Странно как въобще са позволили да останат хора в МПС-тата.. освен ако не са били паркирани на открита палуба. А на всичките големи фериботи е практика мпс-тата да се паркират на една боя разстояние от всяка една страна. Също така е практика при потегляна на по-дългите курсове да се прави разяснение къде са сборните пунктове, къде се намират спасителните жилетки, какви са видовете аларми... само дето никой не взима на сериозно това (като "театъра" на стюардесите).
Кофти история, баща ми е шофьор и ползва ферибот между Германия и Швеция, казва че си е направо кеф. Дремнеш, хапнеш изкъпеш се като нормален човек. Много кофти за тези работници, тъжна работа.
Условията на пламналия ферибот били отвратителни