40

Обективен

преди 2 години

По-ниска разрешена скорост, повече катастрофи. По цял свят е така.

39

Минувач

преди 2 години

Джигитите са горе-долу като диваци. С разликата, че диваците не страдат от комплекси. Профилът на всички е един и същ.Само яки глоби със 100% събираемост, конфискация на движимото имущество и предаване за скрап ще ги излекуват.

38

Анонимен

преди 2 години

Ако ти е толко лабилна психиката, че да те изнерви ограничение от 50 км/ч в града, трябва сериозно да се замислиш дали не караш опасно.

37

Анонимен

преди 2 години

Ограниченията на скоростта. Когато по Тодор Александров преди тунела са ти наслагали ограничения от до 50 км/час съчетани с червена вълна на светофарите, даже и много спокоен и разумен човек може да се изнерви и с висока скорост да влезе в тунела

36

Салто Мортале

преди 2 години

Ограничение от 50км/ч в тунел, в градска среда е напълно резонно.

35

Истината

преди 2 години

Комбинацията от безyмно ниски ограничения на скоростта с пълната липса на контрол по пътищата е смъpтоносна. Всеки ден го виждаме, в случая също.

34

Ограничение в тунел

преди 2 години

Ограничението в тунел е въведено по много причини, с оглед на безопасността на участниците. Една такава причина е, че атмосферните условия в тунела и извън него се различават. Друга е, рязката промяна на светлината при навлизане и излизане. Трета причина е, че ако стане ПТП няма много опции за отклонение, винаги трябва да сте много внимателни в тунели. Там стават много ПТП-та

33

Ниска скорост

преди 2 години

То и на магистралата в тунела скоростта не е 140, ама от де толко акъл. Да я направим 300, кво ше каиш

32

до Експерт

преди 2 години

Това е така, но с условието, че ако направиш катастрофа и колата ти не е в движение, да ти взимат веднага книжката за 1 година, а ако нямаш книжка да те вкарат в затвора за 1 година. Ако си наранил себе си, горното да е в двоен размер. Ако си наранил друг човек, горното в троен размер. Ако е загинал човек- ефективно в затвора от 8 години нагоре, при двама загинали- над 10 години, а самото следствие и съд да са приключили да 1 година. Вижте извращението с Милен Цв. и не вярвам нормален да го одоб

31

до 31

преди 2 години

Ами ако се се движил дори и с превишена скорост в лявата лента, а дясната е свободна, що да не ти присветват? Тая глупост с целодневно светнатите фарове я измислиха точно празноглави бюрократи. Ако случайно някой кара с личната си кола някой болен или има друга спешност, как точно да покаже, че има нужда да му дадат път? Ако го спре кат и види, че наистина е спешен случая, не вярвам да пишат акт или "сега ко праим". Научете се, че понякога може да отстъпите дори и да сте с предимство.

30

Анонимен

преди 2 години

За любителите на ограниченията на скоростта. световният опит отдавна е доказал, че при ограничение на максимално допустимата скорост под безопасната за пътя, катастрофите се увеличават. Може да не ви харесва, защото не го разбирате, но е факт.

29

Анонимен

преди 2 години

Въртим се в един и същи затворен кръг. Някъде стават много катастрофи и по съвет на "експертите" на КАТ намаляват разрешената скорост. Резултатът е, че катастрофите се увеличават и по съвет на "експертите" на КАТ намаляват отново разрешената скорост. Резултатът е същия - катастрофите се увеличават и по съвет на "експертите" на КАТ ....

28

Анонимен

преди 2 години

Разбира се, че ще стават катастрофи при тунела за Люлин. При толкова ниска разрешена скорост не може да бъде друго. Ниската разрешена скорост винаги води до много катастрофи.

27

Анонимен

преди 2 години

Когато става дума за човешки живот санкциите трябва да са жестоки.Неподкупни полицаи и железен контрол.Друго спасение няма.

26

Анонимен

преди 2 години

Миналата седмица се движих по бул."Гешов" с 60км/ч при ограничение 50км/ч и отзад ми светеха къси дълги да се отместя в другата лента,защото явно съм бавен...И това е в цяла София.Карат като щурмуваци все едно е края на Вселената.Обезумели джигити са навсякъде.Да не говорим какво става по бул."България" вечерно време.

25

Анонимен

преди 2 години

До ДалиЩеСеОправимКогато Борисов дойде на власт 2009, всеки ден към и от работа минавах по алея Яворов. Заради страха, че ще е с"железна"ръка първия месец, месец и половина всички взеха да спазват ограниченията и да не правят проостотии. Като разбраха, че всичко си е по старому изведнъж станаха като отвързани. Хвърчат от ляво, от дясно. Няма ограничени, няма правила. Та извода е.. Отиде шофьор в Германия и още първия месец остана без книжка. Сега като види 50, кара с 50.

24

Експерт

преди 2 години

Решението е да се увеличи максимално разрешената скорост навсякъде, където това може да стане. Примерно на Цариградско шосе да се върне до 110 км/час, както беше преди. В населено място да се върне до 60 км/час, както беше преди. За булевардите с повече от една лента за движение в посока да се увеличи на 70 или 80 км/ час и т.н. Това е сигурен начин катастрофите да намалеят почти два пъти.

23

Анонимен

преди 2 години

До ДалиЩеСеОправимИ 20км/ч да го наравят на Цариградско, каката от Дружба като излиза и се включва през непрекъсната лента директо в движението по Царирадско без да се огледа пак ще има катастрофи. Какво като по Владимир Вазов е недекватно ограничението от 50км/ч. Пииишлигаря с аудито си, правещ се на Шумахер те изпрасква и бяга от мястото на катастрофата, нищо, че ти пъплиш с 50км/ч.

22

Анонимен

преди 2 години

Има едно много елементарно правило, което всички експерт по пътна безопасност знаят, но в България няма такива експерти. Съкратено казано правилото е, че при намаляване на разрешената скорост, катастрофите се увеличават. Всеки, който предлага по-ниска разрешена скорост, предлага да има повече катастрофи. Може да ви звучи невярно, но статистиката по цял свят го доказва.

21

ДалиЩеСеОправим

преди 2 години

Искам максималната скорост в София да е 50 и то по Околовръстното и Цариградско и големите булеварди, а на останалите места 30, и яко контрол. Убиват се без война, на 19 години, момичето на 16 бере душа