32

Анонимен

преди 2 години

Както всичко обещано от ББ и ГЕРБ - първо гръмки цифри и фрази,после калпаво изпълнение,малко за държавата и много за ОПГ ГГЕРБ. А бяха едни обещания за едни огромни суми и едни прекрасни пътища направени с тях.........................

31

Анонимен

преди 2 години

Бате Бойко и от ТОЛа влачи милиони,чрез фирми на свои хора

30

гост

преди 2 години

До До гост Напротив, аз съм в тежкотоварния транспорт и знам, че таксите за нас са 5 пъти отгоре, има и много компенсаторни такси наложени в бранша, много от тях са платени, защото автомобилите не ги пускат на границата ако не си платят. Пък уж било доброволно. Не ти дават правото да си получиш глобата, за да може да я обжалваш, защото плащаш си на секундата, но понеже камерите не им работят ти налагат глоба, че видиш уж не си минал от там. ние депозираме с-ва предварително

29

Анонимен

преди 2 години

В нормалните съседни държави Каращите без платени тол такси чужденци ги спират още на следващата граница на страната и не може да напуснеш, ако не платиш. Даже в Турция следващия път като влезеш, ако са те пропуснали на излизане плащаш 10тпрна глоба. Тук такъв филм няма. Ние сме държавата на авантата и некадърността. Но за високите заплати на хората, от които зависи всичко не се коментира.

28

Анонимен

преди 2 години

Не че нещо сма камерите на колите на тока не могат да работят в автоматичен режим. Даже май в никакъв режим не работят. За това спират две коли през 1-2 км. Единия дебне и звъни на деугия да ги спира. Пълна клоунада. За толкова млн и млрд., а реално нямаме нищо работещо. Стопанските престъпления за нищо ги нямата ама няма кой да разследва и кой да ги осъди. Дай на 10 човека доживотни присъди , вземи имуществото на цялата им рода. И следващите ще се замислят сериозно как да действат

27

Анонимен

преди 2 години

Хубаво и евтино няма. В Сърбия са добри пътищата, но по-скъпи. От границата ни на Калотина до Белград, тол таксата е малко над 11 евро за лек автомобил, а за ТИР е почти 67 евро. В същото време от Капитан Андреево до Калотина за ТИР е 21 лева. Вдигайте цените за тежкотоварния превоз и инвестирайте в поддръжка.

26

До гост

преди 2 години

Печели - да! Ама за тези по веригата, не за Държавата и Данъкоплатците! Дадоха стотици милиони да сложат всичките камери, направиха Агенция хрантутници със шарени коли - и рзултата 100 милиона на година! А Боко викаше - "по милиард ще са"! И се оказа че поради 'разни причини' само 28 камери из страната работели! Което директно означава че не се събира никакъв "тол" на голяма част от камионите и маса народ си кара без винетки!

25

Стария Джо

преди 2 години

За 7% от толкова пари може да ги събирам и аз :‐))

24

Едвам се сдържам...

преди 2 години

Тепърва има да излизат още десетки зулуми на бездарната, арогантно - нагла и цинична уродливо-крадлива, корумпирана шАаайКкъ, мародерствала по българските земи последните години. Най-дразнещото даже не е, че са крали, а че са сраааали и крали, т.е. понеже са некадърни, некомпетенетни и функционално неграмотни, са нанесли огромни загуби, а краденето отгоре на това е като похлупак.

23

гост

преди 2 години

и тука като с Хемус ще излезе..., същата работа, била на загуба, сега се оказва, че печелела и то много добре.

22

Анонимен

преди 2 години

Не плащай на мафиоти!

21

Ау

преди 2 години

До Гледай ти! Пари има от тола, крият ги... Нали беше на загуба, сега се разбира, че е на печалба и то двойна.

20

Анонимен

преди 2 години

кои са ИПБ?

19

Анонимен

преди 2 години

Не знам дали помните , но бивш директор на АПИ малко преди да напусне подписа анекс , с който освободи от неустойки за забавянето австеийската фирма и увеличи комисионото им възнаграждение от договореното 3.5-4 на 7%. Отговорност кой и кога шв ми потърси ????? А на деугите кой и кога????

18

Анонимен

преди 2 години

Това е златната кокошка, която щеше да снася златните яйца директно в бюджета, а не в частни ръце. В новата полска тол система изготвянето на тол декларациите е в ръцете на държавата и на доставчиците на данни не се плаща никакъв комисион. В Унгария изготвянето на тол декларациите е задължение на GPS провайдърите, без никакви посредници, за което те получават 1,8 %. И в двете държави парите на превозвачите се управляват от държавата, а не от частни фирми", обясняват експертите на института.

17

Анонимен

преди 2 години

Тол системата е изградена от "Капш", функционира чрез "Капш" и се управлява от "Капш", твърдят от ИПБ. Договорено е 7% от всички такси да остават в посредници (под формата на комисиони за услуги), това е най-високият процент в ЕС за този вид услуга, като средно в ЕС той е между 0,8-2 %. ХРАНИЛКА гарантирана от герб!

16

Анонимен

преди 2 години

В бг май няма нещо направено с държавни пари, което да е от полза на целия народ. Обикновено е от полза на една микро група от народа. Айде да видим прод.промяната дали ще се заеме с тоИ проблем. Или просто ще смени доячките на кравата.

15

ss

преди 2 години

нализ на ИПБ показва, че 2019-та тол системата не се е издържала :) де са бяхте скрили преди година или две?

14

Някой

преди 2 години

Иначе това не е топ новина, нали така. Явна схема за мнооооого пари, за наши хора, но няма страшно, не е важно. Ей сега ще го затрупаме това с други не толкова важни неща.

13

Гледай ти!

преди 2 години

А Бати Боко викаше - на година по Милиард ще печелим!!! Камери на всеки кръстопът, 1000 човека (гласоподаватели де) назначиха, 300 коли им дадоха да се разхождат, добри заплатки - и какво излезе??? Ама никой не пита Боко за далаверата. А и да пита - Боко ще каже че Радев е виновен...