20

4

преди 2 години

Първите отрицателни реакции са от "Подкрепа",в която членуват най-некадърните учители и ГЕРБ на Стаматчето!?Каква реформа ще правиш с хора ,които са за пазарно общество , но със соцмислене!Трябваше като в ГДР-уволнени са всички учители и професори ,които отново се явяватна изпит!Подкрепаджии и гербаджии са пълен аут и ще провалят всяка реформа!Неграмотници!

19

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен - Никакъв ефект няма да има... - ... - грешиш, ще има голвм ефект, БГ много бързо ще се определи като държава на отличниците!

18

Анонимен

преди 2 години

Никакъв ефект няма да има, училищата са пълни с проблеми, а се правят, че не ги забелязват!!

17

Антисоросоид

преди 2 години

Реформа става като изгоним Денковците от министерството и сложим хора като Костадинов знаещи истинска българска история и литература и децата учат това което трябва. Премахване на делегираните бюджети и изгоним всички роми от училище на които не им се учи и спиране на детските за т.н. родители на по 18 години.Не може 30 години демокрация да обезлюдат страната и всичко да е в София . Е как ще има детски градини и места в училище а тези по страната са празни?

16

Анонимен

преди 2 години

Ооо ще има. Учителите ще натискат до безумие умните ученици да учат и да изкарват резултатите на даскалото, а тъnичките ще им дават отговорите на теста. Защото системата е извратена-ще избират деца по които ще се прави съпоставка. Не, няма да избирате деца. Съпоставка ще е сборната средна оценка на випуска. Така няма да се допускат келемета в елитните училища, няма да се натискат умните и да се толерират ***. Мерите общия резултат, не индивидуалния.

15

Анонимен

преди 2 години

тоя длавераджия министър ортака на Кики като изреформира още и децата ще ходят на вънка за средно образование

14

анонимна

преди 2 години

До Анонимен 5 Уважаеми анонимен! Страхувам се,че объркахте училището с цирка,а учителите с клоуни.Те не са там да развличат децата ви,а да ги обучават.От многото развлечение стигнахме до нулева дисциплина.Поинтересувайте се как обстоят делата с дисциплината в западните страни,САЩ или дори Южна Африка.Ще останете изненадани от тяхната "свобода и демократичност" да не говорим за системата на сакциите за неспазване на правилата.

13

Анонимен

преди 2 години

Бедните училища инвестират в компютри, богатите в учители. Естествено, че тези, инвестиращи в компютри ще реват на умряло - всеки, хванат от улицата може да ги подмени.

12

Анонимен

преди 2 години

Ако конкуренцията не беше толкова силна, това можеше да е най-идиотското решение на петилетката.

11

Анонимен

преди 2 години

Качество на обучение не се мери , а се създава.За съжаление няма кой да премери на МОН коефициентите на полезно действие....

10

Анонимен

преди 2 години

Как пък едно нормално нещо не се измисли в тази държава?!

9

Анонимен

преди 2 години

Целта е да доликвидират и образованието. Както ликвидираха здравеопазването. То Световната банка за това е създадена!

8

До даскал Кольо

преди 2 години

То децата в интернет и сами могат да се обучават, даскале, че даже сигурно се ориентират там по-бързо и от теб самия. Ако е за да им показваш лекции, то ти отдавна трябва да си с неограничен мобилен, а не да чакаш училището да избира най-евтиния и слаб вариант, а ако нямаш неогратичен мобилен то тогава децата в седми клас отдавна са те задминали технологично и не знам какво ще им показваш.

7

Даскал Кольо

преди 2 години

В нашето училище интернет има от време на време.....да продължавам ли.......

6

Анонимен

преди 2 години

Абсолютни лицемери. Ако толкова им пукаше за образованието досега можеха да са го реформирали - да го дигитализират, да има учебни таблети, компютри за децата, интерактивни дъски, мотивирани и обучени на последните технологии преподаватели, със съвременна учебна програма, която ги учи на нещата, които ще им трябват в живота, без тежки раници, пълни с десетки учебници (за да усвоят едни пари едни издателства), да са им осигурили нормални условия (тоалетни, хигиена и т.н.).

5

Анонимен

преди 2 години

Много от учителите са изключително слаби и безинтересни за децата. Ще бъде хубаво не само учителите да оценяват децата, а и те самите да имат право да оценяват учителите си. Има стотици преподаватели, които отказват децата ежедневно от ученето и за тях последствия няма.

4

Анонимен

преди 2 години

"Методологията не се отнася за цялостното финансиране на училищата. Тя е известна като оценка на добавената стойност на училищата/ Проследява се един випуск между две оценявания на всички ученици. Те показват някакви резултати, на база на които се прави прогноза за представянето им занапред. От реално показаните резултати по-късно се изважда прогнозата", обясни пред Нова тв един от авторите на методологията проф. Кирил Банков. Я пак,професоре.Самият вие разбрахте ли какво казахте?

3

Анонимен

преди 2 години

Министърът, отличник по измисляне на безсмислици! Как ще се оценява трудът на учителя, като условията и децата в училищата са коренно различни? Към какво се стремят от това министерство? Разделяй и владей. Да не би някой да мисли, че със слаби ученици се работи по-лесно? Нещата са несъпоставими! Това може да бъде измислено само от хора, нямащи идея какво представлява учителската професия. Ще се разбие окончателно образованието. Може и това да е целта.

2

Анонимен

преди 2 години

Където учат качествени деца, образованието е качествено. Въпросът е защо не се позволява на училищата да избират учениците си по успех, с изпит, а не по критерий за уседналост. Не искам равно качество, то не е и възможно, искам възможности за развитие, които сега липсват, с изключение на математиката в някои училища след 4 клас.

1

Анонимен

преди 2 години

дааа ще има голям ефект - на матурите всички ще са отличници /с изключение на тези, на които им подсказват неграмотни дас ка ли/