Г-н СъбевАко желаете подобряване на условията в БДЖ:1 СЪКРАТЕТЕ РАЗДУТАТА АДМИНИСТРАЦИЯ2 ДАЙТЕ ПОДОБАВАЩО ЗАПЛАЩАНЕ НА ПРЯКО СВЪРЗАНИТЕ С ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВИТЕ СЪСТАВИ,И БЕЗОПАСНОСТТА, а не както е сега. 3 Увеличете почистващия и ремонтен персонал, също осигурете средства и препарати за почистване и ремонт.БЛАГОДАРЯ!
Новият министър-поредният въздухар. Защо не каже за новите цени на пощенски услуги от Български пощи, които са печеливши за Еконт? Конфликт на интереси, много ясно...
Некадърници, качете тировете на вагони. Хем ще оправите БДЖ, хем няма да разбиват пътища, хем ще намалеят катастрофите.
БДЖ е конкуренция на частните автобусни превози. Искат да го откраднат и да направят картел. Да премахнат конкуренцията чрез скъпи билети, чрез картел между автобусните превози и частното БДЖ. Всички сегашни автобусни превозвачи са решили да си купят БДЖ чрез този приватизатор измамник, който има връзки и познава целия автобусен и товарен бизнес. По-бедните няма да имат транспорт. Вън измамника, докато не е направил замислените бели. Да се връща обратно в частния си бизнес да прави далавери.
Държавите онези другите които държат на себе си имат основни приоритети пощи транспорт здравеопазване образование е кое от тези е приоритет на държавата ни никое Пощите са почти закрити транспорта също другите две куцат Нищо не е наред в таз Държава
Мръдни тоалетни поради лиса на вода незатварящи се прозорци които освен това са и мръсни с пръсти плюнки и какео ли още не по тях Тези вагони някой чисти ли и ако ги чидти с какво са му дали и кой упражнява контрол Когато един влак си завърши пътя би дледвало да го почистят дезинфектират не си личи като мина с мокра кърпа и става черна
БДЖ беше добре, като бяхме с руснаците преди 1989 г, сега като сме с американците не е добре.Явно пак трябва да дойдат руснаците, за да е добре БДЖ, щото се видя, че над 30 г освен да се съсипват железниците, за да са добре автобусните превозвачи собственост на политици друго не се прави.
Туй деде, еконтското, че не е съвсем наред в главата го видяхме, ама колко още простотии трябва да изговори и да направи шефът му, цар кИро, за да му ударим тоягата?!?
Уф, айде пак трябва, ще, може би, евентуално и т. н. Дрън-дрън, сладки приказки, голи обещания и нищо реално.
ЗАЩО ОЩЕ НЯМА ОСЪДЕНИ ПО СДЕЛКАТА С ПРОДАДЕНИТЕ НОВИ ВАГОНИ ЗА БДЖ ПРЕДИ ГОДИНИ??? НЕ ВЯРВАМ И ДА ИМА. ВЪЛЦИ В *** КОЖИ ДАЛ БОГ.
Богатите би ги привлякло, да се изгонят бедните от влаковете и да се сервира кока на табла и други богаташки глезотии. Трюфели, омари, стриди. И няколко вагона платени момичета. Това ще е като "Ориент експрес". Хората няма да пътуват за работа и по работа, а за удоволствие и приключения. Ще му казваме вече "Министърът от Ориент експрес"
Този Андрешко бизнесмен е решил да приватизира БДЖ+Товарни превози. Ще налее държавни пари в БДЖ, за да го приватизира след това. Щял да го листне на фондовата борса и посъветва всичките му обръчи от приятели да "инвестират" в БДЖ. Той им гарантирал печалбата. Много беше съмнително какво прави този мултимилионер във властта. Той искал да стане милиардер. Ще прогони по-бедните от БДЖ, като вдигне цената на билетите, и ще го направи луксозно влакче за богатите. Поредният приватизатор-мошеник.
Разкарайте поливината чиновници, секлецарки, директори на чифт кошчета за смет и вдигнете заплатите на работниците. Инфраструтурата попти е подменена. Както пуснахте нови спални вагони и са фул, от 2 вагона София-Бургас-Варна вече са 4 и са пълни осибени петък-понеделник. С държавната субсидия и нови пътнипески вагонк ше стане съвсем прилично. Даже със старите фургони на скоростните отсечки вече е среднл 110-115 км/ч към момента. Добре се полупава със вагон-бюфета с малко повечко асортимент.
Ако сега се возят социалнослаби хора, нормално е да мислим какво би привлякло другите слоеве, обяви министърът.Защо в силно развитите страни и минстрите и премиерът ползват обществения транспорт или велосипедите си?Кога ще се провери произходът на средствата и "жиповете" на "социално силните" в най-бедната страна на Европейския съюз?
В същото време с автобус е 2 часа, като карат по небезизвестната отсечка на смъртта. Средна скорост 60 км/ч. Всички правителства досега правят едно и също - наливат пари от бюджета и им е все едно за БДЖ и пътниците им, защото политиците влак не ползват. Новият министър също ще се препъне в засилката за "реорганизации" на БДЖ.
Разходите на БДЖ трябвало да паднат с 30%