26

115

преди 2 години

Г-н СъбевАко желаете подобряване на условията в БДЖ:1 СЪКРАТЕТЕ РАЗДУТАТА АДМИНИСТРАЦИЯ2 ДАЙТЕ ПОДОБАВАЩО ЗАПЛАЩАНЕ НА ПРЯКО СВЪРЗАНИТЕ С ДВИЖЕНИЕТО НА ВЛАКОВИТЕ СЪСТАВИ,И БЕЗОПАСНОСТТА, а не както е сега. 3 Увеличете почистващия и ремонтен персонал, също осигурете средства и препарати за почистване и ремонт.БЛАГОДАРЯ!

25

Митко

преди 2 години

Новият министър-поредният въздухар. Защо не каже за новите цени на пощенски услуги от Български пощи, които са печеливши за Еконт? Конфликт на интереси, много ясно...

24

В.

преди 2 години

Некадърници, качете тировете на вагони. Хем ще оправите БДЖ, хем няма да разбиват пътища, хем ще намалеят катастрофите.

23

Анонимен

преди 2 години

В БДЖ да осигурят вода и дезинфектанти в тоалетните явно е че вагоните няма да се сменят

22

Анонимен

преди 2 години

БДЖ е конкуренция на частните автобусни превози. Искат да го откраднат и да направят картел. Да премахнат конкуренцията чрез скъпи билети, чрез картел между автобусните превози и частното БДЖ. Всички сегашни автобусни превозвачи са решили да си купят БДЖ чрез този приватизатор измамник, който има връзки и познава целия автобусен и товарен бизнес. По-бедните няма да имат транспорт. Вън измамника, докато не е направил замислените бели. Да се връща обратно в частния си бизнес да прави далавери.

21

Анонимен

преди 2 години

Държавите онези другите които държат на себе си имат основни приоритети пощи транспорт здравеопазване образование е кое от тези е приоритет на държавата ни никое Пощите са почти закрити транспорта също другите две куцат Нищо не е наред в таз Държава

20

Вуте

преди 2 години

Алабализми и пак алабализми. Мотото на новото правителство. Да видим до кога

19

Анонимен

преди 2 години

Мръдни тоалетни поради лиса на вода незатварящи се прозорци които освен това са и мръсни с пръсти плюнки и какео ли още не по тях Тези вагони някой чисти ли и ако ги чидти с какво са му дали и кой упражнява контрол Когато един влак си завърши пътя би дледвало да го почистят дезинфектират не си личи като мина с мокра кърпа и става черна

18

Анонимен

преди 2 години

БДЖ беше добре, като бяхме с руснаците преди 1989 г, сега като сме с американците не е добре.Явно пак трябва да дойдат руснаците, за да е добре БДЖ, щото се видя, че над 30 г освен да се съсипват железниците, за да са добре автобусните превозвачи собственост на политици друго не се прави.

17

Зоро

преди 2 години

Туй деде, еконтското, че не е съвсем наред в главата го видяхме, ама колко още простотии трябва да изговори и да направи шефът му, цар кИро, за да му ударим тоягата?!?

16

Веселинъ 7112136860

преди 2 години

Национализация на БДЖ! И съд за онези,които унищожиха Българските Железници!

15

Изнервен

преди 2 години

Уф, айде пак трябва, ще, може би, евентуално и т. н. Дрън-дрън, сладки приказки, голи обещания и нищо реално.

14

Как

преди 2 години

С ЧИСТОТА!!!ДАЛЕЧНО БЪДЕЩЕ.

13

А защо

преди 2 години

ЗАЩО ОЩЕ НЯМА ОСЪДЕНИ ПО СДЕЛКАТА С ПРОДАДЕНИТЕ НОВИ ВАГОНИ ЗА БДЖ ПРЕДИ ГОДИНИ??? НЕ ВЯРВАМ И ДА ИМА. ВЪЛЦИ В *** КОЖИ ДАЛ БОГ.

12

Анонимен

преди 2 години

Скоро ще стане масова практика БДЖ. Само да мине 140-150 дойляра за барел петрола.

11

Анонимен

преди 2 години

Богатите би ги привлякло, да се изгонят бедните от влаковете и да се сервира кока на табла и други богаташки глезотии. Трюфели, омари, стриди. И няколко вагона платени момичета. Това ще е като "Ориент експрес". Хората няма да пътуват за работа и по работа, а за удоволствие и приключения. Ще му казваме вече "Министърът от Ориент експрес"

10

Анонимен

преди 2 години

Този Андрешко бизнесмен е решил да приватизира БДЖ+Товарни превози. Ще налее държавни пари в БДЖ, за да го приватизира след това. Щял да го листне на фондовата борса и посъветва всичките му обръчи от приятели да "инвестират" в БДЖ. Той им гарантирал печалбата. Много беше съмнително какво прави този мултимилионер във властта. Той искал да стане милиардер. Ще прогони по-бедните от БДЖ, като вдигне цената на билетите, и ще го направи луксозно влакче за богатите. Поредният приватизатор-мошеник.

9

Анонимен

преди 2 години

Разкарайте поливината чиновници, секлецарки, директори на чифт кошчета за смет и вдигнете заплатите на работниците. Инфраструтурата попти е подменена. Както пуснахте нови спални вагони и са фул, от 2 вагона София-Бургас-Варна вече са 4 и са пълни осибени петък-понеделник. С държавната субсидия и нови пътнипески вагонк ше стане съвсем прилично. Даже със старите фургони на скоростните отсечки вече е среднл 110-115 км/ч към момента. Добре се полупава със вагон-бюфета с малко повечко асортимент.

8

Анонимен

преди 2 години

Ако сега се возят социалнослаби хора, нормално е да мислим какво би привлякло другите слоеве, обяви министърът.Защо в силно развитите страни и минстрите и премиерът ползват обществения транспорт или велосипедите си?Кога ще се провери произходът на средствата и "жиповете" на "социално силните" в най-бедната страна на Европейския съюз?

7

Gorskio

преди 2 години

В същото време с автобус е 2 часа, като карат по небезизвестната отсечка на смъртта. Средна скорост 60 км/ч. Всички правителства досега правят едно и също - наливат пари от бюджета и им е все едно за БДЖ и пътниците им, защото политиците влак не ползват. Новият министър също ще се препъне в засилката за "реорганизации" на БДЖ.