110

Анонимен

преди 2 години

Ако не бяха дошли "Прокопиевци", София-Варна за 3.5 часа!

109

Анонимен

преди 2 години

Стига с приказки слушаме ги от 2 месеца.. Магистралата ще стане с работа и пари. Има кой да наказва ако някой е крал...

108

Асфалтьор

преди 2 години

Лъже, коп*лето! С темповете, с които се строеше магистралата можеше да да е готова до 2024-2025 г. Сега наново ще проектираме, ще избираме нови трасета (впрочем, проекто трасето на магистрала Хемус съм го виждал още през 2004-2005г.), ще сключваме нови договори (със същите фирми), ще прибираме комисиони, пък магистралата я стане, я не и до 2030 година. Впрочем, на кой му пука - шансът идва веднъж и трябва да използва.

107

ха ха

преди 2 години

Жал-ък ***-ник си, Караджов. Обичайно е такива да оправдават собствената си немощ с предходните. Обичайно е за всички ви.

106

Стига бе,

преди 2 години

...след като узурпаторът Радев, осъществи превратът с машинките на Мадуро, да говориш че ГЕРБ били печелили с купен вот, си е повече от ...перверзия! Нека пак припомним ,как два-три часа ГЕРБ водеше с2-3 % , и в последният момент машинките на Мадуро ги сринаха с 7-8% .като разбиха всякакви екзитполове и социологически проучвания! Даже и тези на Червен Кольо и Андрей Райчев!

105

Кои

преди 2 години

сте вие, които подкрепяте това правителство??? Нямате и 20% от българските гласоподаватели. Някаква комунистическа сби**ина, събрана от кол и въже! Хемус продължава да се строи по старите договори! Румънците набързо охладиха ентусиазма за 5 нови моста на Дунав. Няма да има и тунели в Стара планина. Само голи приказки и гръмки обещания. Догодина по това време правителството на псевдо-промяната ще е паднало, заради неадекватните си действия на всякакви фронтове.

104

Алооо

преди 2 години

Звъннете на китайците за 1 следобяд са готови. " Великата магистрала" строяща се 40 години, трябва в рекордите на Гинес да ни запишат задължително. Ние сме държавата с най-много антирекорди със сигурност или поне ще сме в топ 3.

103

Анонимен

преди 2 години

Тоя министър Караджов е адски нахален и нагъл тип. Позволи ли от трибуната на Народното събрание да определя кое е законно и кое не. И то не отсъдено от български съд, а неговите юридически съветници. Тоя льольо явно дори американски филми не е гледал където винаги се подчертава, че всеки е невинен до доказване на противното. А дали личност или юридическо лице е виновно решава не неговото министерство, а БЪЛГАРСКИЯ СЪД.

102

Анонимен

преди 2 години

Няма да има никаква Хемус и други магистрали докато мух***ците в България не започнат да си плащат за изминато разстояние. Както е в Турция, Гърция, Сърбия, Хърватия. Годишната винетка в Унгария е 130 евро. Изключително ниска плътност на населението, а реват за магистрали. Двулентовите шосета са напълно достатъчни на подобно население. То и ЕС допусна огромна грешка като дава безвъзмездно пари за магистрали в България и Румъния, но това е друга тема.

101

Чаюуинг Ию

преди 2 години

Редник Комитова прехвърли 1.3 млрд лева заделени за Хемус, а сега замитането им продължава за да се откраднат отново да е повече средства за същата дейност. Много плоско другари.

100

ЧИТАТЕЛ

преди 2 години

Целта е да се блокират магистралите. Да се ограничи трафика. Няма ли бърз транспорт, няма бизнес, няма високи заплати, няма прогрес. Да върнат жигулките и зиловете и да пъплим по старите пътища. Не ремонти, а нови са нужни. Магистралите в Европа са от 30-те години.

99

Татул

преди 2 години

Като човек, работещ в сферата на инвестиционното проектиране, мога да кажа, че няма да имаме скоро магистрала, ако се гледат нещата по този начин. Тепърва да търсим трасета и отчуждителни процедури да правим. Може грубо да звучи, но тук трябва да се работи със замах. Иначе ще подскачаме от инстанция на инстанция и така до безкрай. Лиготиите не са препоръчителни.

98

Аз промяната

преди 2 години

Върнете бюлетините за гласуване Оставка Подмяната Импийчмънт РЕВИЗИЯ на служебните превратаджии Къде са парите ите Подмяната Назначени с венецуелските машини с репресии измами

97

Анонимен

преди 2 години

Много ясно, че са виновни ГЕРБаджиите. Години наред ралта, ралта, ралта, не се оправят за 6 месеца. Не това и не следващото правителство ще черпят негативите на досегашните управления, ами и по-следващото и по-по-следващото. И то ако изобщо имат желание да се справят с всичките поразии. А народа вместо да се прави на вечно умен и критично мислещ, да вземе да се хване в ръце и да не допуска повече крадци като баце и компания.

96

Шофьор

преди 2 години

А с претоварените камиони какво ще правим?

95

Реалист

преди 2 години

Как яко контрастира "самочувствието" на тия, с огромното нищоправене което демонстрират! Яко така са се нагишили за тия месеци, че решиха че са "вечни!" Ще видим докога за всички кризи в които набутаха държавата, все ГЕРБ ще са виновни! Сигурно докато могат да дърпат яко заеми!

94

Майора

преди 2 години

Пак за всичко са виновни ГЕРБ! Ами къде р "Струма" която трябваше да готова до 20004 и тунелите под Шипка и Петрохан? Май забравихте аферата Батко и Братко! И мостовете ли са май важни след като няма бюджет ,високи цени и плана не е приет?

93

Парите ви - мои!

преди 2 години

По делата им ще ги познаете! При Борисов имаше стабилни цени, ръст на заплатите и се строеше като за световно! Сегашните само събират двойно ДДС от двойните цени, теглят кредити, а една мантинела не щат да сложят по пътищата! Забележете как вече 1 година никой поправя бутнатите мантинели по пътищата! Да не би да ги крадат тези пари!?? Сигурно!!

92

Анонимен

преди 2 години

До До 108/110 "Следя аз, ама ти явно не следиш, да не е само Божков в тази държава," Не е. И Василев е, и Прокопиев, и Арабаджиеви. Обаче е най-добре нищо да не правим.

91

До 108

преди 2 години

Следя аз, ама ти явно не следиш, да не е само Божков в тази държава, гледай еди филм на имало едно време на изток, а колко още не са споменати, жална ни майка