28

Анонимен

преди 2 години

Никъде в Европа не съм виждала билет за 30, както е предложението на герб или за 40 минути, както предлага Борис Бобев а за 90 и 100. Какво пречи, вместо да измислят глупости, просто тоя билет от 1.60 да важи 90 минути? Чудят се как да ни представят поредното поскъпване, защото това ще е резултатът от тия 30 или 40-минутни билети.

27

Анонимен

преди 2 години

В рамките на 30 минути в София НЕ МОЖЕ да се сменят повече от 1 път травай/автобус/тролейбус/метро, т.е. използване на максимум 2 различни превозни средства и за по 2-3 спирки едното и 2-3 спирки другото! И при огромен късмет, щото СО се постара значително да увеличи през м. декември 2021 г. интервалите на движение

26

До 4

преди 2 години

Вие в Кюстендил в кой век живеете без градски транспорт? Това иачстина ли е?

25

Анонимен

преди 2 години

в София тарифиране по-време ще бъде тотално неработещо,защото траспорта е на много големи интервали,това не е Лондон където като тръгне единя автобус след малко се задава следващия в София трябва да е за разстояние

24

Пиян залян

преди 2 години

Най-добрата тарифна политика е ромите да не пътуват гратис , което значи изибщо да не стъпват в транспорта , и без това маски за тях няма ! Тиквата ги направи придворни боклу......

23

vlady

преди 2 години

По-добре 2 лв 90 мин 1.50 60 мин и 1.20 30 мин евентуално може и 90 ст 15 мин за кратки пътувания.

22

Анонимен

преди 2 години

2lv 90 мин или 1,5лв 30мин

21

vlady

преди 2 години

За никого не е сложно - прилага се в много европейски градове от дълги години. Таксуването по време е много по-справедливо и позволява оптимизация на транспортната схема - стимулира прекачването с цел икономия на време вместо висенето в задръствания в свръхдълги линии като дулченето на билети.

20

Анонимен

преди 2 години

До vlady Абе не е сложно за "умните и красивите", които само идеи дават без да ползват градския транспорт. Само стой и гледай какво объркване ще настане. А пачките с билети отдавна са отпаднали ако това е била основата на идеологията за времевия билет, не се притеснявай. Който не дупчи билет сега и с времеви билет пак няма да го накараш да дупчи.

19

Анонимен

преди 2 години

Кирчо нали блесна с репликата "има пари в държавата ако не се краде"? Е, сега да се хване да свърши малко работа и да провери в градския транспорт къде им потъват парите, че все нямат! А не да увеличават билетчета и да правят какви ли не схеми, че още да има пари да потъват!

18

vlady

преди 2 години

Не е сложно - при валидацията се отбелязва началният час на валидност, винаги е ясно дали билетът е валидиран в дадено превозно средство и кога е станало това. Работата на контрольорите се улеснява, няма да има и спорове заради заяждащи перфоратори. Единствено ще отпаднат тестетата билети и пробването дали дупките съвпадат.

17

Анонимен

преди 2 години

Това е такава гл.у.пост с тия "времеви" билетчета! Ще бъде пълно объркване и хаос като ги въведат! От една страна хората няма да разбират как им се зачита времевия интервал, в който могат да ползват билетчето и ще се карат с контрольорите, от друга страна контрольорите и те докато се научат... Освен ако не им е целта да усложнят нещата до толкова, че на хората да им писне от билетите и да започнат да си купуват карти. Или просто пак някой "умен и красив" го е измислил.

16

vlady

преди 2 години

До АнонименТЪрговище е малък град, разстоянията са малки и на практика има само две градски линии с нормално разписание.

15

Анонимен

преди 2 години

В Търговище е 30ст. Ама това е щото не е столица.

14

vlady

преди 2 години

До През 2019Не трябва да се връща - картите ще станат неизгодни, нормално е да се стимулира закупуването им. Нужни са билети 15, 30, 60 и 90 минути както и карти 24 и 72 часа с неограничени прекачвания.

13

до 11 от 10

преди 2 години

Чевена празна куха тиква си ти бе!Казвам само какви бяха цените и заплатите.Никой не ти говори за дългове и любов към социализма.Това го има само в твоята тиква и група руски комбайнери само!Кой знае в какъв гълъбарник си се заврял в някой краен квартал и зъзнеш докато пишеш тук въшкаррр!

12

Анонимен

преди 2 години

Градски транспорт влак и автобус съм ползвал за последно 1977 година. През Декември месец 1977 год. му излезна номера на баща ми за Ладата и като се качих на нея не слезнах до 2 000 година когато я замених с БМВ. Градският транспорт в момента го ползват само най бедната прослойка които пътуват и гратис.

11

vlady

преди 2 години

До преди 1989Билетът беше 6 стотинки, но месечната карта 5 лв и тримесечната 13. Това е точно обратното на нормалното таксуване - нормално е билетите да са по-скъпи за сметка на изгодни карти. Сега съотношението е много по-добро - месечната карта е приблизително 31 билета, тримесечната приблизително 81.

10

vlady

преди 2 години

До АнонименПлевен е много по-малък град, при това картите в София са значително по-евтини.

9

до 10

преди 2 години

И тая евтиния е била осигурена чрез външен дълг към банки от загниващия капитализъм! Масрафа и евтинията ви в последствие ги плащаха хората от Демокрацията до 2015 - та включително! Ама то не е лесно да си с промита червена и празна тиква.