51

Незначителните

преди 2 години

Сега съд за тези, които врякат и плюла толкова много против лекарите и спешна помощ!

50

Безсмъртен

преди 2 години

Починала от рак последен стадий! Не подлежи на реанимация! !!в САЩ, даже за такъв пациент не се изпраща линейка! !!Първо проверете всички данни, после врякайте!!!

49

Анонимен

преди 2 години

За съжаление наша спешна помощ, няма нищо общо с това по телевизията. Всеки, който се е сблъсквал, губи доверие в системата и за това и хората отиват понякога късно. Единствения верен път е реформа, друг няма.

48

възмутен

преди 2 години

Преди време гледах репортаж по БТВ за ВМА.Имало към дерматологичната клиника специалисти по изглаждане на бръчки.Купили им апаратура за 10 милиона лева.И всичко това е за сметка на по малкото линейки,екипи и персонал в обикновените болници.Докато не се удвои персоналът на спешна помощ-екипи ,линейки,персонал в спешните отделения в болниците няма да има някакво видимо подобрение.

47

до 58

преди 2 години

Ако искаш да промениш системата протестирай за друго.Да има повече екипи за спешна помощ,повече линейки и повече персонал в спешните отделения.Защото тези които са с линейките на по 2 места едновременно няма как да бъдат.Разпитай преди 35 години колко линейки е имало и колко са сега.Ще разбереш,че са 4-5 пъти по малко!Тази истина няма да ти я кажат,ако сам не разпиташ!

46

Врачанин

преди 2 години

18:00 часа НЕКА СЕ ОПИТАМЕ ДА ПРОМЕНИМ СИСТЕМАТАНе стойте БЕЗУЧАСТНИ

45

Анонимен

преди 2 години

Коя е институцията в България, която защитава правата на пациентите? Тази институция трябва да е независима от Министерството на здравеопазването (Ах, каква нелепа дума, тъй като за никакво опазване на здравето не може да се говори на този етап!).Защото тези, които са под шапката на държавната администрация в медицината, никога не биха застанали срещу свой колега, дори вината му да е очевидна!

44

ДДД

преди 2 години

Тая жена на рецепцията, ако има дете, сигурно пищи как не му обърнали внимание в градината, в училище. Ако някой у тях е болен, сигурно иска да получи навременна и качествена медицинска помощ. Нали?

43

Анонимен

преди 2 години

Много ми е мъчно за милото дете, което толкова невръстно преживя такава трагедия. Кураж и сила да продължи напред и да расте здраво и доколкото може щастливо. Да отгледа свои деца и да обича. Напук на всичко.

42

Пехливанов

преди 2 години

Линчувайте тези които са били на смяна, ведно с шефа на болницата и така тези които останат след това ще са по-читави, защото калпазаните ще избягат от страх. А дори и спешното да бъде закрито заради липса на персонал поне ще се знае че няма спешно и хората ще си *** по къщята.

41

Роза

преди 2 години

Сега каквито и вини да търсят и каквито и наказания да налагат,не могат да върнат живота на жената,починала пред детето си!Молете се да не ви се налага да ви приемат в болница!Особено на по-възрастните никой не обръща внимание!Съществува негласна презумпция,че на тях вече им е време да умират.Ужасно и тъжно е,че живеем в такава действителност.Както вървят нещата,след петдесет години България наистина няма да я има като държава!

40

ех Канада

преди 2 години

Жалко за жената . Изясни ли ви се защо са такива цифрите на смъртност в България. Здравна система в България няма. Има едни фирми ,които предлагат уж здравни грижи . А и човешкият матрЯл не струва.

39

6557454

преди 2 години

Е зарежи...това ме травмира и не знам нито как ще работя, нито нищо. Имам малки деца...представям си това слънчице какво е изживяло, а и бащата :(Честно казано ми идва да тръгна натам и тая с кафето да я запаля...това заслужава тая на регистратурата, да бъде запалена.

38

Анонимен

преди 2 години

Много хартия и дубрираща информация при приемане има и жената на рецепция си е вършила работата.Би трябвало само да има четец за личната карта и останалото да е автоматично.Проблема е как да се процедира при неосигурените.Това е див капитализъм.Само материалното е важно, от там и проблемите.С хората от инкубаторите ще решат проблемите

37

Анонимен

преди 2 години

Разбирам, че работа на жената е била да я регистрира, но трябва понякога да нарушиш правилата, щом става дума за човешки живот. Аз поне така бих постъпила! Веднага щях да звънна на лекарите, пък после с придружителите й ще уточняваме лични данни, регистрации и т.н.Ако искат да ме глобявят, но ще направя всичко възможно да помогна на пациента.

36

Анонимен

преди 2 години

Бог да прости жената ! Но реда на прием не е измислен от жената на рецепцията! Всичко е въпрос на организация в здравното заведение, за което отговаря управителя! Не маловажно е и самото обучение на персонала, как да действува в дадени ситуации и изобщо има ли такова, като за това пак отговаря шефа! Сега най- вероятно, ще си изтрият ръцете със служителката и всичко ще си е по старому!

35

аууу

преди 2 години

Поредното доказателство за ЛИПСАТА на ЧОВЕЧНОСТ на медицинските кадри в болниците!

34

Анонимен

преди 2 години

Квото и да си говорим задачата на рецепционистката е да я регистрира, как да определи какво и е на момента. За съжаление и екип да помагаше, може би състоянието нямаше да се подобри. Човек като тръгне да умира...

33

Анонимен

преди 2 години

Истината е, че станахме кофти хора. Особено през последните 20-30 години. Всеки се опитва да се спасява сам, без да зачита останалите. Семеините ценности се разпаднаха. Навсякъде ни залива поквара. Историята зная, че такова общество не може да просъществува дълго.

32

Към 41

преди 2 години

Но от друга страна трябва да разберем и жената на рецепция: с хиляди регулации и изисквания, ако не събере данни и не заведе както трябва в системата болната е виновна, ако ги и време за да я вкара в системата, пак е виновна. Абе каквото и да направи все е виновна! А и без адекватна медицинска информация от къде да прецени накъде да я насочи за да помогнат на потърпевшата и какъв специалист да извика? Тотална анархия цари в здравната система!