До коментар 32 Тези са толкова спрели че не могат да смятат . Каква е логиката за всички линии цената да е 11 лева , а за една 14 лева . Те са срам за обществото. Копуват 5-6 нови електрически бусчета и решават гражданите да го платят целия. Само времето ще покаже колко зле са се представили управляващите
Скоро и градски транспорт няма да има поради липса на ток и нафта! Кончета с каручки ще сме новите таксита!
До Нина..........Месечна карта за всички тролейбусни линии за лица над 70 години - 11 лв., за една линия - 14 лв. Не знам колко са стрували преди.
В София маршрутите са в пъти по дълги от плевенските,а и електробусите са купени с пари от еврофондовете. Пак ни се подиграват.
Това го донесе герб и Теменужка Петкова тролецо. Те ни пратиха на свободния пазар на енергия
40% ПО ВИСОКИ ЦЕНИ НА ХРАНИ, 4 ПЪТИ ПО ВИСОК ТОК, 3 ПЪТИ ПО ВИСОКА ЦЕНА НА ГАЗ, ПЪРВИ ПО ИНФЛАЦИЯ В ЕВРОПА, ПЪРВИ ПО СМЪРТНОСТ И РЕЖИМ НА ТОКА- ХА ЧЕСТИТА ВИ ПРОМЯНА...БОГ ДА ПАЗИ БЪЛГАРИЯ.
Излизам с името си и потвърждавам в Плевен нещата са по-зле от библейските Содом и Гомор! Момчил Ц.
В случая местната управа няма вина.Виновна държавата с неадекватната си политика в областта на енергетиката.Очаквайте фалити във всички сектори.А иначе Плевен е един от градовете в България с най добре развита транспортна мрежа.И тролеите са нови и много хубави.
именно билета трябва да е субсидиран, но не е в София средната запалата според НСИ е 1511лв не е 2000!
колкото по масов е един продукт, толкова по-добра цена можеш да му сложиш.И София средната заплата мина 2000, билетчето е 1.60. Същото като в Мадрид.В по малки градове, ако градът не субсидира цената, то е икономически логично билетът да е по-скъп. та на въпроса в каква държава живея - в така с нискообразовани хора. явно.
В Мадрид метрото шест милиона и половина град е 1 евро и 50 цента средната заплата за града е 2340 евро поздравявам всички с България Още ли си мислите че живеете В държава
В Плевен билетът за градския транспорт става 1.50 лв.