36

Анонимен

преди 2 години

Сложете една печка на дърва и пътниците да слагат по едно-две дръвца, когато видят, че има нужда. Дръжте по 5 кубика дръвца в автобуса, за да има какво да слагат пътниците. Може и едно-две чувалчета въглища да сложите.

35

Анонимен

преди 2 години

Мисля, че ако от метана произведеш водород, би било най-удачно.

34

Анонимен

преди 2 години

Мисля че на метан би било по удачно. В Япония съм виждал боклукчииски камиони задвижвани с метан от отпадъка, а у Софето не е като да няма ***.

33

до 35

преди 2 години

Какви луди пари за билет, бе ер? Всеки работодател вече плаща месечна карта на служителите си, ако не идват с кола. 2000лв. по складовете получават ученици, стотинки за транспорт са му много. К

32

До 19

преди 2 години

Бях свидетел преди Коледа. На път за Саут Лейк Тахо снежна буря блокира магистралата и заради аварирали камиони стояхме почти 6 часа при - 10 и силен вятър. Имаше такива тръгнали с електрички и деца вътре. Добре че състрадателни хора ги приютиха на топло в кемпери и ванове. После как потеглиха не знам.

31

Анонимен

преди 2 години

Поздрави от Брюксел-бъдето еко ,инфлацията е временна ,и бъдете живи и здрави.Зелената сделка е в ход и това са ефектите от нея

30

Анонимен

преди 2 години

vlady, ти ефекто, като плащаш луди пари за билет и се возиш в хладилник. А какво му е на шофьора, който цяла смяна шофира със зимна шапка, дебело яке и ръкавици? Ситуацията е в разрез с безопасността на движението по улиците и създава огромен риск от катастрофи.

29

Анонимен

преди 2 години

Що няма зелен сертификат за градския транспорт?

28

Анонимен

преди 2 години

тези всъщност са на кондензатори :)

27

Какви батерии ма?

преди 2 години

Те са на акумулатори.

26

vlady

преди 2 години

Електробусите в Москва са с печки с нафта и екологичният ефект е спорен.

25

ЕДИ КОЙСИ

преди 2 години

БИВА В СРЕДАТА НА ЕЛ.БУСА ДА СЛОЖАТ ЕДНА ПЕЧКА НА ДЪРВА. ХОРАТА ВСЕПАК ПАРИ ДАВАТ

24

Анонимен

преди 2 години

Зелената сделка май стана Студената сделка.

23

Анонимен

преди 2 години

Взели сте електробуси с най-малкия капацитет на батериите, нали?

22

DARK

преди 2 години

Какво става , като ти умре коня в задръстване , няма пръдня и с чаветата замръзвате от студ. Ай сиктир. Като се купуват китайски *** ще е така , много бързо забравихте къв студ беше по Икаруси-те , чак след последното им реновиране през 2002 с нови мотори за рейсовете сложиха още парно в салона им и стана малко по човешко (както и на тролейте).

21

Анонимен

преди 2 години

Причината за ниските температури била, че батериите на превозните средства не стигат, за да работи парното. Водачите шофирали със зимни шапки, дебело яке и ръкавици. В задачата се пита продукт на кая високотехнологична цивилизована държава са тези прекрасни нови елекробуси? Някои българи от години се возят в новите и комфортни елекробуси "Камаз", движещи се по линиите в Москва при зимни температури на въздуха от порядъка на 20-25 градуса по Целзий и такива проблеми няма от думата съвсем.

20

дйаоиъу

преди 2 години

Няма как - за да си зелен, трябва да се радваш, че изобщо има какво да те вози, а не си пеша. И вече изискването температурата да не е като навън става просто глезотия. Свиквайте, че нЕма лабоо.

19

Анонимен

преди 2 години

Софиянците въобще нетрябва да бъдат съжалявани защото те избраха Фандъкова за кмет и то с техните гласове Въобще не ги жаля за нищо да мръзнат за да мислят другия път кого избират

18

t666

преди 2 години

Голем смех с електрокарите. Както си караше пред мен и преди светофара на Пирогов - щрак! И айде слизайте и маайте пеша, по екологично и евтино е. До пещерите ще ни върнат пишман еколозите, това е само началото.

17

Анонимен

преди 2 години

Това е полезно за мъжете,да не им провисват яйцата. От студа ще са свити като стафиди. Затова пътуването е редно да стане пет кинта, поради терапевтичният ефект.