76

Мрън мръън

преди 2 години

Българите са от най-големите мрънкачи и където и да отидат, все нещо им е криво и неуредено. Като не Ви харесва, не се качвайте на такива електробуси и ще им дойде края само за месец, два. Преди 100г дядовците ни са мрънкали срещу бензина и са си хвалели конете

75

Урсула

преди 2 години

Батериите не ги ли заменят с мини ядрени реактори,ще има доста народ да мръзне в автобусите!

74

Киро

преди 2 години

Да сменят батериите, промени трябват !

73

Честитутки

преди 2 години

Електрически автобус през зимата има комфорта на открит файтон отпреди 100 години! Честита ви Зелена Сделка!

72

Анонимен

преди 2 години

ахаахахах. Прехвалените електробуси не могат да държат топло в купето. Екоталибаните искат и нас да набутат с подобни возила!

71

Анонимен

преди 2 години

Какви батерии падат бре. На земята ли падат?

70

Анонимен

преди 2 години

Сложете им по един газов калорифер вътре и ще веднага стане топло.

69

Анонимен

преди 2 години

Най-неефективния начин за използване на ел. енергията е превръщането и в топлина. Всеки къмпингар ще ви го каже.

68

Gogo

преди 2 години

Зареждайте ги по-често

67

Пилот на самолет

преди 2 години

А какво да кажат пасажерите в ЕЛЕКТРОСАМОЛЕТИТЕ и ЕЛЕКТРОКОРАБИТЕ??? Ха ха ха ха!!

66

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен - 69 - Всъщност Паветата вдигат много повече прахоляк от асфалта. Асфалта има нужда от измиване 2 пъти годишно, Паветата постоянно прашат 24/7 х 365. Трябва да са под вода за да не вдигат прах. Погледни карта на София за качество на въздуха. Там нивата на фини прахови частици са най-високи там където се топлят на парно, но пък покрай булеварди като Борис и квартали с вътрешни улици само от павета като Иван Вазов. В момента около Борис качеството на въздуха е по-ниско от ЦАРИГРАДСКО

65

бай брадър

преди 2 години

Това само говори за лошо планиране на линиите. Ще скъсят линиите така че зимата да има достатъчно заряд за движение и парно. Или ще поръчат автобуси с по-голям капацитет на батериите.

64

Анонимен

преди 2 години

Всъщност точно обратното е. Асфалтът задържа много прахоляк, докато при паветата прахоляка се измива от дъжда и остават едри частици. За качеството на въздуха съдят по фините прахови частици, защото няма друго наднормено замърсяване в България. В крайна сметка надорменито замърсяване е само през зимата и само заради печките. Ако ще и всички пътни превозни средства да се спрат, наднорменото замърсяване ще си е същото.

63

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 67 - Така е, защото по незнайни причини мерят фини прахови частици за качество на въздуха. Фини прахови частици от автомобили почти не се отделят без значение какви, отделят се газове, а фините прахови частици са от пътищата и няма значение дали си на дизел, бензин или мазут, ако не гориш въглища почти не излиза прахоляк от ауспуха. От ПАВЕТАТА е друга бира, паветата се поставят директно върху фин пясък и се начукват като мине кола вдига прахоляка във въздуха. Павета = прахоляк!

62

Анонимен

преди 2 години

И да не забравите, че ако един дизелов автобус замърсява със 100 единици фини прахови частици, то електробуса замърсява с 97 единици. Това е според проучване на учени по поръчково изследване за Столичната община. С други думи същото замърсяване.

61

Фандъкова

преди 2 години

ХУБАВО Е!!!

60

Иван

преди 2 години

Смях.

59

Мои

преди 2 години

Приятели в САЩ преди три четири години си изпонакупиха електрически тесли, волтове, БМВ -та и всички ги върнаха още след първите студове. Вече толкова години от тогава, а те все още ги псуват. Без изключения.

58

ф

преди 2 години

Фандъкова да не се крие ами да започва или да върти *** за ток или да раздаде кюмбета за транспорта. Нали тия автобуси бяха нейна инициатива. Що мълчи ка то ..

57

Анонимен

преди 2 години

Последно с автобус се возих 2018, лятото, от морето за София. Някъде около Пловдив климатика отказа. Вуйчото отби на някаква бензиностанция, ръчка нещо по автобуса, каза, че е повреден и да чакаме друг. За да не се поизпотим чакахме 1 час рейс в най-голямата жега. А някога климатика беше лукс.