22

" селянин "

преди 2 години

...а просешкия се е увеличил .

21

Майна

преди 2 години

НЯМА НУЖДА ОТ НИКАКВИ МЕРКИ, ЗАЩОТО ОМИКРОН Е ЛЕК И ЛЕСНО СЕ ЛЕКУВА!!! ДАЖЕ НАПРОТИВ - КОЙТО НЕ ГА Е ИЗКАРАЛ - ДА ГО ХВАЩА БЪРЗО, ДА СЕ ИЗЛЕКУВА И ДА ПОЛУЧИ ИМУНИТЕТ!

20

Анонимен

преди 2 години

В период на пандемия пътниците в едно превозно средство на обществения транспорт трябва да са задължително в пъти по-малко. Добре е, че са намаляли, но лошото е, че са намаляли само с 30%.

19

Анонимен

преди 2 години

И какво предприеха за да стимулират гражданите да го ползват?

18

Кръстьо

преди 2 години

Ако махнете служебните коли на администрацията - пътникопотока ще се увеличи пак.

17

Анонимен

преди 2 години

Дъщеря ми работи за чужда фирма. Почти 2 години си е в къщи, защото шефовете й държат да е здрава и да работи онлайн. И метрото увисна с един пасажер.

16

Анонимен

преди 2 години

Ми за тока искайте от бат Бойко, нали е царя на *** капаните. Но сега юе влезе в зaдникa и на неговите хора. Парите, които са му ги обещали за местните избори ще ги дадат за ток. Мисълта герберска е краткосрочна авантичка, ама ще стане дългосрочна набутвация

15

Щирлиц

преди 2 години

Разбутайте още линиите на градския транспорт,та хептен да стане неизползваем,и после може да го закриете.

14

Анонимен

преди 2 години

Той транспорта е все по-разреден. Даже и да искам да пътувам, като знам, че ще чакам 15 мин, ами няма да стане. Метрото е вече на минимум 8 минути интервал.

13

Анонимен

преди 2 години

Ами увеличете билетчето още и ще намалее и със 100%!

12

Анонимен

преди 2 години

Аз все още чакам да видя Фандъчка с градския транспорт

11

Умберто Жеко

преди 2 години

Не е намалял потока бе. Аз всеки д н от години си се возя в 20 трамвай. Просто не купувам билет и карта от поне 2 години. И много други като мен. Не защото нямам пари за карта, а защото половината пътници в наземния транспорт са от боята и са гратис всички. Та за контролата и аз съм швед хахахах

10

Боби

преди 2 години

Имам 3 коли на разположение, но не участвам в масовата истерия да ръчкам дарак в града. Транспортът в последните години е доста добре уреден, поне каквото ползвам. Също, много ходя пеша или яхам някой от байковете. Факт е, че мн хора започнаха да работят като мен от моментна, а не фикс точка, логично е да намалее пътникопотока. Просто си овладейте бонусите и кражбите, че сте нарицателно в тая община!!!

9

пияница мистик

преди 2 години

До Асан === Кренвиршите винаги са били от рога и копита, даже от времето на бай Тошовата Родопа. Затова във вестник "Стършел" имаше фейлетон навремето и с указ на бай Тошо спряха броя и наказаха редакторите :)))

8

Анонимен

преди 2 години

Да вдигнат още билетчетата тогава ще пътуват само ватманите, шофьорите и стадата браТчеди защото тях никой не ги проверява.

7

Анонимен

преди 2 години

едно доста плоска статия и накрая само предположения - значи като хората не ползват градски транспорт това не означава че задължително ползват собствен транспорт т.е. автомобил. Но в статията ви го казват че е лошо че не ползвате автобусите, хахахаха. Няма друга така държава, често няма!

6

жк. Лагера бл 36

преди 2 години

Надали има друга европейска столица която да мрънка и да се оплаква постоянно както Софийска община и оная Фандъкова! Гнусна *** отвратителна държава с най-отвратителните хора

5

aaa

преди 2 години

Пътнико потока намалява защото: 1) доста хората не ходят на работа по една или друга причина. 2) тези без сертификат не могат да ходят по молове, големи магазини и тн. 3) доста хора се страхуват да не хванат ковид в трамвая и ходят пеша или с личен транспорт.

4

ъъъ

преди 2 години

АМи въведете зелен сертификат и обществения транспорт ще стане коронобезопасен като заведенията, музеите и др., тоест лишен от човешко присъствие.

3

Анонимен

преди 2 години

Гр(ад)ският транспорт върви с бонус - ковид -19. Затова вече 2 години цялата фамилия на работа с колата, сутрин и вечер.