До Анонимен 8На ГМ Димитров за какво е спирката? Направо в аулите да ги изсипва да не си намокрят маратонките. Там е стадион Герена, ако не знаеш. И целта е буферни паркинги в покрайнините на града за да не влизат автомобилите навътре.
Пак правят станциите в нищото. Това са станции извън кварталите и само на най-близко живеещите метрото ще е наблизо. Останалите ще трябва да ходят 10-15-20-30 минути пеша, което през зимата или при дъжд си е проблем. В крайна сметка повечето пак ще си ползват досегашния транспорт - личните коли или градския транспорт без метрото, ако Фандъкова не им го спре, както прави досега.
София расте, расте, расте......надува се балона. Всички тъ-панари от цялата страна се надпреварват да отидат да живеят в най мръсното, най скъпото, и най неприятно място в България.Междувременно хиляди райски кътчета из цялата страна пустеят. Ама природа, природа да гледаш такава няма никъде в Европа! Планини, плодородни земи, реки, гледки страхотни.Чудя се кога на този нашия народ ще му дойде акъла?
А към висшите учебни заведения, йок Лесотехнически, Икономически, Технически. Данчето не се вълнува от това, даже на спирката на Гемето и навес неще да направи.
До АнонименНе говоря за това време, просто не е нормално 3 години да строиш един километър. И после да ти протече покривът.
До Анонимен 2 - Метро извън града НИКЪДЕ не се прави! Говориш за друг вид транспорт: крайградска железница. Но в БГ никое правителство от тези след 1990 година НЕ инвестира в такаъв вид транспорт, а само в метро и магистрали
Голяма работа са нашите строители, колкото две малки :) 3 км. метро ще се строят цели 3 години, че на всичко отгорв и от три различни фирми! Да бяхме виклани китайците, да ни го построят за 3 месеца!
Извън София също живеят хора, а магистралите ни са никакви. Нека си имат и метро, но да се развиват и останалите части от страната. Няма нужда всички да сме в столицата.
Новите станции на метрото ще са три, трасето около 3 км