19

защото

преди 2 години

Преди няколко месеца или година, един стр.инж. коментираше, че навремето при строежа не е направена хидроизолация и няма как да липсват проблемите именно по тази причина. Така че, при минаване през тези тунели се молете и за късмет.

18

Анонимен

преди 2 години

при фигуранта всичко се срутва

17

Анонимен

преди 2 години

На тримата уфърфани трола им се привиждат сакове с пари. Сега чакайте да видите кой Какво е откраднал, мършавели гнусни. Промяната като спре корупцията и ще видите големия дебел среден и пак ще пишете по форумите коментари, ***.

16

Срутване, ама

преди 2 години

по време на ремонт. Та причината за забавянето не е срутването, а ремонтът. Е, що за ремонт е това?! Геологията била проблем, каверните, изветрелите филити, опълченците на Шипка... Но според инж. Жиянски, въпреки останалите "дребни нещица", които не ще да съобщи, всичко било идеално!!! Като изключим 7-месечното забавяне (засега) и тоновете арматура и бетон, стоварили се от тавана. Но пак добре, че не са завършили ремонта в срок, иначе 2 декември можеше да бъде поредният ден на национален траур.

15

Анонимен

преди 2 години

Румен и неговите *** си отмъстиха на България, за да може да покажат как ГЕРБ са лоши, че строят. Ако не бяха изтеглили парите за магистрала Хемус, сега нямаше да е така. Промяната е да не се строи нищо.

14

Анонимен

преди 2 години

На боко ханъм магистралите му са като управлението: Национална Катастрофа! Една пътека няма като хората която да е докосната от престъпната организация гроб! Да ходи при любимия си бай Тошко с цялото си герберски племе и да създава вече проблеми само в ада!

13

izh

преди 2 години

Представете си че беше станало ако министър председател бе Бат им Бойко. То щеше да е лаене, плюене и помия с цистерните по всички медии. Да, ама смениха ръководството на АПИ , сключиха договори с фирми от НАШИТЕ и резултата - ясен. Между другото подизпълнителите пак същите. Само политическото лаене се смени с ТИШИНА. Та такива са кадрите. Овенен президент, овенен министър председател, министерски съвет кръгла нула по грамотност. Е една държава не може да живее само с плювалници по върховете

12

Тръгнаха ли

преди 2 години

Ще дойдат ли от Нешенъл джеографик да снимат за поредицата великите проекти?

11

хахахахахахаахаха

преди 2 години

нещастници. Извикайте хора да го оправят. от Франция, Италия или Швейцария. Искам нЕкой рашанофил да ме коментира.

10

Анонимен

преди 2 години

Хората през океана правят тунели тия на, сухото им се срутват смях

9

Анонимен

преди 2 години

Не ми се мисли какво наследство Борисов е оставил в дългия тунеел на АМ Струма.

8

Браво ГЕРП!

преди 2 години

Светлина в тунела! Е, отгоре...

7

Архитект

преди 2 години

Лично Бойко Борисов ще ходи да разчиства срутването . Нали той я постои тази магистрала. После ще реже линтичката, като приятеля си Т. Живков от БКП. Докато я построят тази прословута магистрала, ще започнат да падат и мостовете през Витиня !

6

Къде си Винету?

преди 2 години

И планината плаче за Буци...

5

Анонимен

преди 2 години

Ремонт с марка Борисов.

4

О, божке

преди 2 години

Нормални, не толкова богати държави поддържат десетки тунели. Не говоря за Швейцария, нито за Скандинавия, където има кръгово в тунелите. Една Гърция е направила над 70 тунела в посока Корфу. 70 тръби в едната посока, 70 в другата. На Хемус има 4 тунела, като единият е 500 м. Откакто се помня поне един е в ремонт. Това са 40 години. Абе, дайте да я закриваме тази държава. Направо ме е срам.

3

До 2

преди 2 години

Ха ха. Не могат само да го боядисат, камо ли ремонтират!

2

Анонимен

преди 2 години

Съседната тръба я ремонтираха преди година, две. Ще е смешно да я ремонтират отново, но виж Топли дол или тунела на Правец ще са следващите със сигурност. Аз залагам за Правец, че ще е следващия.

1

Анонимен

преди 2 години

Хайде на бас, че като го пуснат веднага ще затворят друга тръба от тая магистрала за ремонт. Дядо ми още едно време викаше "няма да я доживеем Хемус от София до Варна да е магистрала и да е без ремонт".