26

Сюлейман паша

преди 2 години

Ее,понякога е изгодно да не си в ЕС! Тюркиш еьрлайнс няма такива ангажименти и означава,че ще продьлжава да води ранглистата с най много полети и с най много дестинации в света! Кеф! Да текат милиардите в хазната!

25

Логика

преди 2 години

Празни полети и горене на хиляди тонове керосин може, но моята 20 годишна кола с АГУ дето я карам веднъж в седмицата много замърсява видиш ли?!

24

Влади

преди 2 години

Напразните полети на самолетите замърсяват много, но то не се смятало от евробюрократите. Искам да питам, копането и поддържането на електронни пари не изисква ли МНООГО електроенергия? При сегашните цени на тока как връзват сметките? Тази еленергия само по зелен начин ли е добита? Лицемерие, лицемерие. Всичко е на гърба на обикновените хора.

23

drum

преди 2 години

е по - горяма простотия от тази регулация не бах чер скоро въпреки многото напоследък!

22

Анонимен

преди 2 години

Дам... а пък ние с найлоновите торбички и пластмасови бъркалки ще спасим света...

21

Анонимен

преди 2 години

Така ли всъщност си оправдават полетите разпръскващи химикали!?

20

Анонимен

преди 2 години

След като полет София-Париж изхвърля в атмосферата около 250 кг въгл.двуокис и ако приемем, че средния по дължина полет на Луфтханза е колкото от София до Париж, то за 4 полета самолет на ЛУФТХАНЗА изхвърля 1000 кг въгл.двуокис, а за всичките си полети за година всичките им самолети - 75 000 пъти повече или с други думи: 75 хиляди тона въгл.двуокис! За другите авиокомпании в ЕС си сметнете сами.... и ще получите 3.5% от замърсяването от цялото ЕС

19

Анонимен

преди 2 години

Не трябва да напускаме ЕС, а да се възползваме от предимствата му инче ще сме жалки иРусия ще ни купи за две стотинки.

18

Анонимен

преди 2 години

Гретето ще ги рамаже.

17

Pepe

преди 2 години

Много зелено, много еко, много европейско...

16

Анонимен

преди 2 години

А пък вие карайте електромобили, той самолета не замърсява.

15

13,

преди 2 години

с лека ръка и набързо искаш да омаловажиш терзанията на сума ти привърженици на кемтрейлса. Само изгорели газове им предлагаш. А къде остават тоновете химия, вируси и още каквото се сетиш, с които ни ръсели денонощно отгоре?

14

Евроатлантик

преди 2 години

Наистина не е много умно като се има предвид че искат да налагат зелена икономика. 18 000 полета са милиони тонове гориво откъдето и да го погледнеш. ЕС е добре да се стегнат и дебюракритизират щото ще замязат на късния *** Союз и оттам натаък знаем кво следва. Не искаме пак да ставаме като Русия.

13

Анонимен

преди 2 години

ЕС създава правила против себе си?????? БаСиМа.

12

Анонимен

преди 2 години

Тия са като змейове горят яко гориво, но пък растенията имат нужда от въглерод за да "дишат".

11

Анонимен

преди 2 години

Знаете ли колко изгорели газове изхвърля един самолет за един час летене. Само 10 тона кересин. Къде отиват тези изгорели газове. Директно в атмосферата. Белите следи които виждате зад самолета когато и на 10 км височина са точно от тези изгорели газове. Влезте в Лайф радар 24 и погледнете колко самолета са във въздуха само над европа.

10

Анонимен

преди 2 години

Ами то тия двигаъели трябва да се продухват иначе не става. Туй не е лека кола 6 месеца да седи пред блока и да заредиш акумулатор и да тръгнеш.

9

Анонимен

преди 2 години

Все някой трябва да пръска.

8

Анонимен

преди 2 години

Това докато лети в сифона на резервоара сава водовъртеж.

7

Независим

преди 2 години

Ще летят празни защото цените им са все едно си купушваш седмична повичка в пет звезден хотел на Малдивите! За да намалят загубите да пуснат подобаващи цени, уви, не може, правилата на бизнеса не го позволяват!