21

Анонимен

преди 2 години

Много е евтин бензина в САЩ, излиза около 1.30 лв за литър. В Европа в повечето страни цената е около 3-4 лв за литър, нормално е в САЩ хората да не им се купуват електрички, но за Европа си е рентабилно, за тези които карат по много километри.

20

Едно не разбрах:

преди 2 години

какво общо има ситуацията с покупка на нова електрическа кола в САЩ с тази у нас,за да ни бъде така пространно разглеждана?Все едно да кажем,че за защита на историческото ни наследство и предпазване от македонските глупотевини,ще си пратим самолетоносачите в Скопие.

19

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 7 И при появата на първите автомобили е имало съпротива...

18

П.К.

преди 2 години

Бъдещето е на електромобилите.

17

много

преди 2 години

са ми евтини още, те са за червенобузи/дс бизнесмени, Ся се сещам че едно време еди раздаваха куфарчета, ама се забрави за тях, сега са на мода чекмеджетата..и за тях ще забравим

16

Колио

преди 2 години

ГСМ на колела има смисъл само ако парите ви текът през пачалъците на панталона,и имате пари за соларна къща,с батерии,за предпочитане тесла, и така сетката излиза към 250000$ чисто без пари даи 2 броя ко им плящш

15

АЗ МИСЛЯ...

преди 2 години

..да взема направо два електромобила, какво има плащаш ? :))))

14

Анонимен

преди 2 години

До Глух Пор- Това с ваксите е само тренировката за стадото.

13

Глух Пор

преди 2 години

"Пазарът на коли с конвенционални двигатели ще се свива постоянно"- Чрез сертификати за тия купуват електрокари. И локдауни за непослушните. Докато енергийната система за електричество не се срути и почне режим на тока. И цени на ел-енергия в злато. После ще измислят друг доходен бизнес за коли със сертификати и пак ще ги сменяте доброволно.Веднъж наведени- винаги наведени!

12

Гошо

преди 2 години

До Т.ШакДа речем ,зарядни станции ще направят Но я си представи какво ще стане с ел снабдяването между 17 ,21 ч ,като всеки се прибере завре в контакта елмобила бойлера и печката

11

Анонимен

преди 2 години

Не само, че не сме впечатлени, ами сме погнусени от долнопробната пропаганда на електрокарчетата.

10

Електробоклуци

преди 2 години

Симсълът на тия коли е че няма да има вторичен пазар и след 5 години или по-малко, електрическата кола ще отива на скрап, а най-скъпото от нея, но вече изхабено - батерията не може да се рециклира! Няма нищо общо с екологията!

9

не е проблема само .

преди 2 години

тока за зареждане ... помислете за първоначалната цена и за цената за обслужване после ....нова батерия ... 5 цифри в евра ... погледайте клипове за ремонти на ел коли при проблеми ... това не е да ти смени бай пешо карбуратора .. вътре има повече жици и компютри от където и да било ... двигателя не е на пералня ... акумулатора е доста сложна ел схема .. а истинските ел техници у нас ( образовани ) не знам колко са .. нито ни са по джоба нито на акъла тези коли ..

8

Реклама

преди 2 години

Още преди 5-6 години се обяви ,че се очаква едва след 2025 г. Електрическите автомобили да се изравнят по цена с бензиновите.... ....

7

Паника!

преди 2 години

Спасете планетата, карайте дизел. Пардон електрически автомобил. Това с дизела беше преди 5-6 години.

6

Анонимен

преди 2 години

Голяма реклама на тез електрокари ,бе ,направо да не повярваш ! Също като рекламата на ваксини ... Много хубаво не е на хубаво , но къде е уловката ?!

5

Ще си супя

преди 2 години

Веломобил. Лошото е, че ще въведат минимална скорост по магистралите.

4

Анонимен

преди 2 години

Електричеството почва да се превръща в лукс в Европа! Купувайте електрически играчки, ама с какво ще ги зареждате? И колко ще ви струва, ако има с какво?

3

О, божке

преди 2 години

Това няма парно. Ако попаднеш в задръстване зимата, поради инцидент, ще умреш от студ. Просто една все още недомислица, на пазара да обере на пионер-мераклиите парите. Може да дойде време да си залужава. Но засега не стават!

2

Т.Шак

преди 2 години

Да си представим за момент, че всички си купим ел коли! Цената на тока ще стигне небето, а народът от панелките как ще зарежда? Ще пуска разклонител от балкона ли? В нашия град има зарядни колонки за не повече от 20 коли. А останалите няколкостотин хиляди?