Лошо няма за цените, но:1. Данък 300лв / година е смешен - работник на минимална заплата плаща поне двойно.2. Къде отиде пазарната икономика - и досега можеха на тези тарифи, но искат общината да им подсигури картела - да не може някой по-евтино.3. Тарифите не са същите от 10 години, миналата година въведоха двойна начална такса - това качва всички курсове.4. Високия клас - редовно виждам над 10 годишни кошници.Нека има цена на километър и на повикване, ударно кашиха на минута - 31ст от 21.
Проблема е ваш с цените и не трябва да се обяснявате! Има метро,трамваи,тролейбуси,автобуси...! Който не бърза,на всяка цена , си купува билет и няма проблеми с висок клас таксита и културни шофьори !
Вдигайте цените,щом има кой да ви плаща...! Защо не! Само не говорете глупости за висок клас коли! Висок клас риск по скоро с тия метани и газове!
Продължаваме промяната. Киро Черкезина и чобанина от президентството не ви ли казаха, че промяната ще е само в цените и то нагоре, а за вас ще остане удоволствието на плащате и гласувате за жидомасони? После е**не нема каяне...
не знам как е по другите градове, но в СФ постоянно ги гледам по 5-6 коли седят и си бъркат взаимно по дупките. Хората не са *** ! Рано или късно тая бясна мания всеки да вдига ще удари свито потребление и "вдигачите" ще "вдигат" на пръсти - да видят къде е началото на опашката за безработни на борсата.
Ако дойдеш във Пловдив изкараш за 8-часа 100 лв оборот във нормален делничен ден не чисти а ОБОРОТ без да ограбваш баби колто се возят от една болница до друга Аз ще ти стана роб на тебе ! Дори да се случи невероятния късмет един път тая работа във Пловдив не става макар ,че и тука има големи лаладжии. Има и такива които не возят ,а ограбват възрастни хора или болни дошли от други градове ,ама той Господ гледа .
Пенсионерите стоят във такситата още защото не са ги подгонили здраво за осигуровки и намират разни не законни врати иначе по закон няма значение дали си пенсионер осигуровки се плащат ! Печелят фирмите който продават ефир и тези който дават коли под наем там държавата е така добра да не се рови много много кой коклко коли дава под наем на кои ги е писал баби дядовци братчеди .... а ако си ЕТ жив си изгорял всичко е срещу теб само да им паднеш .какво ли във БГ е направено както трябва???
Такси съм ползвал последно на 21 ноември 1977 година. От ц.гара софия до кв В. Левски ми струваше 2 лева. Или 20 ст на километър. За времето си бяха много пари с два лева можеше да си купя цигари кафе хляб 200 грама сирене и домати. Сега с 2 лева можете да си купите една у..мрела котка.
Общо взето живота доста поскъпна. Аз въртя геврека в София и с по-малко от 150 лв чисти не се прибирам.
17 лв е горивото --- та ако таксиджията вдигне цените пак влиза във капан защото за 8-часа той не може да има повече от един курс на час при тези цени ,а иначе при евтини тарифи максимума е 3-курса .но колкото повече вдигаш повече дремеш ,има момчета семейства хранят седят във нарушение по15 часа трият лъжат само и само да занесат нещо във къщи и след 2-3 г разбират какво е таксито и се махат --има бая пенсионери които горе долу издържат , е това истината за таксито другите глупости ги пишат раз
Ами само да кажа Spark са по-евтини вече. Такситата да си седят гладни. Време е да се позволи на Uber и Lyft да оперират отново в България. За да видим тогава как ще се конкурират такситата.
отлив ще има, но няма да е за кратко. Такситата в ЕС са скъпи. Такси в Лондон е безумно скъпо, в Амстердам до летището е 50 евро. Така ще стане и в София. По малко таксита, но на много по висока цена.
Цените на такситата в София по-високи, очакват отлив за кратко