18

Анонимен

преди 2 години

Всичко е за предпочитане пред него твърдо.

17

Анонимен

преди 2 години

Ако става дума за истински гладък лед, а не отъпкан сняг, спирането винаги е много бавно и почти сигурно колата ще поднесе. Няма как да се даде универсален съвет. Понякога дори може да е по добре да натиснете газта и да се насочите към пряспа сняг отколкото да се ударите в нещо твърдо като друга кола пред вас, мантинела и т.н.

16

Анонимен

преди 2 години

Този трик с преминаване на по ниска предавка го знаят повечето опитни шофьори,но не всички карат с ръчни скорости,кажете при автоматиците как се спира в такива ситуации!

15

ПорЦелан

преди 2 години

"Колкото по-тихо вървиш, толкова по-далеч ще стигнеш" - Сакат превод от Руски? Гугел транслате? Срам. "Колкото по-бавно ..."!!!

14

Т.Шак

преди 2 години

Зимните гуми и АВS-ът донякъде компенсират липсата на шофьорски умения, но все пак е голям кеф да видиш таралясник за 200К в пряспа край пътя, със всичките му там системи за безопасност и гуми за 1000 кинта и ядосан шофьор, който си поръчва пътна помощ по телефона си за 3 хилки.

13

Щирлиц

преди 2 години

Изключете АБС.

12

Анонимен123

преди 2 години

Благодаря! На журналистката, и статията. Как аджеба да спираме на лед и сняг... Та всеки шофьор е минал курсовете за да си вземе книжката... А и с повече стаж, просто вече сам си преценяваш ситуацията.

11

Алекс

преди 2 години

Ако автомобилът е оборудван с ABS спирачния *** винаги се натиска с максимално усилие без значение от състоянието на пътя.Спирането на кратки интервали се отнася единствено за автомобил без ABS,но такива автомобили почти не останаха в движение.

10

kkkk

преди 2 години

с бустерна доза се спира най-добре..ХА/ХА/ХА

9

Анонимен

преди 2 години

Жена и кола по лед тръгнат ли, немат спиране!

8

Док

преди 2 години

Мога да се обзаложа със автора на статията, че дори 20 годишна бангия с читави зимни гуми и работещ ABS ще спре много по-ефективно на лед, от каквито и да е чалъми, описани тук, а за нова кола въобще няма смисъл да говорим.

7

Анонимен

преди 2 години

Де да знам, досега проблеми не съм имал със спирането върху сняг и лед. То туа трикове, чалъми, мурафети... Просто нови зимни гуми всеки сезон, с голяма стъпка - 285/40 са си моите. Старите - в ОЛХ, за "разбирачите". После ела да видиш това осембутално Brembo, с дискове като тави и нова гума - дали има проблем на лед? Ся, ако караш VW или Шкодилак на 10-15 години с гуми на джапанки и спирачки тип 'Кокото да има нещо'... сигурно трябват трикове, чалъми, мурафети, галения на спирачки...

6

СПОРЕД МЕН,

преди 2 години

Добре е неопитните шофьори да намерят някъде равен заледен терен, на който няма други коли и там да потренират спиране върху лед. Тренировката ще им бъде от полза, когато някой път попаднат в критична ситуация.

5

Анонимен

преди 2 години

Автомобила спира плавно само като е ваксиниран срещу Мороник!

4

Асан

преди 2 години

Пускай на автопилот :)))

3

Анонимен

преди 2 години

Ей, това га снимката са нашите блокове в Люлин до метрото.

2

Анонимен

преди 2 години

Много е важно при заледен път зда се кара на ниска предавка и да се намалява скороста с отпеускне на газта. Спирачката да се ползва само за окончателно спиране на автомобила И ТО СЛЕД ПЛАВНО НАТИСКАНЕ.

1

Анонимен

преди 2 години

През цялото време си личи, че статията е писана от жена.