До Русе има летище на има-няма сто колометра в Горна Оряховица. Него ще го затриваме ли? Пардон, ще го закриваме ли.
предложение за Събев-закрива Държавни пощи(били губещи)и ЕКОНТпечели(поради липса на други участници)държавна поръчка за всякакви пощенско транспортни услуги.Държавата прави летище в Русе и пристанище в София,които се дават под аренда за 1 лев на ЕКОНТ.А какво ще прави с уволнените пощаджии?Ще им издейства от Мустафа визи за САЩ,да се развиват там.
То поне да върнат кометите от Видин до Свищов и Русе, тя тая с летището я дъвчат като АЕЦ Белене вече 40 г. Това поне е изпълнимо.
Защо заблуждава хората, че ще си бръмчат тепърва София-Русе, Русе-Варна и т.н, като е наясно, че със зелените сделки, новите екологични горива, които ще ни наложат, това няма да е нито по джоба на средния гражданин, ни ще има кой да пътува. И едва ли някой от ЕС ще му одобри точно такъв проект, за няколкостотин километра. Не и сега, когато тенденцията да се ограничават пътуванията със самолети.
До До 61:Става въпрос за приоритетите на новото правителство. Явно летище в Русе е един от първите. Ако ще се правят нещата различно отпреди, би следвало да се надгражда също, не само да се започва от нула нови проекти. Няма само да летим, а и колкото и примамливо да изглежда, няма да можем, така че пътищата и влаковете са приоритет, засягащ повече хора.
Не разбрах, този въпрос за пътя около Русе дали е към един министър от 12 дена или към една мафиотска организация, която управляваше Бyлгapиcтан цели 12 години?
Питайте историците и те ще ви кажат че БДЖ в своята история никога не е било печелившо дружество. В периода на войните това е било инфраструктура от стратегическо значение, немислимо да фалира. Сега също би била такава, но леката и тежката индустрия в България са почти ликвидирани с което БДЖ е поставено на колене.
А пътят Русе - Велико Търново може просто да го кръстим "The North surviver road" и като стане летището готово да летим с частните самолети от летище Горна Оряховица до Русе? Още лазим по дупки.... заемете се с оптимизация на наземния транспорт господа куриери.
Ти с влак едно разтояние от Хасков до Кържали е 2 часа апап. Кой мало умник ще ползва БДЖ там
Когато се пуснаха първите междуградски автобуси утрепаха Бдж, синът на тогавашният министър намазана филиала!Този ще довърши бдж
Управете и летището в Кърджали, да им полети от и за Турция, също така за София и Варна. Да се развие региона. Има много нискобюджетни авиопревозвачи, които със сигурност ще профитират по тези линии. Съответно и региона ще се оживи малко. То всичко си е построено. Аман от разруха и разграбване, измисляне на нови никомъ ненужни проекти за да се вземат едни пари.
До Fallschirmspringer Билета за самолет София-Варна беше 22 лв., но средната заплата беше 160-180 лв, а 250-300 лв. получаваха шефовете и партийните секретари, хората получаваха средно 120-140 лв. заплата. Сега има полети на Уис еър от София до Варна за 40 лв. при минимална заплата 650 лв. Но, троляците, които лъжат младите хора, че при тоталитарния соц е било много хубаво нямат срам, и лъжат.... Тъжното е, че младите са наивни и им вярват, а в учебниците не пише за терора, режима, глада и т.н
По соца, когато имаше литище беше пълен цирк. Ако искаш да пътуваш до Варна първо пътуваш с един раздрънкан рейс до летището близо час. После се качваш на самолета и пътуваш още 45 минути до Варна. Гаре долу излизаше по-бавно от пътуването Русе-Варна с автобус.
Какво летище, според новия министър председател, Кире Канадски в Русе нямат дори мост над река Дунав, а може би Русе не се намира при река???
Русе може да има летище, ще го възстановят ли?