15

В.

преди 2 години

Проучване на Тойота сред клиентите на електрически автомобили. Първият въпрос на притежателя на автомобила бил къде е капачката на резервоара за гориво

14

Ивайло

преди 2 години

Последните няколко модела читави коли няма да спрат скоро. По-скоро хората биха ги преоборудвали, но не и сменили с електрокари. Това са НЕГЕРМАНСКИ коли, произведени ДО около 2008-2009, като последни, дето все още са свястни коли. Те ще изкарат поне още толкова, колкото до сега. Не визирам нито една немска марка, техните живеят по 200 000км / 5 години. Всичко им се скапва за 5 години. Старите истински коли на 20+ години вдигат здраво цените - хората се усетиха най-сетне. Поздрави от немско!

13

Анонимен

преди 2 години

Ами то от Европейските коли само Мерцедес вече става за нещо. Вземаш си пасат и на 200 метра от салона светва някоя лампа. Френските да не говорим, само за 2020-та модела Пежо направиха recall поради 28 причини на 208, 2008, 308, 3008 и 5008. Това са коли на под 1г повечето. После хората купували корейски и японски коли. Ми да, японеца няма да ти сложи всичките екстри, ама поне колата няма да се строши тотално преди да е навъртяла 300-400 хиляди км.

12

Христо Христов

преди 2 години

ЕС затова ли даде милиарди на немските "печеливши" фирми, за да купуваме корейски и в скоро време китайски коли?!

11

Христо Христов

преди 2 години

А за китайските електрички, чака ли се 6 месеца до година?

10

Анонимен

преди 2 години

истината е че правителствата са най -потърпевШи, защото от всеки нов автомобил смъкват хиляди в ДДС, регистрация , скъпа застраховка(още ДДС) местни данъци и тъй нататък, а на производителите им е все тая- съкращават работниците, внос на готови автомобили от Азия ( виж къде се произвеждат повечето ел.коли на западните компянии) и повишаване на цените

9

Лили Иванов

преди 2 години

Искам да дойде време, когато българите видим мерцедес и да кажем презрително ,ето пак някакъв изостанал немец е дошъл със трошк***та си.

8

Шк

преди 2 години

Регистрациите падат, защото нови коли няма. При поръчка това лято на нов автомобил ми казаха 120-135 дни за доставка, след това и казаха 240,а сега уклончиво споменават 1 година. В момента всяка бяла европейска държава дава стимули за покупката на нов автомобил със замърсяване под 100 гр. Со2, но такива почти няма или са бе,умно скъпи, защото за единствените на склад.

7

Анонимен

преди 2 години

Аз чакам новата си кола вече 9 месеца от началото на март 2021. Официалният вносител казва, че нямат доставки.

6

Аха даб

преди 2 години

Е то парите да не растът по дърветата..

5

Анонимен

преди 2 години

До 3... а да то пък петрола хич няма цена :) Карай на 3лв/л . Аз ще карам на 3лв/ 100км

4

Анонимен

преди 2 години

Големите индустриални самосвали дето ги товарят с руди за металите вървят само на дизел. На срещата за климатичните промени в Гласгоу возеха големците на електрички и ги презареждаха с дизелови генератори муахахаха.

3

Анонимен

преди 2 години

При тези цени на токът за какви електрички ми говорят тези?

2

twin turbo

преди 2 години

Новите коли са смотани или електрически, хората ще си карат старите, докато не ги забранят.

1

Анонимен

преди 2 години

Е-колите в Германия и Великобритания - с пазарен дял от 20% и 19%" Знаете ли колко енергия и копане се иска да изкопаш руда и после да рефинираш металите и дапроизведеш една батерия, а после за рециклирането? Като дръпнеш, чертата излиза, че електричките отделят повече емисии за производството им отколкото един дизел ще изгори за 15 години.