10

Край

преди 2 години

Кого питахте освен шефовете на Веолия и няколко корумпета от общината та ви развали статистиката. Ако ги бяхте питали само тях щяха да са 10 %

9

Това...

преди 2 години

...е в ярка противоположност на моето лично мнение. Аз съм на 101% недоволен от качеството на водата и количеството надчислена вода, която ми се надписва.

8

Объркали са

преди 2 години

90% са течовете.

7

Особено съм доволен

преди 2 години

От цените и преразпределените кубици. Под 100 лв сметката не пада за трима човека.

6

Anonimen

преди 2 години

а защо не попитате абонатите искат ли ВиК да е частна фирма или искат държавна? Не че ще има някакъв ефект

5

Анонимен

преди 2 години

Служители на ВиК имат качеството и на жители на София. Най-вероятно сред тях е допитването. Друго логично обяснение няма. 90 процента е бая изхвърляне. То поне 60-70 процента да бяха писали, та поне първата цифра да е вярна. 6-7 процента може да са доволни, ама чак пък 9.

4

Анонимен

преди 2 години

ха ха ха истински ме размяха

3

Анонимен

преди 2 години

Един доставчик и всички доволни ,та предоволни от него. На такова нещо и правешкия *** би завидял приживе.

2

Анонимен

преди 2 години

Мен никой не ме е питал за мнение (а то е силно недоволство). А вас анкетирали ли са? 90% от колко и кои клиенти?

1

баба мара

преди 2 години

някои блокове смениха топломерите и водомерите за топла вода с дистационникак соф вода ще научи какви са били показателите преди и след смяната аз получихсметка за 11 лева за вода което е невъзможно като кубици като се погледне досиетои веднага ще възникне въпроса как са начислени тези 11 лева и последно колкострува 1 кубик в люлин