В такава ситуация е важно да имаш с какво да счупиш стъклото на прозореца, чук или нещо друго тежко.
Драги ***-драскачи!Автобусът не може да върви,а се движи.Вие може да вървите да метете автогари,гари и летища.
В Daily mail пише, че е възможно да са пренасяни 30 000 фойерверки. Тридесет хиляди! Имаш информация за взрив, 4 автобуса се движат заедно в пакет. Как никой не се сети да спре другите 3 автобуса колкото се може по-бързо да се провери, какво пренасят! Вече трябваше да се знае и какво са пазарували тези около 200 човека, проверени ли са автобусите на българо-турската граница?
На мантинелата не и е там мястото. Въпрос на време е било някой да я отнесе. 45 човека платиха с живота си. Виновни, освен шофьора, няма да има. Ще сложат някъде другаде пак такава мантинела и о, чудо, трагедията ще се повтори.
В Турция и Албания и !Албаномакедония има един единствен знак DURСтой!Който познава този знак и му дават книжка!Останалата регулировка на движението се осъществява чрез неистово натискане на бибитката!Който е ходил в ориента знае че е така
Де да е било само в тротоара,цялата мантинела върху тротоара липсва на 20 м.Било е като преминаване през стена.Българска работа е да направиш отбивка веднага след кръстовище и то на скоростен път с предимство и лошо обозначение,че да се чуди водача кой е главният път.Отбивка за почивка е нормално да има поне километър след кръстовище.
Митничари...Храстажии..Дайжии и разни подобни рекетьорски елементи имат интерес по пътищата на тиквария да се движат неиндефицирани летящи обекти(рейсове без лицензи и куп документи) це да ги дерат за рекет и ето логичният резултат!
Неграмотният Турчин е изтървал завоя и се е качил на мантинелата която е разпрала дъното на рейса и контрабандните туби и за това е пожара и взрива!ТУрчин шофьор и евреин миньор няма!
Причина за катастрофата е високата скорост,с която се движел автобуса.А причина за последвалата трагедия е бензина в туби.
Лека им пръст на починалите.Съболезнования на близките.Трагедия, която би могла да бъде избегната...В някои страни от "третият свят" - автобусите са със задължително GPS, тахограф и видеонаблюдение - DashCam, която снима и шофьора и пътя.Отделно някъде има и закони забраняващи автобусите да се движат без да имат допълнителен модул на гумите за въздух, който при спукване не позволява гумата да спадне....няма значение в крайна сметка къде и как са решили проблема...Почивайте в мир!
Какво да говорим тая фирма дори не е имала лиценз. При всички случай винта не от българска страна а може и причината да е просто} реумора, не го знаем този шофьор колко часа шофиране има за последният месец насъбрни!
Така е, но ако само това беше причината - досега стотици и хилади са минали оттам и не са се нахаквали в т.ъ.пата мантинела на отбивката. Преди този - още 3 автобуса на същата фирма са преминали успешно при същота маркировка и при същото времепространство. Има и още нещо и то е у шофьора!!!
От първо лице: Докато автобусът вървеше, се удари от дясно...