31

Boris

преди 2 години

На тоя човек ясно ли му е въобще какво говори,ако бяха вкарани хора в затворите от фирми строители,хора подписали дукоменти за експлоатация,хора които са крали материали,нямаше да има загинали.а те сега даже водители ще ги уволнят,та това са определени фирми без всякакъв контрол.дано душите на тези хорица да тежат на съвестта на Борисов и на неговите айдуци.затвор за всички ***

30

Анонимен

преди 2 години

Толкова е и експерт, що не е участвал в планирането им.За останалите знаците са, за да се спазват.

29

aaa

преди 2 години

Абсолютно неадекватен тип! Дрънка общи приказки, че и пълни глупости на места. Пъвро шофьора не е Българин, какво обучение на водачите от детската градина да се прави!? Второ най-вероятно се е случило нещо, което няма нищо общо с пътя. Ако беше загубил контрол със сигурност щеше да набие спирачки.

28

Анонимен

преди 2 години

Хаоса с маркировките,знаците,неосветеността нощно време,дупките,ремонтите по пътищата довеждат до впечатлението че всичко е направено по абсурден начин и оставено на самотек.Така че шофьорите не са виновни,всеки почва да се оправя по собствен начин.За каращите брутално наказания няма,но за неспазване на измислени ограничения и разпоредби има.А ако си счупиш колата в дупка на главен път-нищо,не можеш да съдиш,в Бг е невъзможно.Официално сме последни в Европа по условия за пътуване и пътна безопас

27

Анонимен

преди 2 години

По пътищата извън магистралите няма знаци с колко трябва да караш,но има камери,полицаи,глоби.Един приятел от чужбина беше фрапиран от това.Казва-няма знаци за скоростта,но камери има.Това в никоя държава го няма.И то по пътя София-Варна.Може да е 80,но може да е 110.Не си длъжен да предполагаш,във всяка държава през 500 м. има знаци каква е разрешената скорост.Като не са ти я указали,как може после да те глобяват?Това е абсолютно незаконо.Идва снимка-карал си с 30 км над разрешеното,колко е то?

26

До 23

преди 2 години

абе ако всеки си прави каквото иска ще настане пълен хаос. Ти знаеш ли как е в Афганистан!!! Не може да няма правила. Няма нужда някой да те води за ръка, обаче осо нарушаваш яки глоби докато се свикнеш да си караш по правилата, като в Германия. Там има глоби за всичко. И е така от сто години. Ако искаш спазвай - иначе си приготви за каква сума можеш да си позволиш да нарушаваш и си нарушавай. Но прошка няма, ако ще чичо ти да е владиката. Даже чичо лично ще те заведе даже и дарение ще дадеш.

25

Анонимен

преди 2 години

До ДААйде Боцко те е боцне отзад. Явно много го желаеш. Не виждаш ли, че маркитовката на островчето отделящо отбивката за почивка от платното е износена и с наслагвания от каучук, защото шофеорите сечат завоя и не им пука за наличието на маркировка! Знака за почивка го е имало до месец април тази година! Има снимки. Хората на Комитова вместо като хрътки да търсят под вола теле, да следят за наличие на знаците и маркитовката за каквото ни вземат пари от данъците.

24

Анонимен

преди 2 години

До Валентин НиколовПроблема ти е че караш бързо, не че знаците са на отбивката. Ако внимаваш ще си готов да спреш, а не да фучиш край отбивката и да се оплакваш, че знака бил прекалено близо...такива сте там, в ***

23

Анонимен

преди 2 години

Навсякъде по магистралите и главните пътища има *** ограничения за намаляване на скоростта,необясними с нищо.Хвърчиш по магистрала със 120-130,изведнъж отбивка за село-70,ако набия спирачки задния ще се удари в мен.В София в участък с разрешени 70км,идва сфетофар светещ зелено,но табелка 50,намаляваш,но те удрят отзад.Започваш да не вярваш на знаците,и когато ги видиш да не ги приемаш насериозно.По пътищата извън магистралите пък изобщо няма знаци с колко трябва да караш,ти си съчиняваш

22

Както каза

преди 2 години

много правилно вчера един приятел - Разликата между десния и левия човек, е че левия все чака някой нещо да го оправи, да го ограничи, да го задължи, да му даде. Докато десния човек разсъждава според ситуацията и взема мерки да оцелее - разчита най-вече на себе си. Проблема е че има прекалено много леви хора, както се доказа на наскоро преминалите избори. И ще сме си все така. Все ще чакаме някой Бойко, Кирчо или Радев да ни казва какво да правим и къде е Крим.

21

Електра

преди 2 години

Дори това да е така и всичко да е ясно, не е ясно защо Комитката и ПедеРашков не подават ОСТАВКА, и защо още търпим вредното каунско правителство. НПО тата това и чакат, да се случи поредното нещастие или катастрофа, за да се нахвърлят като мършоядни хиени над труп, с една единствена цел лично обогатяване. Да не мислите, че уволнените катаджии милиционери, от така наречения институт за безопасност мислят за вас, или работят доброволно без възнаграждения за вас...

20

Кънчо

преди 2 години

Аз също мисля, че не може все държавата да ни е виновна и все да чакаме нещо да направи. Имаше един случай във Варна преди години на тинейджър, който се хвърли от вълнолома при буйно море...тогава имаше упреци, че нямало прегради.. на вълнолома няма прегради. Освен БЧК според мен е добре да се минава някакъв курс за самосъхранение и анализ на средата и обстановката, щото колкото и смешно да звучи на някой, доста хора нямат реална представа за ситуациите на пътя въпреки че имат книжка..

19

До 19

преди 2 години

Ами то е сметнато за 80 км/ч, не за 120 или 140 хаха

18

Валентин Николов

преди 2 години

Знаците ! Най-често ми се случва като видя знака за отбивката и вече съм я пропуснал.При нас знаците се слагат точно на самата отбивка,а не 150-200 м преди нея.

17

Ако питате

преди 2 години

шофьорите - основната цел с която се поставят знаци, маркировки, стълбчета, бордюри и т. н е ДА НЕ СЕ СПАЗВАТ И ДА ГАЗИШ ВЪРХУ ТЯХ. Също така всеки друг шофьор е враг, който трябва да бъде победен и да тропем хорце върху него, като Деси Радева. А пешаходеца е див заек който или трябва да бъде подплашен или сгазен. Най омразни са колоездачите, защо са мижави конкуренти, а се пънат. Толерантността е основен проблем, а тя не се учи и не се изпитва на шофьорския изпит.

16

Анонимен

преди 2 години

Докато има водачи, които са неграмотни, но са минали листовките, промяна няма да има. Контрол, контрол и контрол. В Германия санкционират твърдо още преди да е станала белята, дали са луди?

15

Samo minavam

преди 2 години

Тука си много прав, но няма как да се прескочат, комерсиалните интереси.

14

Тея са се

преди 2 години

Законвили в малкото си блато в България и не вдигат глава. Абе вие да сте пътували ИЗ Европа? Да сте видяли знаци като при нас през метър, че даже и по три на един стълб? Няма такова нещо. Всеки е учил да си преценява. Ако сгафи отива на изпита за ***..Оти , както му казват в Германия и докато не се РазИди..Оти не му връщат книжката и не може да кара - иначе затвор. Не може все някой да те държи за ръка, а ти да го хулиш.

13

ДА

преди 2 години

Не само знаци,а и маркировка калпава.Гордо резнатата лентичка от Боко на пътя Сапарева баня- Самоков!Често минавам в участъка Белчин бани-Самоков.Там има едни възвишени да ги нарека,когато ги изкачваш нямаш представа кой иде насреща ти,чак като се изкачиш,виждаш пътя.Та точно там лентата е непрекъсната,сиреч-юруш на изпреварванията,а трябва да има цяла лента и дори знак,за забранено изпреварване.Пътя е прав и благоевградските номера карат като за последно.Сигурно има и други такива участъци!

12

Както казват

преди 2 години

Разни умни хора - Махнете всички знаци и оставете само на границите с каква скорост къде. Водача затова е учил да си преценява. А не разни експерти да преценяват, после да им се търси отговорност и накрая да ги оправдават. Знаците само заблуждават хората. А въпроса с рекламите и билбордовете трябва да се реши радикално - НЕ