Аз като водач на МПС с категория професионална от 1987 година до днес! Гледайки репортажите,мисля лично,че тази МАНТИНЕЛА в която се е блъснал автобуса,НЯМА НИКАКВА РАБОТА ТАМ! Тези които излизат от дясно и включвайки се в движението,едва ли има значение за тях тази "мантинела"!-:(((Ако я е нямало,автобуса просто е щял да си продължи движението!!!Не знам кой "проектант" е сметнал,че тази мантинела е " НИЖНА ТАМ"?!
До АнонименВинаги съм предполагал, че противниците на ГЕРБ са с малко мозък и ниско образование. Ти го доказа успешно.
До Анонимен 11Много си се объркал. Катастрофата става на Лот0 Даскалово-Долна Диканя. Пусната за движение на 31.12.2007г. И в момента няма разрешение за ползване защото е омазано всичко с разминаването на кадастралните карти и поземлемите комисии. И не може да се оправи. Пишеш за Лот 1. Долна Диканя-Дупница. 17км.с подлези, корекции на речно корито, мостове и отводняване 17км.-100млн.ЛЕВА. Скъпа? Лот0-18км по стария път със завоите и запазена денивилация-98млн.ЕВРО! "Крадлив"Бойко! Затвор!
Ехааа Бойковите магистралии дето всичките ГЕРБерасти се тупахте в гърдите че с супер Всеки път ви лъсва корумпирания *** .
Тоз куневист, на мая галева , на Волт , ся на ПП ?! Тия нали нямаше да назначават и приемат политически номади ?
Че пътищата са кофти - така е. Но ако пътя беше перфектен за да се ускорява там до 150 км/ч, мислите ли че катастрофите щяха да бъдат по-малко? Всички щаха да натискат газта докрай и в някакъв момент ще се стигне до фатален инцидент. Иска се и култура на шофиране и много опит.
Нещата сега така се извъртяха, че всеки построил макар и километър път, в последствие става лично отговорен за всеки бъдещ инцидент по него. И при всеки инцидент започва обругаване и проверки. Честото
.... ПРИ РАДЕВ:ТРАГЕДИИ, КРЪВ И ЖЕРТВИ..... ЗАПОЧНА С ВЕРА-СУ...... А, САМО ДНЕС 254-ЖЕРТВИ ОТ К-19 И 45- ОТ Р. С. МАКЕДОНИЯ..... А, ОЩЕ КОЛКО ЩЕ ИМА....???!!
"...хора, дето нищо не щат да вършат. Всичко тежко, всичко мъчно е за нас! "Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас. И не знаем, не можеме, не щеме да работим за себе си със време. Само знаем и можеме, и щеме един други злобно да се ядеме..."-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------И затова "трябват общи усилия на институции, на местна, на изпълнителна власт" ще остане ГЛАС в ПУСТИНЯ !!
До 33. Не са ли 11? А бе що така всички забравяте едната година и нещо управление на БСП при Орешарски?
До Мен. И след толкова години власт на БКП/БСП кой друг да е виновен? Няма ли да се върнеш и към турското робство? *** и креттените ви, ***, айде малко обективност. Накрая ще се окаже, че пътят си е наред, а просто шофьорът е заспал, ама иддиотите като теб ще се плюнчат от злоба.
под предлог за неспазване на изискванията, ще се опитат да дръпнат концесиите за поддръжка и експлоатация на пътните участъци, изградени по програми. тва, в случай, че некой е решил, че на почитателите на коремни им е зор за загиналите съседи.
Точно този участък го откри Сергей Станишев, а строител е македонска фирма! Нема Боко, нема чоко!!!
За собственика на Дурмо турс се оказа че е собственик и на фирмата която е направила техническия преглед на катастрофиралия автобус (на автомагистралата Скопйе - Тетово0. Така че не бих се учудил ако причината е в автобуса или шофьора. А относно това защо след като по времето на БСП е строен този участък до сега не е ремонтиран. Това е като да се насерете и да обвинявате другите че не са ви сменили памперса. Ужасните трагедии не са место за печелене на политически точки!
имаме ясни факти: нов автобус мерцедес, шофьор македонец, пътници албанци, българска магистрала с обратен наклон с мантинела с БОРДЮР В ЗАВОЙ, нощно каране в мъгла. кое не е наред в картинката? има един параметър който ако се смени нямаше да има 45 трупа!
На Боко магистралите и пътищата, убиват невинни всеки ден но за сметка на това украдаха парите. Боко къде са 67 млн лева за непостроената магистрала? Никой не знае, тъмни кухи фирми на нашите хора
сега като се разбере, че не го е строил Бойко, а тройната коалиция - рязко ще отпадне интереса да се търси сметка как е строено...
Години наред се строели пътища без приоритет безопасност