До коментар 2 ти по колко магистрали си карал да те попитам, къде си видял път без наклон, по Европа има такива магистрали, че ако от пуснеш, автобус докато свърши наклона или ще се движи с250 или ще е излетял, първият фактор при една катастрофа е човешкият
Всички Бойкови калинки под строй уволнение и пред съд - все някой е приел / акцептирал с протокол този участък или не, а тогава цялото управление вън и пред съд!
Преди него са минали другите 3 автобуса без никакъв проблем, на 4 тият явно шофьора е бил заспал.
До Възмутен Тук стръмното пречи, другаде равното пречи, на друго място нещо друго пречи! А водачите за какво са зад волана? Не са ли, за да преценяват пътната обстановка и да водят безопасно пътното превозно средство? Тръгнете по която магистрала, или път искате и ще видите безумно шофиращи водачи, които не спазват никакви правила, а като стане белята, пътя е виновен!
По е важно дали е имало ограничителни пътни знаци при дъжд. Ако е имало знак ограничаващ скоростта при дъжд до 80 км/ч, например, тогава шофьорът е виновен, че не го е спазил.Може да е имало и някакъв технически проблем с автобуса.
Защо е направена магистрала с такъв стръмен участък ,както казва кмета на Перник.Не е въпросът да се фукаме ,че имаме магистрали а те да са безопасни.Някой от бившето управление трябва да носи отговорност.
Информацията в македонските медии за катастрофата на "Струма" била оскъдна