По бай Тошово време бяхме машинист и помощник машинист. Сигурно случайно ни слагаха по двама в локомотив. Не не беше случайно точно при такива случаи ако му прилошее на машиниста помощник машиниста поема машината и предотвратява катастрофа. По интересното е защо нее сработила защитната система да не би да са я шунтирали. Като им знам 50 годишните локомотивчета нищо чудно нищо да не работи. Каквато държавата такива и локомотивите.
Някой журналист пак не си е написал домашното.Ако машинистът колабира,то устройството за бдителност ще спре влака до 30 секунди.Има нещо друго,което не ни се казва.
Август месец се возих на влаk AVE Мадрид(Аточа) -Барселона (Сан Блас) 650км разтояние ги взе за 2часа 40 мин! Средна скорост беше 313 км/ч, билета беше 48 евро на промоционална цена! Ако си мислите, че в България има железопътен транспорт пак си помислете! България е не 100 години на зад, а светлинни години
Инцидент на гара Караджалово блокира десетки пътници